Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      Verkeerd topic, gaat over een model S.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

doet ie graag, afgeven op alles wat elektrisch is, ipv het positief te bekijken.. Zo'n filmpjes bestaan even goed over BMW, audi...
        Last edited by sunking; 31/10/2017, 16:26.

Comment

• En dat is een mega zagevent in het filmpje...
          www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

doet ie graag, afgeven op alles wat elektrisch is, ipv het positief te bekijken.. Zo'n filmpjes bestaan even goed over BMW, audi...
            Tja, veel keuze gaat er anders in de toekomst niet meer zijn, let's face it!
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Sunking, niet veralgemenen... Er zit een waarheid in Guy zijn waarheden... Alleen was hij in het begin niet gematigd... Mensen passen zich aan, weet je...
              Hij heeft aangegeven eens te gaan rijden met de nieuwe nissan leaf...
              Last edited by ; 31/10/2017, 17:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

niet zozeer, het blijft een testimonial over de kwaliteit van de Tesla producten (geen fan-gepraat, wel commentaar van een eigenaar)
                er is geen reden dat de 3 beter gebouwd zal zijn dan de S, integendeel
                welnu, mijn vader heeft 3 Amerikaanse gehad, bouwkwaliteit was eigenlijk ook ondermaats.. dit uit objectiviteit
                Daarom zou het voor mij vlugger een Leaf zijn dan een 3 (als mijn materiaal niet meer mag gebruikt worden)
                Maar ik denk dat de Q8 ondertussen al in Vorst van de band rolt
                Last edited by guyugy; 31/10/2017, 17:33.

Comment

• Het gaat wel over autos van meer dan € 50.000 dan mag je toch wel iets verwachten.
                  De auto op zich is blijkbaar wel goed, maat het gaat mis in de te lichte materialen, om op gewicht te besparen...

Comment

• Je kan de kwaliteit van de model 3 toch niet beoordelen, zonder dat er iemand al serieuze ervaring mee heeft.
                    Da's gelijk zeggen dat alfa boecht is omdat het vroeger niet zo denderend was.
                    Besparen op gewicht en kwaliteit, doen ze trouwens allemaal... als ik mijn BMW's met de hand waste, kon ik zo het dak indrukken, en geluidsisolatie zat er ook al niet in.
                    Last edited by sunking; 31/10/2017, 18:06.

Comment

• Tijd zal raad brengen.

Comment

Je kan de kwaliteit van de model 3 toch niet beoordelen, zonder dat er iemand al serieuze ervaring mee heeft.
                        Da's gelijk zeggen dat alfa boecht is omdat het vroeger niet zo denderend was.
                        Besparen op gewicht en kwaliteit, doen ze trouwens allemaal... als ik mijn BMW's met de hand waste, kon ik zo het dak indrukken, en geluidsisolatie zat er ook al niet in.
                        Ik wist niet dat jij een bmw gehad hebt van €80000. Nu ben jij aan het veralgemenen... en vergelijkt een 3reeks met een 7 reeks.. kwa prijs...

Comment

• Zeggen dat de model 3 niet goed in elkaar gaat zitten is even goed een veralgemening, ding is nog niet eens op de markt hier.
                          Ik zeg trouwens nergens dat de kwaliteit van een model S wel acceptabel is.

Een 7 moet je ook niet met een model S vergelijken, prijsverschil komt door de totaal verschillende techniek, dus appels en peren.
                          Van een auto van 37k (mijn 316i) die is uitgerust met een ouderwetse verbrandingsmotor verwacht ik wel dat die kwalitatief in orde is. Waar zit anders het geld in. Mijn golf van 27k zit beter ineen...

Comment

• Sorry, zet nu je vw kleppen maar af.

Comment

• Uit het filmpje blijkt niet zozeer dat de tesla te licht gebouwd is. Het is eerder slechte opvolging en slechte herstellingen. Ik heb het hier op het forum al een paar keer gezegd: het imago van een merk valt en staat met hoe de dealers problemen oplossen. Had men bij die tesla het vanaf het begin juist aangepakt was dat filmpje er niet geweest.
                              Neemt nog altijd niet weg dat het een bleiter is, of op zijn amerikaans 'a wanker'.
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                Sorry, zet nu je vw kleppen maar af.
                                En ook mijn tesla kleppen (of nee juust nen tesla heeft geen kleppen), en gij uw bmw kleppen, en maurice zijn renault kleppen, en dien andere zijn alfa kleppen, t schijnt zit er hier ook ene met opel kleppen, afijn moeten er nog kleppen zijn?

Comment

• Nu niet met de vinger gaan wijzen he... ge weet goe genoeg dat ge overdrijft.

Comment

• Stellen dat een model 3 minder goed ineen gaat steken dan een model S, dat is pas overdreven. Maar daar hak je nooit op in, maar owee als ik iets negatief durf zeggen over een bmw 3 of iets positief over een golf, dan heb ik oogkleppen op, wel ik heb al verschillende merken gehad en vergelijk ze gewoon op basis van mijn ervaring.

Comment

• Ik ben het er mee eens dat een tesla 3 anders in mekaar steekt dan een s, de batterij alleen al...
                                      nu niet slachtoffer uithangen he.

Comment

• Ik hang het slachtoffer niet uit, ik klaag uw houding aan.

Comment

Ik hang het slachtoffer niet uit, ik klaag uw houding aan.
                                          En ik de uwe... 5 Posts en eentje over je ***

Comment

Working...
                                          X