Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    Slimme marketingtechniek van Musk, hé ? Goedkope wagens beloven, maar enkel dure zo lang als het kan verkopen.
    En gelijk dat hij heeft, daar er genoeg klanten daarin lopen...
    Nu, niet schieten op Musk, de andere merken doen net hetzelfde, maar hierdoor blijven EV’s te duur voor de meeste mensen.
    Klopt inderdaad maar is met alles toch zo. Wij, het gepeupel betalen voor alles veel te veel dan wat het daadwerkelijk kost + wat winstmarge. Maar het is maar hoe geloofwaardig je je diensten of producten aan de man kan brengen met veel meer winstmarge.
    Je kan er dus zoveel voor vragen dan dat de zotten er willen voor geven.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Kia en Hyundai doen net hetzelfde: enkel de 64kW batterij verkrijgbaar, enkel full option.
      Vraag is nog altijd groter dan aanbod. Ik hoop enkel dat Tesla op tijd inziet dat de Europese markt anders is dan de US.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Lol, zal allemaal rommel geweest zijn bij Lexus, Audi en BMW...
        Op het moment dat jij (of ik) je HUD (af)leest kijk je niet verder, of om je heen. Het enigste wat er wel is dat je weg-kijk-tijd misschien een fractie korter is dan dat je naar je klokken of virtual dash zou kijken.
        Mocht je de test doen met een parabool ga je net even veel te laat zijn om iets anders waar te nemen in je uithoeken van je ogen.
        Is voor vele dan ook een leuk & duur gadget, niet meer of minder.
        inderdaad,het zoveelste speeltje voor mensen die niet weten waar hun geld(of dat van hun werkgever) aan te verkwisten.
        Last edited by ; 13/04/2019, 13:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

inderdaad,het zoveelste speeltje voor mensen die niet weten waar hun geld (of dat van hun werkgever)aan te verkwisten.

Comment

• Quote jij nu jezelf om je woorden te benadrukken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
              Kia en Hyundai doen net hetzelfde: enkel de 64kW batterij verkrijgbaar, enkel full option.
              Vraag is nog altijd groter dan aanbod. Ik hoop enkel dat Tesla op tijd inziet dat de Europese markt anders is dan de US.
              Laat ons geen illusies maken, Musk is geen filantroop, voor hem zal wel ook de rekening Winst en Verlies de grootste bekommernis zijn.
              Hij doet wat elke handelaar ter wereld doet, goed rammelen in de zakken van de klant !

Comment

Nu, niet schieten op Musk, de andere merken doen net hetzelfde, maar hierdoor blijven EV’s te duur voor de meeste mensen.
                Heb ik, als lid van het gepeupel, toch niet ondervonden. Je kon maar kiezen uit twee configuraties en 1 optie. Lijkt me redelijk simpel. En de full option prijs stopt waar de Tesla 3 standard begint.
                Effectieve range bij dit weer: 489 Km. Hij trekt wel niet op in 5 seconden en er zit geen coole badge op.

Comment

Kia en Hyundai doen net hetzelfde: enkel de 64kW batterij verkrijgbaar, enkel full option.
                  Maar wel aan een prijs waar een Tesla pas begint.
                  (en je krijgt er zelfs een HUD bij )

Comment

inderdaad,het zoveelste speeltje voor mensen die niet weten waar hun geld(of dat van hun werkgever) aan te verkwisten.
                    Ik heb geen euro verkwist. En denk je nu echt dat een werkgever die een beetje mee is zijn geld zomaar door zijn werknemers laat "verkwisten"?
                    Voor beiden een win-win situatie.
                    (en je volgende reply kan ik al raden ).

Comment

Laat ons geen illusies maken, Musk is geen filantroop, voor hem zal wel ook de rekening Winst en Verlies de grootste bekommernis zijn.
                      Hij doet wat elke handelaar ter wereld doet, goed rammelen in de zakken van de klant !
                      Het staat iedere handelaar vrij zijn prijzen te bepalen naar eigen inzicht. Het is echter aan de klant om te bepalen of hij daar al dan niet in mee wil gaan. Wet van vraag en aanbod.
                      Eigenlijk drijven de klanten dus de prijs op. Als er geen of onvoldoende vraag is zal de handelaar moeten stoppen of zijn prijssetting naar beneden moeten bijstellen. Het is finaal dus nog altijd de klant die zijn zakken al dan niet openstelt voor de handelaar. Niet andersom.

Comment

• Idd klanten drijven prijs op

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Ik zie jou vaak posten dat je niet begrijpt of snapt dat mensen veel geld uitgeven aan een wagen. Maar ik ga ne keer iets heel cliché zeggen: je leeft maar één keer en je kan je geld niet meenemen in je kist. Dus wat is er dan in godsnaam mis met (veel) geld uit te geven aan zaken waar je 'plezier' aan hebt? Voor de ene is dat een fortuin uitgeven aan reizen, de andere is dan weer dolgelukkig met zijn dure wagen met de nieuwste snufjes. Wat is er mis mee?
                          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• das waar barie

Comment

• Akkoord. De ene blaast graag zijn geld in de lucht, de andere zuipt het op, geeft het aan vrouwen, reizen, of, God verbiede het, aan autos
                              Niemand is heiliger dan de paus, als je er plezier aan hebt, waarom niet.
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                Akkoord. De ene blaast graag zijn geld in de lucht, de andere zuipt het op, geeft het aan vrouwen, reizen, of, God verbiede het, aan autos
                                Niemand is heiliger dan de paus, als je er plezier aan hebt, waarom niet.
                                Zoals Georges Best ooit zei ' ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik verbrast.” 

