Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
Spijtig dat er geen schuifdak beschikbaar is, anders zou ik hem nog overwegen.
In het zilver (ook al niet meer beschikbaar helaas) met de Aerowielen aub.
Heb met een standaard RWD gereden en was serieus onder de indruk moet ik zeggen, qua comfort, motor, handling, grip, afwerking en stuurgevoel. Mijn diesel voelde achteraf wat ouderwets aan, hoewel het schakelen en vermogensopbouw ook wel iets heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSpijtig dat er geen schuifdak beschikbaar is, anders zou ik hem nog overwegen.
In het zilver (ook al niet meer beschikbaar helaas) met de Aerowielen aub.
Heb met een standaard RWD gereden en was serieus onder de indruk moet ik zeggen, qua comfort, motor, handling, grip, afwerking en stuurgevoel. Mijn diesel voelde achteraf wat ouderwets aan, hoewel het schakelen en vermogensopbouw ook wel iets heeft.
Maar het heeft me dus niet tegengehouden om hem te bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenJe had moeten wachten op de model Y, die heeft grote hatchbackkoffer, is veel ruimer ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenJe had moeten wachten op de model Y, die heeft grote hatchbackkoffer, is veel ruimer ook.
Comment
-
Ik denk dat iedereen het nu wel al beseft hoor, dat een Tesla snel optrekt. Daarvoor moet een mens er niet zelf mee rijden, het is het eerste wat men telkens weer opnieuw moet lezen ..
Het is hier ook weer het enige dat David het vermelden waard vindt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenIk denk dat iedereen het nu wel al beseft hoor, dat een Tesla snel optrekt. Daarvoor moet een mens er niet zelf mee rijden, het is het eerste wat men telkens weer opnieuw moet lezen ..
Comment
-
als ge maar snel leeft, met de tesla 3 lukt dat wel
ge ziet ze meer en meer en het is geen foute verschijning in het verkeer. Meeste eigenaars rijden er trouwens behoorlijk chill mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenMeeste eigenaars rijden er trouwens behoorlijk chill mee.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenIk denk dat iedereen het nu wel al beseft hoor, dat een Tesla snel optrekt. Daarvoor moet een mens er niet zelf mee rijden, het is het eerste wat men telkens weer opnieuw moet lezen ..
Ze trekken niet alleen oerend hard op, ze zijn extreem zuinig en kosten heel weinig in onderhoud. Bovendien, nadat de fun van de eerste keren van het hard optrekken eraf is, rijden de meeste Tesla-eigenaars veel rustiger.
Maar echt, die trekken dus niet normaal HARD op. En er is ook geen krachtonderbreking maar een stabiele duw waardoor het nog imposanter lijkt. Een beetje zoals in een raket zitten denk ik.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Ik vond hem eigenlijk los van de snelheid (heb de traagste long range RWD getest) en souplesse leuker en aangenamer rijden dan een nieuwe BMW 3. De ophanging was een correct compromis tussen comfort en sport, het stuurgevoel is vrij natuurlijk en de grip zelfs in RWD-variant dik in orde. Afwerking is op het eerste zicht niet zo slecht als vaak beweerd wordt.
Als dat met schuifdak beschikbaar was zou ik hem zeker overwegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKomt toch wel puik uit de test.
Ik had hem minder ruim verwacht.
Wordt deze eigenlijk door het Volvo netwerk verdeeld?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment