Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat voor mij 's nachts een topper is, is in mijn bed liggen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
      Bjorn Nyland heeft een nieuw record gebroken met de model 3: 2.781km op 24u.

Om de mensen die zeggen dat je geen roadtrips kan maken met een EV ongelijk te geven, heeft hij deze test gedaan in Duitsland op de Autobahn. Geen speciale omstandigheden, het regende zelfs en men tikte regelmatig 170km/u aan.
      Truuk is om snelladers te gebruiken en telkens niet teveel bij te laden: 10 a 50%.
      https://electrek.co/2019/07/05/tesla...stance-record/
      Wie rijdt er nu 170 op de autobahn?

Comment

• ik, max
        en zie germans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ik, max
          en zie germans
          als'k 190 200 rij dan rij ik meestal gewoon mee in de flow... ik ga wel in vakantieperiodes door DE.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
            Wat voor mij 's nachts een topper is, is in mijn bed liggen :-)
            Klopt zeker en vast, maar als ge op vakantie gaat, is 's nachts toch aan te raden. Niet voor dat laden, maar om de files te vermijden

Comment

Je kan over bepaalde auto's vanalles zeggen, maar als het niet zinvol is, brengt het niks bij aan de waarde van die auto. Een Tesla 3 is geen 100.000 € waard omdat je er 2700 km op 24 uur mee kan rijden, toch ?
              En zeker en vooral omdat je dat dus niet gaat kunnen doen als je het zelf probeert.
              Als ge die redenering volgt zou iedereen beter een Dacia of ander goedkoop hok kopen om mee te rijden.

Trouwens, 100.000 euro voor een Tesla 3? Zelfs een Model S heb je al voor heel wat minder.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                zou iedereen beter een Dacia of ander goedkoop hok kopen om mee te rijden.
                Zal 't gaan ja?

Comment

Als ge die redenering volgt zou iedereen beter een Dacia of ander goedkoop hok kopen om mee te rijden.

Trouwens, 100.000 euro voor een Tesla 3? Zelfs een Model S heb je al voor heel wat minder.

Oh ja, ik had even de 3 en de S verwisseld.
                  Maar ik vind die redenering wel steek houden. Toen ik mijn MX-5 ging kopen, vond ik dat de opties van de Skycruise de meerprijs tegenover de Skymove en Skydrive waard was, en dat in de daaropvolgende testrit de 2.0 ook zijn meerprijs tov de 1.5 waard was.
                  Maar rondetijden op de Nurburgring of verbruik- of uitstootcijfers gaan mijn aankoopkeuze niet bepalen. Anders had ik voordien zeker nooit zo'n zuipschuit als de RX-8 aangeschaft :-P

Comment

• Maar mensen verschillen, niet iedereen denkt hetzelfde, dus het is niet omdat bepaalde gegevens jou aankoopkeuze niet gaan beïnvloeden, dat die gegevens geen invloed gaan hebben op iemand anders zijn keuze.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

in verkies 4 goedkope hokken boven 1 belachelijk dure blikken doos

Comment

• Andre, speciaal voor jou heeft Tesla de prijzen van de 3 verlaagd!
                        Tesla updated its online design studio on Monday evening with several changes in pricing and options across its entire lineup....

En de website vermeld: levering in augustus!

Instapprijzen van de S en X zijn wel verhoogd omdat de Standard range versie weggevallen zijn.

Comment

• Dat vind ik toch wel bizar bij tesla: Eerst hadden ze de 75d en 100d. Dan schrappen ze de 75d. Dan komen ze met een standard range en een long range. Dan schrappen ze de standard range. En dat allemaal op enkele maanden tijd.

Comment

• Inderdaad, Tesla heeft wel een zeer dynamische prijsstrategie.
                            Verkopen van de S en X zijn ook sterk verminderd, mede omdat men dacht dat er een interieurupdate ging komen. Maar Musk heeft vorige week op Twitter gezegd dat er geen facelift aan zit te komen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ze hebben wel het gepaste wijf gekozen, die is al even sim als die auto, perfecte casting, haha.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                  Inderdaad, Tesla heeft wel een zeer dynamische prijsstrategie.
                                  Verkopen van de S en X zijn ook sterk verminderd, mede omdat men dacht dat er een interieurupdate ging komen. Maar Musk heeft vorige week op Twitter gezegd dat er geen facelift aan zit te komen.
                                  Lijkt mij eerder paniekvoetbal te zijn... de verkoop van de S en X daalt, en op de 3 valt er minder te verdienen, men sleutelt dan aan de verkoopstrategie...
                                  Balanscijfers blijven stevig in het rood !

Comment

Ze hebben wel het gepaste wijf gekozen, die is al even sim als die auto, perfecte casting, haha.
                                    Wat is sim eigenlijk?
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Kennen ze dat woord niet in bepaalde dialecten ?
                                      Bijvoorbeeld :
                                      ge zetj ne simmen : u bent een niet al te slimme persoon
                                      of ook wel : ge zetj ne stomme kloejt
                                      sim is achterlijk en onnozel :-)

Comment

Kennen ze dat woord niet in bepaalde dialecten ?
                                        Bijvoorbeeld :
                                        ge zetj ne simmen : u bent een niet al te slimme persoon
                                        of ook wel : ge zetj ne stomme kloejt
                                        sim is achterlijk en onnozel :-)
                                        Verdorie, wist ik niet en da's zo simpel als 1 + 1 = 2, dt regel is zelfs moeilijker
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zoals in :
                                          Ik heb een achterlijke onnozele kaart in mijn slimme telefoon geplaatst.

Comment

Working...
                                          X