Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
-
Toch even kritisch denken... Ik rijd 1 uur tegen 130km/h en schuif 1 uur tegen gemiddeld 15km/h aan. Wat is het gemiddelde, en hoe belangrijk is de cx waarde...
En laat dat nu de gemiddelde situatie zijn, van iemand dat dagelijks werkt in een stad...
Cx en gewicht zijn dooddoeners...
De Tesla roadster is op dat punt, top.
Comment
-
Overdag een uur lang 130km/u aanhouden in België ??? Dat kan tussen 12 en 14u, zonder incident... Reken maar op een gemiddelde van 100/u in de beste omstandigheden, rekening houdend met de kilometers op gewone banen om de snelweg te bereiken. Eergisteren deden de zonnekloppers 3uur om Oostende te bereiken, dat is een gemiddelde van 35km/u, en dat stemt overeen met de doorsnee ritten op werkdagen om te gaan werken, wegens de vele vertragingen. In stad moet je niet denken dat je veel boven de 25km/u gemiddeld komt.
Comment
-
Als de gemiddelde snelheid met de auto, van de Belg slechts 40 km/u. is
Waarom is een 2.0 D met min 400 NM, of 3.0 D 6 cilinders, voor velen dan het absolute minimum en essentieel, om deftig en comfortabel te kunnen rijden?
Er is dan niet veel verschil meer, met het ego van Lodewijk XIV om Versailles te laten bouwen
Comment
-
Bonjour les amis du monde.
Avez - vous longtemps cherché un prêt d'argent entre certains pour résoudre les différents problèmes et vous êtes sont incapables, en raison des ressources.
Je suis un particulier, qui accorde des prêts à mon objectif international est de lutter contre la pauvreté et l' exclusion bancaire. J'ai un capital
qui sera utilisé pour les prêts entre les individus à court et à long allant de
2.000 € à 500.000 € à tous les gens sérieux sont les besoins réels, le taux d'
intérêt est de 2,5% par an .
Je prêt:
° Prêts financiers.
° prêt immobilier.
° prêt d'investissement.
° Prêt auto.
° Prêt personnel.
Je suis disponible pour répondre à mes clients un maximum de quatre jours suivant la réception de votre demande.
Une vérité est, les gens qui ne sont pas Abstention sérieux.
Plus d' informations me conctatez l'e-mail suivante:
Luciannagomez7@gmail.com
Le cadre supérieur / Paris / France
Mm Lucianna Rene Gomez
si vous êtes intéressé ou si vous êtes dans une crise financière, ne hésitez pas à me contacter par e - mail donc je commence par mon point de vue de la récompense avec vous, ainsi vous obtenez mon crédit.
Voici mon adresse email:
luciannagomez7@gmail.com
Comment
-
Hallo vrienden van de wereld.
Heb je lang gezocht naar een lening van geld tussen bepaalde om het oplossen van de verschillende problemen en u bent nog niet in staat te zijn, omdat van de middelen.
Ik ben een special, die verstrekt leningen aan de internationale mijn doel is om te vechten tegen armoede en Bancaire uitsluiting . Ik heb een kapitaal
dat zal worden gebruikt voor het verstrekken van leningen tussen individuen in de korte en lange termijn, variërend van
2.000 € tot 500.000 € tot alle ernstige mensen zijn in de daadwerkelijke behoeften, het tarief
de rente is 2,5% per jaar .
Ik leningen te verstrekken :
° Financiële Leningen.
° Onroerend goed lening.
° Investering lening.
° Auto-lening.
° Persoonlijke lening.
Ik ben beschikbaar om te voldoen aan mijn klanten in een maximale duur van 4 Dagen die volgen op de ontvangst van uw aanvraagformulier.
Een duidelijke waarheid is, de mensen die niet ernstig zich onthouden.
Meer info conctatez mij op het volgende e-mail:
Luciannagomez7@gmail.com
Het bovenste frame / parijs / Frankrijk
Mm Lucianna Rene Gomez
als u geïnteresseerd bent of als u in een financiële crisis, aarzel dan niet om contact met mij op via e-mail, zodat ik beginnen met mijn opvattingen van de toekenning met u, zodat u ontvangt mijn credit.
Hier is mijn e-mail adres:
luciannagomez7@gmail.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenOverdag een uur lang 130km/u aanhouden in België ??? Dat kan tussen 12 en 14u, zonder incident... Reken maar op een gemiddelde van 100/u in de beste omstandigheden, rekening houdend met de kilometers op gewone banen om de snelweg te bereiken. Eergisteren deden de zonnekloppers 3uur om Oostende te bereiken, dat is een gemiddelde van 35km/u, en dat stemt overeen met de doorsnee ritten op werkdagen om te gaan werken, wegens de vele vertragingen. In stad moet je niet denken dat je veel boven de 25km/u gemiddeld komt.
Zowel boerenbuiten, autosnelweg, ring brussel en stad.(beperkt)
In totaal 2x50 minuten waarvan zeker 40 min tegen 130km/h.
Ongeveer, voor er kommaneukers alles wiskundig gaan berekenen. De ene dag is de andere niet.
