Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
ik zou mij ook een taksvriendelijke hybride porsche of andere premium merk kunnen kopen. maar dat doe ik niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Ook die staan bij mij onder dezelfde categorie...
ik weet niet exact hoeveel van de duurdere wagens (pakweg > 40k euro) er ingeschreven staan op naam van een firma, maar k peis dat het meer dan de helft zal zijn.
Comment
-
Het model X is een ramp als het op afwerking aankomt. De dagmaten verschillen aan zowat iedere opening. De aansluiting van de deuren met de daklijn is rampzalig. De deurkruk voor en achter scheelt bijna een 1 cm in hoogte tov elkaar. Allen maandagauto’s?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
en ook als particulier ga je aan een model 3 een lagere TCO hebben dan aan een gelijkaardig uitgeruste bmw.
ik weet niet exact hoeveel van de duurdere wagens (pakweg > 40k euro) er ingeschreven staan op naam van een firma, maar k peis dat het meer dan de helft zal zijn.
Comment
-
Voila het gaat hem enkel over euro’s... De dag dat ze ophouden met fiscale voordelen is het over en out met het hele verhaal.
maarja, 't is hier belgie, t gaat niet veranderen. en de transitie naar elektrische bedrijfswagens is niet te stoppen.
maar ik rijd echt wel liever met een tesla dan met een ICE. Je moet eens wat dagelijks verkeer doen met zo'n ICE, ofwel zit ge heel de tijd in de pot te roeren, en die automaten schakelen ook niet perfect. Het instant vermogen, de one pedal driving, en de stilte, zorgen er voor dat je moeiteloos door het verkeer glijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenHet model X is een ramp als het op afwerking aankomt. De dagmaten verschillen aan zowat iedere opening. De aansluiting van de deuren met de daklijn is rampzalig. De deurkruk voor en achter scheelt bijna een 1 cm in hoogte tov elkaar. Allen maandagauto’s?
Comment
-
ik ben ook niet voor die oversubsidiering van bedrijfswagens, zouden beter de belastingen wat verlagen, dan kunnen de mensen kiezen wat ze doen met hun zuurverdiende bruto loon.
maarja, 't is hier belgie, t gaat niet veranderen. en de transitie naar elektrische bedrijfswagens is niet te stoppen.
maar ik rijd echt wel liever met een tesla dan met een ICE. Je moet eens wat dagelijks verkeer doen met zo'n ICE, ofwel zit ge heel de tijd in de pot te roeren, en die automaten schakelen ook niet perfect. Het instant vermogen, de one pedal driving, en de stilte, zorgen er voor dat je moeiteloos door het verkeer glijdt.
Op dat gebied zit je met een 1.0 turbo met automaat ook goed... Of slecht. Hoe je het bekijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk geloof dat, alleen heb je de dag van vandaag dat instant vermogen niet meer nodig op je woon-werk. Te druk, te veel variabele snelheden.
Op dat gebied zit je met een 1.0 turbo met automaat ook goed... Of slecht. Hoe je het bekijkt.
of wat ook vaak voorkomt: je moet even inhouden om iemand te laten in te voegen of om zelf te kunnen invoegen tussen twee vrachtwagens. dat gaat vanzelf want bij het lossen van het stroompedaal vertraag je meteen en wordt de energie teruggewonnen. dan schuif je zelf weer een strook naar links en een fractie later rijd je weer 120 (of sneller), zodat je ook het achterliggend verkeer niet ophoudt. invoegen en inhalen wordt zo veel plezanter en tegelijk veiliger want je kan het invoegmaneuver sneller en preciezer uitvoeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen uiteindelijk kiest 9 uit 10 toch uit de kleuren die voorradig zijn
Comment
-
Voila het gaat hem enkel over euro’s... De dag dat ze ophouden met fiscale voordelen is het over en out met het hele verhaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
Neen. Ik heb een model 3 genomen omdat het mijn ecologische voetafdruk verkleint. En ik ben absoluut niet alleen op dat vlak.
Ik heb bewust geen kinderen dus mijn ecologische voetafdruk zal sowieso klein zijn...
- Likes 1
Comment
-
Ik ga niet op reis en ik gebruik de fiets voor woon/werk.
Daarbij was ik mij ook maar 1x per maand.Last edited by order66; 21/11/2020, 08:37.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenAllez, ‘t feest is hier compleet. Glaasje benzine iedereen?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenAllez, ‘t feest is hier compleet. Glaasje benzine iedereen?
In de straat komt zo een thuisverpleegster met een model 3. Je hoort dat spel niet afkomen of vertrekken. Gevaarlijk vind ik dat.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
OoO chill he. Ik rijd bijna dagelijks elektrisch
In de straat komt zo een thuisverpleegster met een model 3. Je hoort dat spel niet afkomen of vertrekken. Gevaarlijk vind ik dat.
Comment
Comment