Hij had beter een deftig werkend fabriek opgekocht waar dit wel kon. Geloof dat ze destijds Ford Genk hadden voorgesteld aan hem
Die konden die capaciteit wel aan, want in de tijd toen ik er werkte zaten we aan 1900 mondeo's per dag En dan nog es iets meer dan 300 Transits per dag.
Maar het moet daarvoor niet Genk zijn, want in Detroit staan ook voldoende fabrieken leeg, en wonen genoeg mensen die in de sector opnieuw snakken naar een job terug in die sector. Maar Musk moest een fabriek op een andere plaats vanaf 'nul' opstarten en dan krijgt ge dit.
Die konden die capaciteit wel aan, want in de tijd toen ik er werkte zaten we aan 1900 mondeo's per dag En dan nog es iets meer dan 300 Transits per dag.
Maar het moet daarvoor niet Genk zijn, want in Detroit staan ook voldoende fabrieken leeg, en wonen genoeg mensen die in de sector opnieuw snakken naar een job terug in die sector. Maar Musk moest een fabriek op een andere plaats vanaf 'nul' opstarten en dan krijgt ge dit.
Comment