Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wel, binnenkort met die sim op vakantie richting Noorwegen en ik heb zo'n vermoeden dat dit de beste autoreis gaat worden sinds mijn 2 vorige benzines

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
      Ze hebben wel het gepaste wijf gekozen, die is al even sim als die auto, perfecte casting, haha.
      bedoelt de dat dat w*f simetrisch is lijk dien otto , ge weet wel zo links en rechts tselfde maardan omgekeert ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
        Zoals in :
        Ik heb een achterlijke onnozele kaart in mijn slimme telefoon geplaatst.
        ook niet zo sim deze reactie

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            het is al vaker bewezen dat je veel meer kans hebt om levend uit een crash te komen met een tesla

Comment

• Dat zal wel te maken hebben met de stijve onderstel die de batterijen bevatten (dus geldig voor alle full EV’s die vanuit een blanco blad ontwikkeld worden)

Comment

• ik weet niet of je dat zomaar mag veralgemenen, maar dat tesla vanuit het niets belachelijk goeie wagens maakt op vele gebieden is wel duidelijk

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk Berichten
                    het is al vaker bewezen dat je veel meer kans hebt om levend uit een crash te komen met een tesla
                    als je niet geflambeerd wordt

Comment

• Keer op keer blijven herhalen dat de Audi er niet speciaal genoeg uitzie in het filmpje.
                      Maar speciale auto's verkopen minder.
                      Drie keer raden of je de E-tron meer zal zien dan de Jag...
                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        ik weet niet of je dat zomaar mag veralgemenen, maar dat tesla vanuit het niets belachelijk goeie wagens maakt op vele gebieden is wel duidelijk
                        Van dat belachelijk goeie lees ik toch wel anderen dingen, waarvan soms op dit forum. Hetgeen keer na keer terug komt, is toch de iets mindere afwerking (wat niet abnormaal is bij de amerikanen) en ze hebben toch ook wel vrij veel te kampen met allerlei kwaaltjes. Mss dat dit er ondertussen wel wat uit is. Zelf maar iemand in de wijde vriendenkring die regelmatig met de Tesla S van het werk mag rijden en die heeft zowat continu problemen met de deurklinken die kapot gaan. En andere heeft pas een maand zijne Tesla 3 en die zal nog wel niet te klagen hebben.

Maar zo een merk vanuit het niets opstarten, is idd chapeau. En desondanks de onheilsberichten over de financiën, zal dit merkt zeker en vast niet verdwijnen.
                        Jammer dat de Model Y pas in 2021 leverbaar is, want anders was het mss wel eens ne kanshebber.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          Keer op keer blijven herhalen dat de Audi er niet speciaal genoeg uitzie in het filmpje.
                          Maar speciale auto's verkopen minder.
                          Drie keer raden of je de E-tron meer zal zien dan de Jag...
                          ferm staaltje brits chauvinisme

Comment

Comment

• ​De Duitse autoverhuurder NextMove bestelde 100 Tesla Model 3’s, maar de verkoop gaat niet door. De kwaliteit van de auto’s is ondermaats zeggen de Duitsers.

Comment

Comment

• Stel dat dit een Tesla was..... ' t Zou overal op de eersta pagina staan. Maar 't is maar een Porsche
                                  https://www.hln.be/in-de-buurt/jabbe...rand~a9372f1d/
                                  Last edited by BertVS; 26/08/2019, 20:41.
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Hahaha, inderdaad, een elektrische van een ander merk was ook goed hoor. Moord en brand zou het geweest zijn
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Vooral brand.

Comment

• 'T is dat we het al gewoon zijn van Porsche ;p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                          Stel dat dit een Tesla was..... ' t Zou overal op de eersta pagina staan. Maar 't is maar een Porsche
                                          https://www.hln.be/in-de-buurt/jabbe...rand~a9372f1d/
                                          Stond toch op HLN gisteren volledig vanboven

Comment

Working...
                                          X