Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    Als ik het goed voorheb, drinkt zo’n 535i ook wel flink wat verse grondstoffen
    Ga daar eens 40000 km per jaar mee doen, dan betaal je toch dik 400 per maand aan brandstof? Een tesla 150 ofzo.
    Zo’n F10 is een degelijke wagen, helaas komen de 1- en 3- reeksen niet in de buurt qua kwaliteit :/.
    En er wordt gewerkt aan accu's die (veel) langer meegaan
    De nieuwe accu's in de SR+ model 3 zijn nu vrij van kobalt (Co) en zouden 5000 laadcycli moeten kunenn verduren voor er excessieve degradatie van de accu is. Ze zijn ook chemisch stabieler.
    Dat is 1.000.000 km
    Enige nadeel is de lagere energiedensiteit, daarom vind je ze alleen in de SR+

    En mijn Tesla is geen drogreden om fiscaal beter af te zijn. Het maakt voor mij amper financieel verschil. Mijn werkgever is lang weigerachtig geweest tegen EV's. Ik koop die omdat ik weet dat die auto door mijzelf en de persoon die die wagen van me overneemt na 5 jaar - 125 000 km over de komende 10 jaren samen 60 ton minder CO2 zal uitstoten dan wanneer ik een diesel of benzine zou nemen. En dat is met de productie van de wagens ingerekend
    Als die wagen dan na 10 afgeschreven zou zijn, worden de accu's nog gerecupereerd als thuis accu, om nog eens minstens 10 jaar dienst te doen in die status. En pas daarna gerecycleerd te worden
    BMW 420dA : >>>

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
      Als ik het goed voorheb, drinkt zo’n 535i ook wel flink wat verse grondstoffen
      Ga daar eens 40000 km per jaar mee doen, dan betaal je toch dik 400 per maand aan brandstof? Een tesla 150 ofzo.
      Zo’n F10 is een degelijke wagen, helaas komen de 1- en 3- reeksen niet in de buurt qua kwaliteit :/.
      Daar heb je gelijk in! Veel hangt af van hoeveel je daarmee gaat rijden. Veel stadsverkeer, stop en go, enz... dan gaat die wel verbruiken. Indien je hoofdzakelijk autosnelweg doet, kom je aan behoorlijk wat meer kilometers. Aan 40K kilometers per jaar koopt niemand dit, denk ik zo.
      Sta mij toe te vergelijken met onze situatie. De wagen is zoals gezegd 9 jaar en heeft nu 106K. Net ingereden voor een 3.0 dus brandstof is niet meteen onze grote kost, nog aan het milieu. Wij combineren de wagen veel met de fiets. Zoals ik reeds ergens zei, bezit van een wagen kost niet aan het milieu, wel het gebruik ervan.
      Maar ik doelde ook op het constant kopen van nieuwe wagens, een afweging die om verschillende redenen weinig gemaakt wordt (meestal omdat mensen gewoon goesting hebben in een nieuwe auto). De nieuwe grondstoffen die moeten aangesneden worden om alweer nieuwe wagens te maken, hoe staat dat in verhouding met het langer doorrijden met een oudere wagen, kwa milieukosten?
      Dat verwijt ik ook aan Groen, ipv de zaken op een natuurlijke manier te laten verlopen, oudere wagens faseren zichzelf wel uit. Maar neen, een revolutie ipv een evolutie. Zijn onderschatten de impact op hun eigen kiesvee en hun grote broer, de SPA. Die laatste heeft hier al terechte vraagtekens bij geplaatst.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


      Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

      Comment


      • Mensen blijven wel altijd nieuwe wagens kopen. Of moeten we stoppen met ze te produceren?
        Ik stel voor dat we terug volgens een communistisch systeem gaan werken, waarbij het planbureau bepaalt hoeveel auto's en andere spullen jaarlijks geproduceerd moeten worden, allemaal terug met een trabantje
        Wat vandaag ecologisch is, is een prius van 10 jaar oud kopen, kan nog jaren mee en verbruikt niet veel. Maar destijds werden die priussen ook weggelachen omdat ze weinig milieuvriendelijk waren in productie tov een klassieke ICE, want die grondstoffen en accu's werden heel de wereld rond gezeuld.
        Als je vandaag moet kiezen tussen een nieuwe 540i, of een model S ?
        Nog een bedenking, als je 10k km per jaar doet met een dure 5 reeks, hoeveel schrijf je dan wel niet af per km?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

          10 jaar? Ik wil geen auto kopen die nodeloos duurder/zwaarder gemaakt wordt om ‘deugdelijk’ te zijn voor de tweedehandskoper.

