Eerlijk is eerlijk, het uiterlijk van de Model 3 is geen verrassing meer. De kleine broer van de Model S lijkt sterk op een gekrompen versie van het reeds bekende Model en ook op technisch vlak leent de Model 3 veel componenten van zijn oudere en grotere familielid. Toch is er iets bijzonders aan de hand met de achterkant.
De vorm waarin de Model 3 voor het eerst aan de wereld werd getoond, riep namelijk direct vragen op. De Model 3 was namelijk een sedan, met een ogenschijnlijk kleine laadtoegang. Kort na de onthulling van Elon Musks nieuwe oogappeltje, wist de topman aan te geven dat er iets aan de kleine toegang gedaan zou worden. Wat schept onze verbazing? De testauto's op deze foto's lijken nog altijd de kleine sedanklep te hebben.
Eind dit jaar start de levering van de Model 3, een auto die aanvankelijk alleen met achterwielaandrijving op de markt komt. Een extreme P100-versie hoeven we overigens niet te verwachten, het lijkt erop dat een P75 de topversie zal zijn.
Na de komst van de Model 3, zal Tesla zich richten op het klaarstomen van zijn Model Y, een compactere SUV.
Bron: Autoweek
De vorm waarin de Model 3 voor het eerst aan de wereld werd getoond, riep namelijk direct vragen op. De Model 3 was namelijk een sedan, met een ogenschijnlijk kleine laadtoegang. Kort na de onthulling van Elon Musks nieuwe oogappeltje, wist de topman aan te geven dat er iets aan de kleine toegang gedaan zou worden. Wat schept onze verbazing? De testauto's op deze foto's lijken nog altijd de kleine sedanklep te hebben.
Eind dit jaar start de levering van de Model 3, een auto die aanvankelijk alleen met achterwielaandrijving op de markt komt. Een extreme P100-versie hoeven we overigens niet te verwachten, het lijkt erop dat een P75 de topversie zal zijn.
Na de komst van de Model 3, zal Tesla zich richten op het klaarstomen van zijn Model Y, een compactere SUV.
Bron: Autoweek
Comment