Jaja, maar ik bedoel voor de BTW he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHeb jij die tijd ook nog gekend ? Auto's werden toen wel heel erg goedkoop verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenOei en wordt zoveel geklaagd over de taksen . Maar je hebt gelijk vroeger was de BIV van een zwaar gemotoriseerde wagen quasi onbetaalbaar.
Kijk naar de Golf R met meer dan 300 pk. Vroeger moest je daar 5000 euro BIV voor ophoesten wegens boven 211 pk. Nu is dat 700 ofzo inschrijving, gigantisch verschil.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa 25 + 8 was dat he ?
ik heb trouwens de Saab nog lang behouden nadat ik mocht leasen
Comment
-
Redelijk mooie testvid. https://www.hln.be/auto/-ze-willen-m...100d~a881ee19/
Moest ik nog niet met een tesla gereden zijn zou dit me aansporen dit wel te doen, maar ik heb al met de S gereden en t'zal nooit iets voor mij worden alhoewel deze video hierboven de wagen er toch leuk uit laat zien.
Comment
-
ZO VER KOMT DE TESLA MODEL 3
EPA-CIJFERS BINNEN, TESLA HAD GELIJK
Eindelijk weten we de officiële actieradius van misschien wel de meest besproken elektrische auto ooit: de Tesla Model 3.
De Amerikaanse toezichthouder Environmental Protection Agency (EPA) heeft de actieradius van de Model 3 berekend.
Tesla's Model 3 moet op één lading 310 mijl ver kunnen komen, omgerekend nét geen 500 kilometer. Het betreft hier het gecombineerd verbruik. Dit bereik komt overeen met de waarde die Tesla altijd zelf communiceerde. Wie de Model 3 alleen in de stad rijdt, kan logischerwijs meer kilometers afleggen: 321,9 mijl ofwel 518 kilometer. Wie puur en alleen op de snelweg rondrijdt, moet genoegen nemen met een actieradius van 295,5 mijl, omgerekend 476 kilometer. Bovenstaande cijfers gelden overigens voor de Model 3 met het 75 kWh grote accupakket, de grootste van het stel. Tesla gaat ook een variant voeren met een 50 kWh groot pakket, wat logischerwijs een kleinere actieradius geeft.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
De mensen die al een voorschot gegeven hebben, kunnen mss beter al het voorschot gaan terug vragen, of ze zijn volgend jaar mss hun €1000 kwijt
Tesla verraste recent nog met de lancering van een elektrische truck en sportwagen. Maar het is niet al goud wat blinkt voor de autofabrikant. Het bedrijf van Elon Musk rijdt letterlijk op het randje en blijft massaal veel geld verliezen. Aan dit tempo gaat Tesla in augustus volgend jaar failliet, zo berekenden analisten van Bloomberg en het Franse financiële dagblad Les Echos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIndien Tesla echt over de kop zou gaan vermoed ik dat die snel opgekocht worden door een bepaalde firma die telefoontjes maakt. Rara, wie zou dat zijn?
Maar toen ik het artikel aan het lezen was, dacht ik ineens net hetzelfde over die fabrikant van het telefoontje. Gaan ze hem dan iTesla noemen? Of Apple Car?
Comment
-
Dan zal er nog hard moeten gesproken worden over de garantie, want Apple geeft maar 1 jaar en het 2de jaar is ten kosten van de verkoper
Anders 2 jaar extra Apple Care hé
Ze zullen mss wel de Apple Stores moeten gaan groter maken om al die modellen daar binnen te krijgen. En op Black Friday krijgt ge er een iTunes waardebon bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenElon Musk zal dat geld wel vinden om verder te doen.
Pas dan komt hij uit de gevaar-zone, en zullen de aandeelhouders gerustgesteld worden. Maar hoe hij zijn producten duurder zal kunnen maken om winst te maken is voor mij een raadsel. Want daar ligt het verschil met Apple : deze kan blijven verkopen met zotte prijzen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenElon Musk zal dat geld wel vinden om verder te doen.
Had het al gezegd en blijf het zeggen, dit komt niet goed.
Comment
-
Ik heb het boek gelezen over Elon Musk.
Laat het me zo stellen, hij heeft al voor hetere vuren gestaan, en is al hééééél diep gegaan met zijn eigen geld om zijn bedrijven in leven te houden.
Ofwel begint hij winst te draaien ergens begin volgend jaar, en dan kan hij makkelijk krediet krijgen bij banken of andere investeerders door een uitgifte van extra aandelen.
Kan ook dat hij een partnership aan gaat met GM, Toyota, VW of ...
Kan ook Apple of Google zijn natuurlijk.
Comment
-
Probleem is dat die aandeelhouders niet in het verhaal gaan blijven geloven en op een gegeven moment hun geld eruit gaan trekken, en dan wordt het nog veel erger.
Als een gewoon merk zo een auto zou gaan produceren, waren er niet zoveel problemen. Maar in hedendaagse tijd vanaf 0 een autofabriek opstarten, is niet evident.
Comment
Comment