Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    https://www.hln.be/economie/tesla-ve...n-vs~a0d31e67/

Zo kost de basisversie van de Model 3 in Nederland, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg voortaan nog 41.990 euro. Het ging om dalingen met 3.000 euro voor Nederland en Frankrijk en met 2.000 euro voor Duitsland. In België bleef de prijs ongewijzigd op 45.970 euro.

als ik de vooropgestelde prijs van 35000 (laat in het midden € of $) door een nl inflatiecalculator haal van 2017 naar 2023, zou het vandaag 45000 zijn !die rekent volgens mij wel wat teveel met 31%...al deed de nl inflatie het nog erger als bij ons)

nice, een mens die zich aan zijn woord houdt...of beter
    straf allemaal idd, als je bedenkt dat ik mijn 3 long range nog 60k betaald heb (en een standard range mij te krap leek 3 jaar geleden door de nog beperkte laadinfra op sommige plekken).

Die belofte van 35k $ was trouwens zonder BTW omdat ze dat in amerika nooit mee afficheren in de verkoopsprijs.

nooit gesnapt dat mensen musk zo kunnen uitlachen, als ge ziet dat hij met zijn ruimtebedrijfje straffere dingen doet dan de NASA.

Hij zegt wel al 10 jaar dat hij binnen een jaar de 'full self driving' functie oplevert. (wat ik altijd al onhaalbaar heb geacht... ooit al eens een computer teken zien doen aan een andere weggebruiker dat hij voor mag in een conflict situatie? wie gaat er in de berm bij een nauwe kruising? )

In het algemeen, vrees ik wel dat onze welvaart in europa serieus in het gedrang komt want innovatie komt uit de VS en productie gebeurt in china. En dan is er nog poetin die ons verplicht om al onze militaire middelen naar oekraine te sturen want hij wil rusland het liefst uitbreiden van vladivostok tot lissabon.

Comment

• Ik wens Poetin veel succes met z'n doel tot Lissabon door te stoten. Als ie ooit Kiev bereikt mag die blij zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Ik wens Poetin veel succes met z'n doel tot Lissabon door te stoten. Als ie ooit Kiev bereikt mag die blij zijn.
        Pas op jong met succes te wensen.
        Er komt wat los en hij heeft gevaarlijke bondgenoten maar dat is niet een discussie voor hier.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• (ja, ze dachten dat lula ook ne goeie ging zijn, westen geisoleerd, einde petrodollar, sancties die in ons gezicht ontploffen...een eu parlement dat nix anders doet dan z"n eigen bevolking verarmt)

....alle geluk dat elon de verplichte ev cheaper maakt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Ik wens Poetin veel succes met z'n doel tot Lissabon door te stoten. Als ie ooit Kiev bereikt mag die blij zijn.
            die rijdt zich vast op de e313 of de e40...
            www.peugeotforum.be

Comment

• Is de Tesla Model 3 met Track Package eindelijk een circuitwapen?
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• proper gereden, zou het graag nog eens weerzien als hij alle settings perfect weet te vinden

het is hier dat amg het verschil zou moeten maken, zij beweren dat alles is voorzien...ik snap het dan ook niet dat ze nog steeds geen eqe 53 onder de kont van een grote ring-vlogger als ik zeg maar wat - tis ook de enige die ik ken - misha charoudin hebben geschoven...kwestie van zich te bewijzen dat ze't nog in zich hebben

Comment

proper gereden, zou het graag nog eens weerzien als hij alle settings perfect weet te vinden

het is hier dat amg het verschil zou moeten maken, zij beweren dat alles is voorzien...ik snap het dan ook niet dat ze nog steeds geen eqe 53 onder de kont van een grote ring-vlogger als ik zeg maar wat - tis ook de enige die ik ken - misha charoudin hebben geschoven...kwestie van zich te bewijzen dat ze't nog in zich hebben
                  Dat gaan ze alleen doen als ze zowat zeker zijn dat die sneller is... Ander is het gezichtsverlies nog groter...

Comment

• vrees er ook wat voor, anders had het al lang gebeurd

Comment

• Hyundai Ioniq 6 vs. Tesla Model 3 - Dubbeltest

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 2018 m3p 250000km

totale kosten $1000 (banden excl), eerste keer binnen op 225000km
                        verbruik sinds start 15kwh (california)
                        batterij 88%, contenu supercharger

Comment

• wrs half gelogen en vooral aandeelhouders

Comment

wrs half gelogen en vooral aandeelhouders
                            Heb je een hint van bewijs voor je bewering?

De veroudering van de batterij wordt versneld als je regelmatig tot 100% laadt, dat doe je bij een supercharger nooit, dus waarom zou het niet kunnen?

Comment

• ironie

had je het van de jehova's nog teruggevonden?

Comment

ironie

had je het van de jehova's nog teruggevonden?
                                Die beweren ook van alles zonder bewijs.
                                Ik ben geen fan van Jehova, en ook geen fan van de persoon Musk. Wel heb ik respect voor wat hij met de bedrijven Tesla, en nog meer voor SpaceX doet. Voor de rest is het een eikel.

Comment

• ja dat zei je al, maar je deed niet de moeite om het terug te vinden, maakt ni uit...maar je had eea beter begrepen

persoonlijk vind ik het 1 van de meest menselijke en aimabele persoonlijkheden van het moment (ook een verademing tijdens intervieuws als je hem de tijd ziet nemen om zijn antwoord te formuleren, wat er dan ook knal opzit)

de hoogste boom die nog niet geveld is geraakt, en er lopen er veel met de bijl rond
                                  nix mis met verschillende meningen

Comment

persoonlijk vind ik het 1 van de meest menselijke en aimabele persoonlijkheden
                                    Geef me eens een paar voorbeelden uit die interviews.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                      Wel heb ik respect voor wat hij met de bedrijven Tesla, en nog meer voor SpaceX doet..
                                      Ik zeg niet dat het mij ook wel zou lukken, wat hij doet met SpaceX, maar hij heeft dat niet eerst zelf moeten bekostigen. Voor de ontwikkeling van zijn Dragon en Falcon alleen al kreeg hij bijna 10 miljard aan subsidies. Dat maakt het misschien toch iets makkelijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Ik zeg niet dat het mij ook wel zou lukken, wat hij doet met SpaceX, maar hij heeft dat niet eerst zelf moeten bekostigen. Voor de ontwikkeling van zijn Dragon en Falcon alleen al kreeg hij bijna 10 miljard aan subsidies. Dat maakt het misschien toch iets makkelijker.
                                        Zonder geld krijg je niks in beweging, maar hij is wel de eerste die een raket de lucht in stuurt die daarna mooi kan landen én kan herbruikt worden. SpaceX doet dingen die ervoor als totaal onmogelijk geacht werden.
                                        Bovendien zijn al die lanceringen een factor goedkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Heel veel onderzoek en ontwikkeling wordt gesubsidieerd. Universiteiten, het CERN in geneve, Imec... (krijgt 130 miljoen euro subsidie van vlaanderen - dat is even veel dan de ganse cultuursector) .. als zo'n onderzoek op de unief dan iets bruikbaars oplevert, stampen die proffen dan weer een spin-off uit de grond, waar ze zelf veel centen mee verdienen.

Comment

Working...
                                          X