Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraag me wel af of het zo veilig is. Een knop om de temperatuur te verhogen kan je blindelings vastnemen. Als je dit op een scherm zal moeten doen in een bewegende auto... 21 wil 22 graden, putje verdorie 24, bocht 21 weer,;.....
Een punt dat hier ook al vaak gevallen is en ik zelf ook al gemerkt heb. Zowel 2 collega's als mijn vrouw hebben een C4 Picasso of hebben gehad. Daar moet ge de temperatuur ook op het scherm veranderen. Dus eerst op knopje van verwarming drukken en dan hoger of lager. Garantie dat u dat niet blindelings lukt. De projectleiders die zo ene hebben hoor ik het vaak zeggen.
Een punt dat hier ook al vaak gevallen is en ik zelf ook al gemerkt heb. Zowel 2 collega's als mijn vrouw hebben een C4 Picasso of hebben gehad. Daar moet ge de temperatuur ook op het scherm veranderen. Dus eerst op knopje van verwarming drukken en dan hoger of lager. Garantie dat u dat niet blindelings lukt. De projectleiders die zo ene hebben hoor ik het vaak zeggen.
Kan ik bevestigen. Ik geef ook de voorkeur aan wat meer knoppekes ipv menu's te gaan doorlopen.
Die knoppen storen mij niet in een wagen.
Ik heb op 1/4/2016 2 reservaties gedaan via mijn broer die eigenaar is van een S en een X. In de app staat er 'late 2018' en in de store zeiden ze aan de lijn: april 2018 aangezien ik nummer 6 en nummer 7 heb voor de Belgische markt. Zou de store meer info hebben of weten zij het ook niet echt?
Gratis brandstof ? Wist niet dat elektriciteit gratis is. En model 3 moet betalen om SC te gebruiken..
Het is pas met een elektrische wagen dat je beseft hoeveel energie rijden kost.. 1kw per 3 km aan 130k/u en 1kw elke 2 km aan 160 km/u en bijna 1kw per km aan 200km/u
previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Tesla heeft 1,8 miljard dollar opgehaald met het plaatsen van leningen bij investeerders. De fabrikant van elektrische auto's gaat dat geld vooral gebruiken om de productie van de nieuwe, betaalbaardere Model 3 op te voeren.
Vanwege de sterke vraag naar de obligaties met een looptijd van acht jaar kon Tesla 300 miljoen dollar meer ophalen dan eigenlijk was beoogd. Oorspronkelijk was Tesla van plan 1,5 miljard dollar binnen te halen met de leningen.
Voor de Model 3, waarvan onlangs de eerste exemplaren werden geleverd aan klanten, heeft het bedrijf meer dan 450.000 bestellingen. Met de Model 3 wil Tesla zich omvormen tot een autofabrikant die een groter publiek kan bedienen. Het voorbereiden voor de massaproductie van het nieuwe model kost echter veel geld. Afgelopen kwartaal gaf Tesla daarvoor bijna 1,2 miljard dollar uit.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Gratis brandstof ? Wist niet dat elektriciteit gratis is. En model 3 moet betalen om SC te gebruiken..
Het is pas met een elektrische wagen dat je beseft hoeveel energie rijden kost.. 1kw per 3 km aan 130k/u en 1kw elke 2 km aan 160 km/u en bijna 1kw per km aan 200km/u
En waar haal je deze informatie, want dat komt helemaal niet overeen met mijn ervaring. Ik haal meer dan 4 km per kWh aan 130 km/u en herinner me niet dat ik in Duitsland om de 90 km op zoek moest naar een laadpaal. Heb je dat misschien getest op de Noordpool aan -50 of bij het opscheuren van de Brenner-pas of zo? De 3 zou dan ook nog eens minder moeten verbruiken.
Comment