Comment
-
Mijn gemiddelde snelheid schommelt tegenwoordig tussen de 45 en de 50 km/h
Vroeger met de Citroën zat dat tussen de 40 en 45 km/h, ik rij nu dus blijkbaar sneller met de Megane.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik rijd gemiddeld 80 km/h. Ik sta niet vaak in de file want pendelen naar mijn werk doe ik met de trein indien mogelijk (naargelang de klant) en thuis heb ik alles op wandelafstand. Als ik rijd is het vaak snelweg buiten de spits, je zou zeggen dat drukt het verbruik, maar aan 130 verbruik ik 6 liter en aan 90 maar 4.
In belgie heb je idd weinig baat aan veel pk's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIn belgie heb je idd weinig baat aan veel pk's.
Ik joeg me vroeger altijd op over van die kleine auto'kes die dan achter nen camion hingen en als ze die langs moesten ze amperkes 115km/u haalde als ze terug voor de camion gingen invoegen. Vond ik triestige mensen. Toen kreeg ik van de garage een vervangwagen, jawel een Ford KA met de aller lichtste motor in. En toen wist ik het hoe het kwam. Die ik moest de gas bijna door de koets duwen om aan de 120km/u te geraken
Dus geef mij maar pk's dan
Comment
-
Ja das waar maar met 110 pk / 200 nm in een wagen van 1150kg kom ik ruim toe en is de fut er pas uit bij 160 km/h. Veel van de wagens die vandaag rondrijden hebben een instapmotorisatie (1.0 of 1.2 turbo benzine, 1.5 of 1.6 turbo diesel) en zijn toch vlot genoeg om met het verkeer mee te kunnen en in te halen indien nodig.
Er is een bepaald minimum, heb eens gereden met een nissan micra 1.5dci 62pk en een vw up 1.0 mpi 60pk en dan krijg je idd wat jij beschrijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIk heb zelf de bmw i3 getest en die is een stuk zuiniger tegen 130km/H...
20 kwh/100 km en weegt een pak minder... en een stuk goedkoper...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenQwan, kloppen die cijfers wel? Want 250kwh per km en dan 25kwh per 100km?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qwan Bekijk Berichten
Naast de Tesla heb ik ook een i3, die ik voor zijn doel een prachtige auto vind, maar die 130 km/u is nu niet bepaald zijn sterkste punt, om het even hoeveel of weinig hij daarbij verbruikt. Da's een echte stadsauto voor (heel) korte afstanden, zeker in de winter. 5 km door de ochtendspits en dan een krappe parkeerplaats nemen => i3, 60 km (enkel) naar Brussel => Tesla. En om dan ook eens on topic te komen: hopelijk combineert de model 3 beide.
Je rukt alle vergelijkingen in het belachelijke... voor €45000 willen mensen er ook 60km mee naar hun werk en terug...
Sorry, maar niet iedereen heeft +€ 100.000 te spenderen aan een stadswagen en een autosnelwegwagen. En dan vaststellen dat de koffer van de 2 toch een minpunt zijn.
Doe daar nog voor €20000 zonnepanelen bij, en je hebt het ideale plaatje...
Dan zie ik de voordelen van elektrisch rijden toch vervagen hoor....
Comment
-
Wie rukt er hier vergelijkingen in het belachelijke? Die 5 km door de ochtendspits zijn ideaal voor de i3, wat niet wil zeggen dat we er ook de kinderen niet mee afhalen, gaan winkelen, 's avonds een restaurantje doen, ... en dat voor minder dan 40.000 ipv de 45 die jij noemt. Voor zijn doelpubliek vind ik het een goede auto en 60 km woon-werk-woon zal met het oude model (batterij van 22) misschien nog net lukken, maar niet meer comfortabel zijn, omdat je bijna geen reserve meer hebt. Ja, een VW Lupo is financieel een beter idee, maar dat geldt voor zowat alle threads hier op dit forum. Ik hoop dat de model 3 net in die sweet spot duikt waar autonomie/comfort/economie/milieu samen liggen.
Geen idee wat je bedoelt met 'En dan vaststellen dat de koffer van de 2 toch een minpunt zijn.'': de Tesla heeft een enorme koffer, de i3 een heel kleine en de m3 waarschijnlijk terug ertussenin.
Comment
-
Bwa, ik kom op €50000 uit voor de nieuwe i3.
En dan verwacht ik wel minimaal 100km te kunnen doen op 1 dag... Ook in de winter, gebruik makende van voorverwarming...
Daguitstappen van 250km enkel zou ook leuk zijn.
Tja, de Tesla 3 zou dit kunnen... maar zo lang wachten...
Comment
-
Ik vind een i3 sowieso geen deftig alternatief voor een gezinswagen, rijdt mss wel prettig maar is echt geen ruime wagen, dan biedt een golfje meer ruimte. En dan die suicide doors, en de looks
Model 3 lijkt toch wel het beste te zijn wat er nu te vinden is qua totale verhouding ruimte / prestaties / rijbereik / prijs .
Comment
Comment