          4-5 jaar vind ik een heel mooie leeftijd om te verkopen, nieuwer en beter.
          Idem hier, altijd nieuw of een occasie van iemand die ik ken en weet hoe het ding behandeld geweest is. En alle 4 jaar veranderen

          Er zijn idd goedkopere oplossingen maar als autofreak wissel ik al eens graag af.

          Gek hé, de auto mag duur zijn maar de belastingen en het technisch onderhoud moeten zo weinig mogelijk kosten
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
            Nog een bedenking, als je 10k km per jaar doet met een dure 5 reeks, hoeveel schrijf je dan wel niet af per km?
            Is een auto altijd te herleiden tot kost per km ?

            Ik reken meestal in smiles per km en dat is iets wat tegenwoordig helemaal aan het verdwijnen is.
            Als je 3 posts leest over EV-s gaan er 2 over hoe fiscaal aantrekkelijk ze zijn en hoe goedkoop...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

              Is een auto altijd te herleiden tot kost per km ?

              Ik reken meestal in smiles per km en dat is iets wat tegenwoordig helemaal aan het verdwijnen is.
              Als je 3 posts leest over EV-s gaan er 2 over hoe fiscaal aantrekkelijk ze zijn en hoe goedkoop...
              Oorspronkelijk geplaatst door jocar
              Gek hé, de auto mag duur zijn maar de belastingen en het technisch onderhoud moeten zo weinig mogelijk kosten
              't zijn niet enkel de EV rijders die naar het fiscale en de running costs zien

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten


                't zijn niet enkel de EV rijders die naar het fiscale en de running costs zien
                Neen maar toch vooral... Zouden ze stilaan het hier niet beter "fiscalisten-forum" dopen ?
                Wie heeft het hier nog over rijplezier ?

                Comment


                • Dat fiscale is wel belangrijk om van de EV een game-changer te maken. België heeft nu eenmaal veel bedrijfswagens rondrijden (en laat ons daarover geen polemiek starten op deze pagina). En we weten allemaal ook dat, eens het gros EV rijdt, dat keihard belast gaat worden.
                  Maar is dat een probleem om mensen nu een zetje te geven richting EV? Aardolie is nu eenmaal uitputtelijk terwijl elektriciteit kan blijven opgewekt worden. Een batterij op zich heeft ook niet altijd een goede impact op ecologisch vlak. Maar dat zal in de nabije toekomst alleen maar verbeteren.

                  Als we dan terug on-topic gaan en kijken naar de Model 3, dan is er veel kans bij dat dit mijn volgende bedrijfswagen wordt. En nee, voor mij persoonlijk niet uit ecologisch standpunt, daar ben ik eerlijk in. Of dat is toch niet de hoofdreden.
                  Na de testrit moet ik zeggen: De wagen rijdt heel goed, goede wegligging, comfortabel, de software vind ik een groot pluspunt, enz.
                  Het milieuvriendelijke aspect is een groot pluspunt maar zoals ik al zei niet de hoofdreden.
                  Mijn VAA gaat een pak lager liggen. En de overschot van stroom die mijn zonnepanelen nu opwekken kan ik in de auto pompen (en daar krijg ik dan ook nog een zakcentje voor).
                  En als daarnaast de TCO van deze wagen gevoelig lager ligt dan bijvoorbeeld mijn BMW 320d, dan is dat voor de werkgever ook interessant.
                  Dus everybody happy hé

