Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDit is nog altijd niet de basisversie hee. Heeft nog altijd premium interieur en een 'mid-range' batterij, welke tussen het 'basismodel' en de long range in zit. Er is dus zeker nog ruimte voor een lager geprijsde versie.
Comment
-
PRODUCTIE MODEL 3 NU OP STOOM
'TESLA BOUWT BIJNA 1000 AUTO'S PER DAG'
Tesla bouwt nu bijna 1000 auto's per dag. Dat meldde site Electrek op basis van een ingewijde met kennis van de zaak.
Volgens de bron ging het vorige week om 6800 auto's, waarvan 4800 Model 3's. Voor dit kwartaal staat de teller nu op ruim 18.300 voertuigen, waarvan circa 12.200 exemplaren van de Model S. Onlangs kwam Tesla met productiecijfers over het derde kwartaal. Volgens het bedrijf rolden er in totaal 80.142 voertuigen van de band, een stijging van 50 procent ten opzichte van het eerdere record dat in het tweede kwartaal werd gehaald.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPRODUCTIE MODEL 3 NU OP STOOM
'TESLA BOUWT BIJNA 1000 AUTO'S PER DAG'
Tesla bouwt nu bijna 1000 auto's per dag. Dat meldde site Electrek op basis van een ingewijde met kennis van de zaak.
Volgens de bron ging het vorige week om 6800 auto's, waarvan 4800 Model 3's. Voor dit kwartaal staat de teller nu op ruim 18.300 voertuigen, waarvan circa 12.200 exemplaren van de Model S. Onlangs kwam Tesla met productiecijfers over het derde kwartaal. Volgens het bedrijf rolden er in totaal 80.142 voertuigen van de band, een stijging van 50 procent ten opzichte van het eerdere record dat in het tweede kwartaal werd gehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
Het is dus meer dan redelijk om aan te nemen dat Tesla binnenkort cashflow begint te genereren....
Je leest nu hier en daar dat na het uitleveren de voorbestellingen de hype zou gaan liggen, maar volgens mij kan Tesla deze wagens nog wel enkele jaren onvoldoende aanslepen om aan de vraag te voldoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
Meer dan dat: Tesla heeft dit kwartaal een winst van 312 miljoen dollar gemaakt.
Je leest nu hier en daar dat na het uitleveren de voorbestellingen de hype zou gaan liggen, maar volgens mij kan Tesla deze wagens nog wel enkele jaren onvoldoende aanslepen om aan de vraag te voldoen.
Ook is er met de cijfers gesjoemeld, zal straks de link hier posten.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Tja, dat soort website vol nonsens je altijd vinden. Er zal zeker wel wat creativiteit in de boekhouding zitten, maar een aantal van de problemen die daar worden aangehaald zijn niet direct correct. Bottom line is dat alle analisten de cijfers hebben bekeken, en dat het aandeel met 20%is gestegen in waarde sinds maandag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenTja, dat soort website vol nonsens je altijd vinden. Er zal zeker wel wat creativiteit in de boekhouding zitten, maar een aantal van de problemen die daar worden aangehaald zijn niet direct correct. Bottom line is dat alle analisten de cijfers hebben bekeken, en dat het aandeel met 20%is gestegen in waarde sinds maandag.
Dat het hoofd van de boekhouding compleet vertrokken is een paar weken geleden is abnormaal te noemen.
En zo veel nonsens staat er toch niet, op dat Tesla forum blijkt dat er idd veel Model 3's totaal niet deugen en voor een week terug binnen moeten in service centers.
Comment
-
Iemand een idee waarom de jong occasies zo duur blijven? Een kameraad is deze week gaan kijken voor een occasie (bouwjaar 2016) 75 Model S en die moest nog 80k kosten en nieuw kon hij er eentje hebben voor 84k. Zou dat te maken hebben met gratis supercharging, hetgeen bij de nieuwe niet meer is?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIemand een idee waarom de jong occasies zo duur blijven? Een kameraad is deze week gaan kijken voor een occasie (bouwjaar 2016) 75 Model S en die moest nog 80k kosten en nieuw kon hij er eentje hebben voor 84k. Zou dat te maken hebben met gratis supercharging, hetgeen bij de nieuwe niet meer is?
Was onlangs een reportage over, gratis superchargen is ook gedaan. Tenzij je een invite krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNeen, ze houden het kunstmatig hoog.
Was onlangs een reportage over, gratis superchargen is ook gedaan. Tenzij je een invite krijgt.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met TapatalkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment