Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij had beter een deftig werkend fabriek opgekocht waar dit wel kon. Geloof dat ze destijds Ford Genk hadden voorgesteld aan hem
    Die konden die capaciteit wel aan, want in de tijd toen ik er werkte zaten we aan 1900 mondeo's per dag En dan nog es iets meer dan 300 Transits per dag.

Maar het moet daarvoor niet Genk zijn, want in Detroit staan ook voldoende fabrieken leeg, en wonen genoeg mensen die in de sector opnieuw snakken naar een job terug in die sector. Maar Musk moest een fabriek op een andere plaats vanaf 'nul' opstarten en dan krijgt ge dit.

Comment

• Benieuwd of de 3 ook zo hoog zal scoren: https://auto55.mobi/nieuws/29462-tev...issan-slechtst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qwan Bekijk Berichten
        Benieuwd of de 3 ook zo hoog zal scoren: https://auto55.mobi/nieuws/29462-tev...issan-slechtst
        Ja, en subiet komt Jef hier met een tevredenheidsenquete waarbij Lexus geheid bovenaan zal prijken. (en dat geloof ik nog eerder dan die van jou).
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• CHECK OUT CARS & BIDShttp://carsandbids.comThe Tesla Model 3 is the coolest car of 2017. Today, I'm reviewing this Tesla Model 3 and I'm showing you all of t...
          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Ja, en subiet komt Jef hier met een tevredenheidsenquete waarbij Lexus geheid bovenaan zal prijken. (en dat geloof ik nog eerder dan die van jou).
            En toch kloppen ze allebei, alleen is de mijne van 2017, terwijl die van Jef dan een jaar of 5 oud is ;-)

Comment

• Deze redactie kreeg nog geen resultaten van 2017 binnen. Het Amerikaanse Consumer Reports (vergelijkbaar met onze TestAankoop), publiceerde de resultaten voor dit jaar wel al.

Het zou maar erg zijn als de Amerikanen, hun eigen auto afbreken... In Frankrijk is Renault ook het beste merk...
              Last edited by ; 03/01/2018, 00:40.

Comment

• Tesla zou nu toch onderweg zijn naar de productie van 5000 model 3's per week.

https://electrek.co/2017/12/14/tesla...iers/?pushup=1

Als dit echt allemaal lukt, hebben ze er tegen eind 2018 toch zeker 250.000 , terwijl er op 5 jaar tijd zo'n 160.000 model S'en van de band zijn gerold.
                Last edited by sunking; 03/01/2018, 00:19.

Comment

• Helaas niet... 1550 model 3 in 4de kwartaal 2017, misschien 2500 per week vanaf eind maart, 5000 wordt beloofd vanaf eind juni... Dus nog telkens uitgesteld... Ik zou niet graag een vroeg eksemplaar krijgen ! De fiabiliteit is een kwestie van productievolume...
                  Last edited by guyugy; 04/01/2018, 12:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                    Tesla zou nu toch onderweg zijn naar de productie van 5000 model 3's per week.

https://electrek.co/2017/12/14/tesla...iers/?pushup=1

Als dit echt allemaal lukt, hebben ze er tegen eind 2018 toch zeker 250.000 , terwijl er op 5 jaar tijd zo'n 160.000 model S'en van de band zijn gerold.

Laatste kwartaal 2017 slechts 2425 Tesla 3 gemaakt…

De laatste 7 werkdagen van 2017 zijn daarvan wel 793 stuks gemaakt… aan dat laatste tempo komen ze op 25000 Tesla 3 voor 2018...

Op korte termijn is er wel weer een nieuwe kapitaalsverhoging nodig, of alles valt weer stil...

Comment

• maar toch... even veel model 3 geproduceerd na 9 december dan in heel de periode ervoor. musk heeft wel dingen beloofd die hij niet waar kon maken op vlak van volumes, maar het gaat de goede kant uit, dus laten we positief blijven.

