ga ik toch ook eens proberen, met een beetje benzine errond die verdampt is en een gloeiend sigarettepuntje zou je dat toch in de fik moeten krijgen .... dacht ik :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
In de juiste omstandigheden moet dat idd lukkenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Zijn het idd niet de benzinedampen die voor de ontploffing zorgen?
Bij nieuwe technologie moet men zich idd wat aanpassen.
Wat een zever is er niet geweest over zonnepanelen en de brandweer die zogezegd niet zou willen blussen?
Die mannen scholen zich bij en passen zich aan.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
- Likes 1
Comment
-
Speciaal voor andre123
De model 3 van $35000 :
Today, Edmunds’ Carlos Lago discusses what you actually get when you buy the "off-menu" Tesla Model 3. How did we find out? We bought one. For Edmunds’ Tesla...
En die auto heeft nog altijd elektrische zetels, 18" velgen, panoramisch glazen dak, het centraal scherm en een range van +/-265 km.Last edited by BertVS; 16/03/2020, 11:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenSpeciaal voor andre123
De model 3 van $35000 :
Today, Edmunds’ Carlos Lago discusses what you actually get when you buy the "off-menu" Tesla Model 3. How did we find out? We bought one. For Edmunds’ Tesla...
En die auto heeft nog altijd elektrische zetels, 18" velgen, panoramisch glazen dak, het centraal scherm en een range van +/-265 km.
met ALLE andere markten heb ik totaal geen zaken.
de standaard range is nog altijd 488800e
35000 in us en leverbaar????????????????
MSS OVER 2 JAAR MENEER LOL
droom en speel gerust wat verder op Youtube
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
nog altijd niet te configureren in be.
droom en speel gerust wat verder op joutube
Hij heeft een prijs van 35000 USD aangegeven, dat is dus een prijs voor de Verenigde Statten, met een ander belastingsregime dan wij hier hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
nog altijd niet te configureren in be.
droom en speel gerust wat verder op joutube
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
Hij is te koop. Heeft Musk ooit gezegd dat hij IN B te koop zou zijn? Neen.
Hij heeft een prijs van 35000 USD aangegeven, dat is dus een prijs voor de Verenigde Statten, met een ander belastingsregime dan wij hier hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Zelfs aan 20k koop jij die toch niet. Waarom dan altijd die zure kritiek.
als ik durf te zeggen dat ik zijn praatjes niet geloof is dat zure kritiek?
de zure kritiek komt meestal van zijn aanhangers die geen negatief woord over die clown kunnen verdagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenmisschien is ie eerder realist dan verzuurd ...tegenwoordig ben je nogal rap verzuurd heb ik de indruk :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenWit + aero wheels
Zo'n lelijke velgen, zegt iedereen dan maar ik vind ze echt wel iets hebben .
Comment
-
...knap van lelijkheid...maar ze hebben tenminste NUT
A Tesla VP of Engineering also previously said that Tesla Model 3's aero wheels can increase efficiency by ~10% versus the bigger non-aero 19″ wheels. Some more recent real-world testing showed that Tesla's aero wheels improve range by 3% at high speed with the aero caps on versus off
en, proficiat bert !
Comment
Comment