Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
    Wordt de Nissan Ariya ook geen alternatief? Die is veelbelovend en ziet er niet als een mislukte pannenkoek uit.
    En de Mustang natuurlijk, dat is ook al heel wat minder pijnlijk aan de ogen.
    De mustang is volgens de site maar een platte pannekoek in 0-100 cijferkes. +7 seconden naar de 100.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

De mustang is volgens de site maar een platte pannekoek in 0-100 cijferkes. +7 seconden naar de 100.
      Als acceleratiecijfertjes uw fetisj is... dan hebt ge gelijk.
      <7 seconden naar 100, dat doet uwe Espace ook niet en is dat dan een slak?

Comment

Als acceleratiecijfertjes uw fetisj is... dan hebt ge gelijk.
        7 seconden naar 100, dat doet uwe Espace ook niet en is dat dan een slak?
        Nee, maar als ik 60k+ uitgeef aan een auto wil ik tesla performance.

Comment

• Range als argument pro Tesla kan ik begrijpen, maar het nut van die idiote sprintcijfertjes zie ik echt niet in.
          Leuk om af en toe eens wat puberaal gedrag tentoon te spreiden aan de stoplichten?
          Dan liever wat trager (wat is ”traag”?) in een auto die er wat leuker uit ziet. Maar beauty is in the eye of the beholder, of course!

Comment

Range als argument pro Tesla kan ik begrijpen, maar het nut van die idiote sprintcijfertjes zie ik echt niet in.
            Leuk om af en toe eens wat puberaal gedrag tentoon te spreiden aan de stoplichten?
            Dan liever wat trager (wat is ”traag”?) in een auto die er wat leuker uit ziet. Maar beauty is in the eye of the beholder, of course!
            Range is veel minder belangrijk voor mij. Ik kan thuis laden en doe dagelijks max 100km.
            maar ik wil wel es wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Comment

Wat zijn eigenlijk de alternatieven voor een model 3? Polestar 2? Dat zal het zowat zijn zeker?
              Model Y, ID4

Comment

Toch niet hoor, er is beterschap op komst. De knapperd

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Toch niet hoor, er is beterschap op komst. De knapperd

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...69#post6486769
                  Da gaat wa kosten... tis nu al 65000 in de carconfigurator

Comment

Da gaat wa kosten... tis nu al 65000 in de carconfigurator
                    Tja, aan die EV prijzen en aan de range zal nog veel moeten verbeteren eer ik eraan begin. Ik verwacht de volgende tijd hierin wel veel vooruitgang.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Tja, aan die EV prijzen en aan de range zal nog veel moeten verbeteren eer ik eraan begin. Ik verwacht de volgende tijd hierin wel veel vooruitgang.
                      True, de komende 5 jaar zal het wel serieus beteren. We moeten nog ni hé

Comment

• Ik vind de Mustang E, Nissan Ariya en I.D.4 geen alternatieven voor de Model 3, wel voor de Y: SUV vs sedan.
                        De i4 is echte concurrent, Polestar 2 vind ik eigenlijk meer SUV dan sedan/liftback.
                        I.D.3 vind ik dan nog eerder een alternatief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                          Ik vind de Mustang E, Nissan Ariya en I.D.4 geen alternatieven voor de Model 3, wel voor de Y: SUV vs sedan.
                          De i4 is echte concurrent, Polestar 2 vind ik eigenlijk meer SUV dan sedan/liftback.
                          Ik denk dat de i4 wel een klasse hoger zal spelen: wat ruimer, iets betere specs en helaas ook wat hogere prijs...

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Comment

• Vriend van me die 200% Volvolover is heeft zich toch een Model 3 gekocht ipv de Polestar. Viel bijna van mijn stoel toen hij het vertelde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Vriend van me die 200% Volvolover is heeft zich toch een Model 3 gekocht ipv de Polestar. Viel bijna van mijn stoel toen hij het vertelde.
                              LOL. 't Is te hopen dat hij geen Volvolover was omwille van de goede autozetels, want anders gaat die keuze hem nog letterlijk veel (rug)zeer bezorgen...

Comment

• skiwi, ik heb niet de beste rug en heb toch een comfortabele zitpositie gevonden in de model 3, autopilot werkt eigenlijk ook ontlastend voor uw schouders en nek, kan heel de dag rijden zonder rugklachten, verder boeit uw gezwets mij niet meer...

grootste gemis op de model 3 voor mij zijn matrix LED koplampen, dat zou een goeie toevoeging zijn.

Comment

Wordt de Nissan Ariya ook geen alternatief? Die is veelbelovend en ziet er niet als een mislukte pannenkoek uit.
                                  En de Mustang natuurlijk, dat is ook al heel wat minder pijnlijk aan de ogen.
                                  Ik zie niet in wat de gemiddelde Model 3 rijder zou gaan zoeken in een elektrische tractor. Tenzij ze een zitmaaier zoeken natuurlijk
                                  En ik vind die Mustang gewoon ronduit spuuglelijk. Niet iedereen heeft dezelfde smaak
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                    Ik vind de Mustang E, Nissan Ariya en I.D.4 geen alternatieven voor de Model 3, wel voor de Y: SUV vs sedan.
                                    Absoluut mijn idee ook. Ik moet echt geen SUV. Ik had eigenlijk liever de iD.3 gehad , maar die voldeed niet voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
                                      LOL. 't Is te hopen dat hij geen Volvolover was omwille van de goede autozetels, want anders gaat die keuze hem nog letterlijk veel (rug)zeer bezorgen...

Ik ben de Polestar niet gaan testen; maar heb van twee mensen gehoord dat de zetels in de Polestar dik tegenvallen tov hun huidige Volvo. Ook een zetel is iets persoonlijks, denk ik dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten

En ik vind die Mustang gewoon ronduit spuuglelijk. Niet iedereen heeft dezelfde smaak
                                        Daarom dat ik ook heb gezegd: ”beauty is in the eye of the beholder”, maar daar heb je waarschijnlijk over gekeken.
                                        Voor smaken geldt hetzelfde: een strontvlieg is ook verlekkerd op een goei koeievlaai.

.
                                        Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 29/09/2020, 07:00.

Comment

Daarom dat ik ook heb gezegd: ”beauty is in the eye of the beholder”, maar daar heb je waarschijnlijk over gekeken.
                                          Voor smaken geldt hetzelfde: een strontvlieg is ook verlekkerd op een goei koeievlaai.
                                          Idd! Zou maar saai zijn als iedereen met een Mod 3 zou rondrijden. Smaken hé!

Moest ik momenteel voor een EV gaan stond de Mustang hier op 1, maar het gezond verstand als privé rijder tenslotte zou zeggen een Zoë, Hyundai of Kia want daar is het toch allemaal nog een beetje betaalbaar en vooral hebben de Koreanen ook nog eens een beetje range die de moeite is.

Comment

Working...
                                          X