wel, binnenkort met die sim op vakantie richting Noorwegen en ik heb zo'n vermoeden dat dit de beste autoreis gaat worden sinds mijn 2 vorige benzines
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenZe hebben wel het gepaste wijf gekozen, die is al even sim als die auto, perfecte casting, haha.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenZoals in :
Ik heb een achterlijke onnozele kaart in mijn slimme telefoon geplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk Berichtenhet is al vaker bewezen dat je veel meer kans hebt om levend uit een crash te komen met een tesla
Comment
-
Keer op keer blijven herhalen dat de Audi er niet speciaal genoeg uitzie in het filmpje.
Maar speciale auto's verkopen minder.
Drie keer raden of je de E-tron meer zal zien dan de Jag...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik weet niet of je dat zomaar mag veralgemenen, maar dat tesla vanuit het niets belachelijk goeie wagens maakt op vele gebieden is wel duidelijk
Maar zo een merk vanuit het niets opstarten, is idd chapeau. En desondanks de onheilsberichten over de financiën, zal dit merkt zeker en vast niet verdwijnen.
Jammer dat de Model Y pas in 2021 leverbaar is, want anders was het mss wel eens ne kanshebber.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenKeer op keer blijven herhalen dat de Audi er niet speciaal genoeg uitzie in het filmpje.
Maar speciale auto's verkopen minder.
Drie keer raden of je de E-tron meer zal zien dan de Jag...
Comment
-
Hahaha, inderdaad, een elektrische van een ander merk was ook goed hoor. Moord en brand zou het geweest zijnEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenStel dat dit een Tesla was..... ' t Zou overal op de eersta pagina staan. Maar 't is maar een Porsche
https://www.hln.be/in-de-buurt/jabbe...rand~a9372f1d/
Comment
Comment