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Ik zie jou vaak posten dat je niet begrijpt of snapt dat mensen veel geld uitgeven aan een wagen. Maar ik ga ne keer iets heel cliché zeggen: je leeft maar één keer en je kan je geld niet meenemen in je kist. Dus wat is er dan in godsnaam mis met (veel) geld uit te geven aan zaken waar je 'plezier' aan hebt? Voor de ene is dat een fortuin uitgeven aan reizen, de andere is dan weer dolgelukkig met zijn dure wagen met de nieuwste snufjes. Wat is er mis mee?
                                  er is niets mis mee,ieder doet met zijn geld wat hij wil.
                                  mij gaat het om de betaalbaarheid,voor iedereen,niet alleen voor de meest begoeden onder ons.
                                  en daar wringt nog steeds het schoentje,door de weigerachtige houding van de meeste konstrukteurs om er iets aan te doen.
                                  regelmatig komen ze hier dan met het belachelijke argument dat het niet anders kan door de hoge ontwikkelingskosten ea standaardgezever.
                                  niet iedereen heeft behoefte aan superuitgeruste speeltjes en superprestatie's om te pochen tegen zijn buren en vrienden.
                                  er zijn ook mensen die best tevreden zijn met veeeeeeeeeeel minder,zolang de konstrukteurs deze groep moedwillig links laat liggen zal ik erop blijven hameren.
                                  of moeten we echt weer wachten tot de chinezen ea de kaas van onze boterham komen eten,met de nodige sluitingen en werklozen tot gevolg?(niet mijn probleem?)
                                  maar blijkbaar mag hier alleen maar gepraat worden over grote bedragen en grand chique en worden mensen die het minder breed hebben genegeerd
                                  of als marginaal aanzien.
                                  en nee ik ben geen arme sukkelaar,ik kom rond en ben tevreden met wat ik heb,maar ik ken er wel genoeg die het moeilijk hebben om te weten waarover ik praat,
                                  en die hebben ook recht op degelijk vervoer.
                                  AUTOFAN KAN JE OOK ZIJN ZONDER EXTREEM HOGE BEDRAGEN
                                  als ik dan soms lees over een bepaalde wagen daar wil je dan weer niet in gezien worden bv dan vind ik dat kleinerend,wat is daar mis mee?
                                  ik heb veel meer respect voor iemand die zijn autoke van 10000e zelf betaald heeft met zijn spaarcentjes, dan voor diegenen die wat lopen pochen met iets wat ze zelf niet hoeven te betalen.
                                  en nu heb ik geen merken genoemd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    das waar barie
                                    er moet iemand opkomen voor de andere kant van het verhaal he,verdedigers van duur spul zitten hier al genoeg

Comment

• Andre, sorry maar jouw betoog noem ik populistische praat. Het is niet omdat je een bepaald merk rijdt, dat het allemaal zot veel geld moet kosten. Volgens mij heb jij nog niet veel ervaring met verschillenden merken, en denk je, zoals velen, dat een zogenaamd prestigemerk sowieso duur is in aankoop en onderhoud, Ik durf te stellen dat ik op 20 of meer jaar BMW rijden niet meer aan onderhoud of kosten aan mijn dagelijkse wagen heb uitgegeven dan jij. De groep mensen die geen hoger bedrag dan 10k wil geven aan een auto, kan gerust zijn gading vinden op de 2dehandsmarkt. Daar kan je voor 10k gelijk welk merk vinden, en zeker nog een goede wagen voor dat budget. Maar misschien spreek jij enkel over een wagen nieuw kopen? Ja dan zijn we snel klaar.
                                      Maar we moeten ook binnen de categorie particulieren blijven, want een nieuwe wagen van het bedrijf voorstellen is niet te vergelijken.
                                      Als ik met een bepaalde categorie wagens niet wil rijden, is dat omdat die mij op geen enkel gebied voldoening geven. Dat is toch toegelaten van jou hoop ik.
                                      Uw vooroordelen van bvb een wagen kopen voor de buren zijn zo hard cliche dat het saai wordt. In mijn straat weten ze vast bijna niet welke autos ik heb, want die staan altijd binnen, zelfs al ben ik maar 30 minuten thuis. Op het werk al zeker niet, want ik kom altijd met de fiets. Dus hou daar toch eens over op man.
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Dat is waar Andre, maar een goede elektrische wagen kost op dit moment nog veel geld, minstens 40k.
                                        En die ontwikkelingskosten zijn er nu eenmaal, dat is geen fabeltje.
                                        Tesla is verdorie 2 nieuwe fabrieken aan het bouwen! Dat is een verdrievoudiging van hun capaciteit. En die schaalvergroting is nodig om de prijs verder omlaag te krijgen. Kijk maar de filmpjes met Sandy Munro die een 3 uit mekaar heeft gehaald en de prijs heeft berekend. Tesla heeft die wagen ongelofelijk efficient ontworpen. (https://m.youtube.com/watch?v=aVnRQRdePp4)
                                        En ondertussen ook nog het Supercharger netwerk verder uitbouwen.
                                        Het mag een wonder heten dat ze ooit al winst gemaakt hebben.
                                        Hoe lang heeft Amazon wel niet zonder winst gewerkt?

En niet zelf moeten betalen?
                                        Al het geld dat een zaak heeft, heeft het ook maar omdat de werknemers dat op 1 of andere manier in de zaak hebben gekregen. Dat is geen manna uit de hemel hoor.
                                        Last edited by Chris_147; 14/04/2019, 10:28.

Comment

Dat is waar Andre, maar een goede elektrische wagen kost op dit moment nog veel geld, minstens 40k.
                                          Dus een Renault Zoe is geen goede electrische wagen ? Volgens mij wel, waarom zie je dan meer Teslas dan Zoes ? Of vallen die Zoes (Zoe's ?) minder op ?

Comment

Working...
                                          X