Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvan tesla wordt ook alles uitvergroot, ben er zelf ook wel redelijk van overtuigd dat een electromotor betrouwbaarder is
electrische vorkliften die 24/7 worden gebruikt haperen nooit, wat niet wil zeggen dat ze nooit in panne staan...Maar niet door 'de motor'
Je kan de belasting van een heftruck moeilijk vergelijken met die van een sportwagen... is hetzelfde als een tractordiesel vgl met sportdiesel...
Comment
-
Keren of draaien, het blijft nog altijd zo dat de elektrische wagen de gewone mens niet aantrekt : de Leaf, die het meest redelijk voorstel vertegenwoordigt voor degene die niet kan genieten van alle fiscale voordelen, blijft als een muurbloempje in de showrooms
Comment
-
Het probleem van de Leaf is dat hij als een gewone -lelijke maar er zijn er ook lelijker...- wagen uitziet, waarmee zijn gebruiker niet opvalt. Idem met een Prius. Een i3 heeft voor zich een opvallende lelijkheid...
Met een Tesla (als je het huurcontract kan verwerken in je boekhouding) ben je de king aan de toog, dat is toch heel anders.
Trouwens, de beste verkopers van Tesla zijn... de boekhouders : deze van mijn kiné heeft een verstokte BMW-fanaat bijna overtuigd ! Spreekt boek(houdings)delen... ;-))Last edited by guyugy; 28/04/2017, 13:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten.. Met een Tesla .. ben je de king aan de toog, ..
Waarom heb je die indruk ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Echt ?
Welnu, ik heb persoonlijk nog niemand dat buitengewoon vermogen daadwerkelijk zien gebruiken, de meesten blijken eerder aan een eco-run bezig te zijn ;-)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenKlopt, serjeus verkoopsargument, maar on se zijn ze allemaal ecorijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Echt ?
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Ze moeten wel, want snel accelereren, doet het rijbereik ook extreem snel afnemen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenHet merk Tesla heeft gewoon heel veel prestige. Dat is al van in het begin zo. Een rijdende Apple.
Ik wacht om het sukses te evalueren op een model waarvoor de gewone burger zijn varkentje zal breken. Niet voor morgen dus...
Comment
-
als ge de totale cost of ownership in rekening neemt (wat de gemiddelde belg dus niet doet), kan de 3 wel eens heel positief uitvallen
Comment
-
Valt toch precies heel goed mee als je de studie bekijkt die in het S topic staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
ja , en ondanks dat blijft de verkoop slabakken... Dit toont aan wie feitelijk is gaan lopen met de vroegere subsidies, dat zijn eerder de producenten.
De koper heeft gewoon te veel betaald ondanks de subsidies, en moet zich troosten met zijn groene certificaten. De werkelijke winst in verbruik is sterk afhankelijk van de oriëntatie van de panelen, die zelden ideaal is. Maar dit werd uiteraard niet vermeld aan de klant...
Hoeveel installateurs zijn er nog over nadat de subsidies verdwenen zijn? De mijne bestaat al een tijdje niet meer hoor.
En ook vooral, wie krijgt de meeste subsidies? Dat zijn wel bedrijven hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenals ge de totale cost of ownership in rekening neemt (wat de gemiddelde belg dus niet doet), kan de 3 wel eens heel positief uitvallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk BerichtenDe producenten EN de installateurs.
Hoeveel installateurs zijn er nog over nadat de subsidies verdwenen zijn? De mijne bestaat al een tijdje niet meer hoor.
En ook vooral, wie krijgt de meeste subsidies? Dat zijn wel bedrijven hoor.
Comment
-
maar heel die onzin van het prosumententarief maakt wel veel kapot. Het overschot van mijn panelen wordt geconsumeerd door de buurt waar ik woon. De stroom passeert via hun teller en zij moeten er geld voor betalen aan hun energieleverancier... die dus geen stroom heeft moeten leveren. Ik verdien daar niets aan... en dat moet ook niet. Maar nog geld gaan betalen omdat ik stroom op het net zet (die dus niets kost), da's er los over.
Dat die betaalbare batterij er maar snel komt. Dan wordt ik mijn eigen leverancier.
Maar met panelen is het nog altijd goedkoper dan zonder panelen. Wie een juiste berekening maakt, kan dat alleen maar bevestigen.
Comment
Comment