Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
Je laat een laadpaal bij je thuis plaatsen, die aangesloten wordt op je electriciteitsnet, en daar staat een teller tussen die meet hoeveel je verbruikt hebt om te laden .
Comment
-
als je eerder een tankkaart kreeg, nu je electriciteit op jouw kosten erin gaan pompen?
de thuislaadpaal is voor de werkgever ook aan 120% aftrekbaar
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
of gewoon in een ordinair stopcontact, traag laden!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
lagere VAA ? bij dergelijke hoge aankoopprijs. zeker van?
- Likes 1
Comment
-
belangt niet zuiver tesla alleen aan, maar ivm thuislaadpaal....onze regering/gemeentes zijn zo onbetrouwbaar als iets en ze komen chronisch geld tekort
remember de diesel, als er maar genoeg volk een thuislaadpaal heeft zullen ze wel overgaan op capaciteitstarief, en wil je iets of wat snel laden kun je niet kiezen voor een beperking op uw vermogen
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenop dat vlak schiet belgie inderdaad nog zeer zwaar tekort.
Van Nieuwpoort tot in De Panne amper 20...
Beter dan thuis vol te laden voor een uitstapje te plannen naar de kust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
Daar heeft Tesla nooit mee uitgepakt. $35000 in de Verenigde Staten, maar dat is in een ander belastingsstelsel.
En Tesla verkoopt nu alleen het topgamma van de 3 (long range), niet de basisversie (met een kleinere accu), die komt pas later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
Daar heeft Tesla nooit mee uitgepakt. $35000 in de Verenigde Staten, maar dat is in een ander belastingsstelsel.
En Tesla verkoopt nu alleen het topgamma van de 3 (long range), niet de basisversie (met een kleinere accu), die komt pas later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Idd, het was $35000. Maar aan de wisselkoers met onze BTW is het toch nog wel een stuk hoger. Maar goed, ben benieuwd naar de volgelingen. In ieder geval sta ik niet wantrouwig tegenover een electrische wagen als die met zekerheid 450km op 1 lading aan kan. Maar de Tesla modellen vind ik 'persoonlijk' niets moois aan, maar smaken verschillen natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
Wacht dan gerust op de Y, die de SUV-versie van de 3 zal zijn. Dan heb je ook wat tijd om de degelijkheid van een minder dure Tesla te evalueren, alsook het Belgische dealersnet van Tesla eens de klantbestand wat groter is.
Comment
-
Gisteren de kans gekregen om eens met een model S te rijden, een exemplaar dat al lang niet meer te bestellen is, met 225000km op de teller maar dat rijdt nog orecies als nieuw.. Ongelooflijk hoe dat ootrekt, dat wil ik een diesel na 225000km nog wel zien doen. Nu fel optrekken is maar een kleine bijzaak het is vooral het rijden zelf dat ik aangenaam vond. Uiteraard geen schakelen aan, dat is niets bijzonders maar je voelt ook niks van overgangen van de ene naar andere versnelling wat je met brandstofwagens wel voelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk BerichtenGisteren de kans gekregen om eens met een model S te rijden, een exemplaar dat al lang niet meer te bestellen is, met 225000km op de teller maar dat rijdt nog orecies als nieuw.. Ongelooflijk hoe dat ootrekt, dat wil ik een diesel na 225000km nog wel zien doen. Nu fel optrekken is maar een kleine bijzaak het is vooral het rijden zelf dat ik aangenaam vond. Uiteraard geen schakelen aan, dat is niets bijzonders maar je voelt ook niks van overgangen van de ene naar andere versnelling wat je met brandstofwagens wel voelt
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenEr zijn gewoon geen versnellingen aan een EV.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk BerichtenVoila nog een voordeel
nuja vandaag is een tweedehands tesla S eigenlijk geen slechte koop, verre van zelfs.
Comment
-
ik was een paar dagen geleden de 2dehandse model s eens aan het bekijken en gaan goegelen naar de reeele reikwijdte van een 85
kom ik daar op een hollands vrekkenforum, chauffage niet aanzetten - zetelverwarming gebruiken, de a58 snelweg heeft veel te ruwe wegbedekking daar verbruiken we te veel op (andere topics heb ik niet bekeken)
voelde me al gelijk thuis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk BerichtenGisteren de kans gekregen om eens met een model S te rijden, een exemplaar dat al lang niet meer te bestellen is, met 225000km op de teller maar dat rijdt nog orecies als nieuw.. Ongelooflijk hoe dat ootrekt, dat wil ik een diesel na 225000km nog wel zien doen. Nu fel optrekken is maar een kleine bijzaak het is vooral het rijden zelf dat ik aangenaam vond. Uiteraard geen schakelen aan, dat is niets bijzonders maar je voelt ook niks van overgangen van de ene naar andere versnelling wat je met brandstofwagens wel voelt
Dat argument houdt alvast geen steek.
Er zijn inderdaad verhalen van Teslas die nog geen 10% batterijcapaciteit verliezen na 400k+.
Tegen de verwachtingen in zijn dat meestal autos die veel superchargen. Het lijkt er op dat laden tot 100% meer slijtage veroorzaakt dan regelmatig supersnel laden tot 80%.
Comment
-
Nope, laden met een koude batterij zou minder goed zijn dan superchargen, waar de temperatuur van de batterij sneller oploopt. En dat betekent ook niet dat diegene die niet superchargen onder de 90% capaciteit zakken.
De snelheid waarmee superchargen gebeurt zakt wel met het aantal supercharging sessies van de batterij, dus altijd superchargen heeft ook zijn nadelen.
Comment
Comment