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

                    Neen maar toch vooral... Zouden ze stilaan het hier niet beter "fiscalisten-forum" dopen ?
                    Wie heeft het hier nog over rijplezier ?
                    Maar heb je al eens met zo'n model 3 gereden Elwood? Ik had daar persoonlijk toch veel rijplezier aan.
                    Dat is natuurlijk belachelijk snel, en heeft zijn power instant. Maar ook het bochtenwerk was heel leuk met die wagen.
                    Het enige wat je mist is het geluid. Maar dat geldt enkel in vergelijking met een romige V6-8-10 benzine en niet met mijne 320d diesel traktor.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                      Mensen blijven wel altijd nieuwe wagens kopen. Of moeten we stoppen met ze te produceren?
                      Ik stel voor dat we terug volgens een communistisch systeem gaan werken, waarbij het planbureau bepaalt hoeveel auto's en andere spullen jaarlijks geproduceerd moeten worden, allemaal terug met een trabantje
                      Wat vandaag ecologisch is, is een prius van 10 jaar oud kopen, kan nog jaren mee en verbruikt niet veel. Maar destijds werden die priussen ook weggelachen omdat ze weinig milieuvriendelijk waren in productie tov een klassieke ICE, want die grondstoffen en accu's werden heel de wereld rond gezeuld.
                      Als je vandaag moet kiezen tussen een nieuwe 540i, of een model S ?
                      Nog een bedenking, als je 10k km per jaar doet met een dure 5 reeks, hoeveel schrijf je dan wel niet af per km?
                      Ik zeg nergens dat we moeten stoppen met nieuwe wagens maken. Integendeel. Er moeten nieuwe ontwikkelingen komen die het milieu ten goede komen.
                      Maar ik zeg wel wel dat we absoluut veel verantwoorder moeten omgaan met het aanspreken van nieuwe grondstoffen en het kopen van nieuwe spullen in het algemeen. De wegwerpmaatschappij dus. Ik weiger dus vandaag te moeten kiezen tussen een nieuwe 540i of een S. Omdat dit totaal onnodig is, en ik nog steeds perfect met onze wagen verder kan. Nu een nieuwe wagen kopen zou dus gewoon een gril zijn.
                      Wat afschrijving betreft: ik reken dit niet uit, maar ik weet wel dat ik met een van de laagste zit van het forum, ondanks de hoge aankoopprijs van de wagen nieuw. Ik kocht die namelijk in premium selection, aan een (naar mijn normen) erg scherpe prijs. Ik heb niet goedkoper gereden met mijn vorige 4cylinders. Nog even verduidelijken dat ik al mijn wagens particulier koop, in tegenstelling tot veel leden hier.

                      Tot slot: ik veroordeel zeker niemand voor het kopen van een nieuwe wagen, dat kan iedereen voor zichzelf uitmaken. Doe vooral allemaal uw goesting!
                      Last edited by order66; 25/11/2020, 10:44.
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                      Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk Berichten

                        Maar heb je al eens met zo'n model 3 gereden Elwood? Ik had daar persoonlijk toch veel rijplezier aan.
                        Dat is natuurlijk belachelijk snel, en heeft zijn power instant. Maar ook het bochtenwerk was heel leuk met die wagen.
                        Het enige wat je mist is het geluid. Maar dat geldt enkel in vergelijking met een romige V6-8-10 benzine en niet met mijne 320d diesel traktor.
                        Ja, op een moment dat ik vrijwel zeker niemand bekend zou tegenkomen heb ik enkele kilometers met een Tesla gereden. Dat is snel inderdaad en dat rijdt zeker niet slecht maar rijplezier is voor mij iets heel anders.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Ongetwijfeld zijn er Tesla’s met goede herverkoopswaarde. Het is voor velen nog een gimmick of hebbeding, zoals Apple jaren geleden.
                          Mijn F10 laadt na 9 jaar alvast niet trager, die rijdt nog zoals op dag 1, ook de range.
                          In ieder geval bekijk ik het aansnijden van nieuwe grondstoffen anders.
                          Het constant vernieuwen druist alvast in tegen de reden waarom men zogezegd een Tesla koopt: milieu. Dat is natuurlijk een drogreden om fiscaal quasi gratis te rijden.
                          Je vergelijking met stoomlocomotieven is compleet belachelijk, daarom niet minder grappig
                          Ik zou écht geen Tesla (of andere EV) kopen voor het milieu, wel omdat ik het heerlijk rijden vind.

                          Instant koppel
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                          '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

                            Ja, op een moment dat ik vrijwel zeker niemand bekend zou tegenkomen heb ik enkele kilometers met een Tesla gereden. Dat is snel inderdaad en dat rijdt zeker niet slecht maar rijplezier is voor mij iets heel anders.


                            + het interieur en de afwerking. Design zegt mij persoonlijk ook niets. Koud en emotieloos.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                            Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

                              Neen maar toch vooral... Zouden ze stilaan het hier niet beter "fiscalisten-forum" dopen ?
                              Wie heeft het hier nog over rijplezier ?
                              Ik! En ik moet eerlijk toegeven dat een EV in het dagelijks verkeer gewoon lekker rijden is (stilte, enorm koppel vanaf stilstand...). Bezorgd me dus heel wat smiles.

                              Nu ga ik er nog niet meteen achterhollen omdat EV toch zal komen, en een verbrandingsmotor heeft ook z’n charmes, dat gepruttel van m’n Abarth is ook zalig.


