Ik vind een mooi interieur zelf niet belangrijkste bij een auto. Dat van de model 3 kan er best mee door en de grote touch screen vind ik juist leuk. Het interieur en bouwkwaliteit van m’n bmw F30 waren niet beter, integendeel. Het enige negatieve van het model 3 interieur is dat het erg minimalistisch is maar ik vind het best ok, makkelijker om proper te houden ook.
Het feit dat je wel standaard elektrisch verstelbare zetels hebt standaard en enorme opbergvakken in de middenconsole vind ik dan weer pluspunten.
Waar ik me het nog het meeste aan stoor bij de model 3 zijn de frameloze ramen, kan wel eens voor problemen zorgen (als bv het raam niet naar beneden wil bij het openen van de deur), of dat het via zo’n raam binnenregent ...
Het feit dat je wel standaard elektrisch verstelbare zetels hebt standaard en enorme opbergvakken in de middenconsole vind ik dan weer pluspunten.
Waar ik me het nog het meeste aan stoor bij de model 3 zijn de frameloze ramen, kan wel eens voor problemen zorgen (als bv het raam niet naar beneden wil bij het openen van de deur), of dat het via zo’n raam binnenregent ...
Comment