Comment

• Wat er nu gebeurt is wat er met de Model S is geweest. Rap rap fabriceren en de dealers achteraf het te groei laten fixen. Het is ook een manier.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Op korte termijn is er wel weer een nieuwe kapitaalsverhoging nodig, of alles valt weer stil...
                          Jij hebt de boeken van Tesla kunnen inkijken, vertel meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL

Jij hebt de boeken van Tesla kunnen inkijken, vertel meer
                            Is effectief zo.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                              Van de Tesla 3 werden er in Oktober, 145 stuks ingeschreven in de USA (Totaal 367 stuks)

De Chevrolet Bolt EV, (2781 stuks in Oktober) daarentegen begint, zelfs de Tesla S, naar de kroon te steken, na 11 maanden productie…
                              • De Bolt EV zal waarschijnlijk de meest verkochte EV in 2017 worden
                              • Een nieuwe Volt EV (sedan) is ook in aantocht (techniek van de Bolt EV)
                              • Misschien toch eens GM-aandelen gaan kopen…

https://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/
                              Het gissen is gedaan. Misschien nu nog eens op je link klikken?

Spoiler: in december werden er 4975 Model Sen verkocht in de USA en 3227 Bolts. In 2017 werd de Model S dus nog altijd 15% meer verkocht dan de Bolt.

Eigenlijk ben ik blij dat de Bolt ook zo goed 'bolt' in de USA, want hoe meer elektrisch, des te beter voor het milieu. Waarschijnlijk zal hij in 2018 meer verkocht worden dan de Model S, maar ze spelen dan ook in een andere klasse. De Model 3 deed het veel minder dan verwacht, maar als die zijn stijgende trend (100 -> 300 -> 1000) een beetje kan aanhouden wordt 2018 het jaar waarop de 3 helemaal doorbreekt.

Ook qua aandelen zette je na 02/11 beter je geld in op Tesla (+5,8 ) dan op GM (+3,3)....

Comment

• Mij kan het ook niet veel schelen welk merk het meeste EV's verkocht. Wat belangrijker is, is dat het totaal aantal EV's naar omhoog gaat.
                                Ik ben ook eens benieuwd naar de evolutie bij andere merken. Toyota, Fiat, Mercedes, Peugeot, Volvo, Honda ...
                                Het aantal merken die daadwerkelijk iets deftig in productie hebben is nog altijd klein.

Comment

• Zo'n Tesla model 3 lijkt me wel een leuke wagen. Goed vermogen, instant koppel... Hopelijk is de afwerking ook op niveau, vooral qua rijgeluiden. En als de prijs dan nog op een goed niveau zou komen. Dan lijkt de overstap me geen slechte keuze. Maar ikzelf zou wel afwachten tot ze een tijdje bollen ivm kinderziektes en wellicht nog snel aankomende evoluties.

Comment

• De Tesla 3 is een stuk lager dan de 7....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                      De Tesla 3 is een stuk lager dan de 7....
                                      Oei en een Tesla X vind ik te duur... Maar zullen wel nog gelijkaardigen op de markt komen eens de grotere merken er echt aan beginnen. En dan zal de prijs wellicht ook zakken.

Comment

• Ik las onlangs wel dat de grote constructeurs tochnog blijven inzetten op verbrandingsmotoren. Dat ze die nog zuiniger en properder willen maken. Ook zou een groot deel van de budgetten naar ontwikkeling van zelfrijdende wagens gaan. Hierdoor zou het budget voor het ontwikkelen van electrische wagens (voorlopig) nog vrij klein zijn.
                                        Moest ik nu weten waar ik dit las, ik kon een link plaatsen. Men ging ervan uit dat de verbrandingsmotor zeker nog 15 jaar zou blijven bestaan op de markt. Onder invloed van de gekende producenten. Ook werd toch weer een brandstofcel (waterstof) als een mogelijk alternatief vernoemd.
                                        Het is allemaal nog een beetje koffiedik kijken volgens mij. Dat er veranderingen op komst zijn, is zeker. Maar hoe juist...?

Comment

• Heb ik ook gelezen, ze willen niet in een tesla verhaal terecht komen. En investering zijn reeds gedaan...

Comment

Working...
                                          X