                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

                                Ja, op een moment dat ik vrijwel zeker niemand bekend zou tegenkomen heb ik enkele kilometers met een Tesla gereden. Dat is snel inderdaad en dat rijdt zeker niet slecht maar rijplezier is voor mij iets heel anders.
                                Ieder zijne meug natuurlijk hé
                                Behalve een dagje met een Lamborghini Huracan en eens een half uurtje met een eerste generatie Porsche Cayman heb ik weinig te geen ervaring met +200pk wagens.
                                Ik kan dus enkel maar vergelijken met de 2.0 diesel 4 cylinders enzo.
                                Al is er natuurlijk meer aan rijplezier dan de motor alleen. Maar met de wagens waarmee ik kan vergelijken met de Model 3 zéker niet onderdoen. Maar dat is natuurlijk voor ieder van ons anders.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

                                  Ja, op een moment dat ik vrijwel zeker niemand bekend zou tegenkomen heb ik enkele kilometers met een Tesla gereden. Dat is snel inderdaad en dat rijdt zeker niet slecht maar rijplezier is voor mij iets heel anders.
                                  Wel, en gelukkig zoals order66 zegt: iedereen heeft z’n eigen redenen om een auto al dan niet te kopen. Een Tesla zou bij mij alleen al hoog aangeschreven zijn omwille van z’n software en digitale gimmicks.

                                  Mij kan het persoonlijk niet schelen hoe hard hij door de bocht kan en of er een goede feedback in het stuur zit en...


                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                  '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk Berichten

                                    Ieder zijne meug natuurlijk hé
                                    Behalve een dagje met een Lamborghini Huracan en eens een half uurtje met een eerste generatie Porsche Cayman heb ik weinig te geen ervaring met +200pk wagens.
                                    Ik kan dus enkel maar vergelijken met de 2.0 diesel 4 cylinders enzo.
                                    Al is er natuurlijk meer aan rijplezier dan de motor alleen. Maar met de wagens waarmee ik kan vergelijken met de Model 3 zéker niet onderdoen. Maar dat is natuurlijk voor ieder van ons anders.
                                    Klopt helemaal!
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

                                      Wel, en gelukkig zoals order66 zegt: iedereen heeft z’n eigen redenen om een auto al dan niet te kopen. Een Tesla zou bij mij alleen al hoog aangeschreven zijn omwille van z’n software en digitale gimmicks.

                                      Mij kan het persoonlijk niet schelen hoe hard hij door de bocht kan en of er een goede feedback in het stuur zit en...

                                      Schitterend, dat zijn dus alle redenen waarom ik een wagen net NIET zou kopen, en omgekeerd!

                                      Gelukkig voor ons als liefhebbers dat er zoveel diversiteit in wagens bestaat, en dat we in een kapitalistisch land leven
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                                      Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                                        Idem hier, altijd nieuw of een occasie van iemand die ik ken en weet hoe het ding behandeld geweest is. En alle 4 jaar veranderen

                                        Er zijn idd goedkopere oplossingen maar als autofreak wissel ik al eens graag af.

                                        Gek hé, de auto mag duur zijn maar de belastingen en het technisch onderhoud moeten zo weinig mogelijk kosten
                                        Onderhoud mag iets kosten hoor, als het maar eerlijk is. Iets dat kapot is moet meteen hersteld worden.

                                        Belastingen zo kort mogelijk bij 0 graag inderdaad

                                        Het punt is wel dat je met (quasi) nieuwe wagens naast regulier onderhoud weinig tot geen kosten hebt. Eens een auto ouder gaat worden komt daar al eens remschijven, een distributieriem, wat rubbers,... bij.


                                        gTa heeft hier ooit eens een berekening gepost jaren terug. Een (mainstream) auto kopen op 1 jaar en verkopen op 4-5 is het allergoedkoopste. Je koopt met een serieuze korting aan, en verkoopt als hij nog iets waard is en voor de grote kosten eraan komen.
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                        '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

                                          Schitterend, dat zijn dus alle redenen waarom ik een wagen net NIET zou kopen, en omgekeerd!

                                          Gelukkig voor ons als liefhebbers dat er zoveel diversiteit in wagens bestaat, en dat we in een kapitalistisch land leven
                                          Absoluut!

                                          En wees maar gerust dat ik m’n hoofd draai als je me zou passeren met die 535i, ik zal het wel gehoord hebben. Ik prijs mezelf heel gelukkig dat ik de meeste auto’s heel hard kan appreciëren, en geen afkeer heb van ‘t een of ‘t ander.
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                          '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X