Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En niks mis met downsizing, ik vind mijn kar verrassend vlot voor "maar" een zestienhonderdje, voor toch bijna 1700kg. En natuurlijk de geweldige geluidsisolatie. Bij normaal rijden hoor je de motor bijna niet. En dat voor 200 euro taks per jaar
Door de isolatie hoor je dat blokje niet afzien als het de 1700kg in beweging brengt.
Voor ons omstaanders is het een afschuwelijk geluid.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Maar die kan je als statussymbool toch kopen met een 2000 cc bvb en het logo weglaten...
Je hebt wel gelijk, als ik terug denk aan de periode dat Renault wel V6 leverde was dit eigenlijk een motor die heel weinig verkocht. Ik denk aan vorige Espace V6, de Latitude V6,... Maar of dit enkel voor imago is durf ik niet zeggen. Allé, ik koop toch gene motor voor imago, enkel omdat ik die graag wil eigenlijk.
Het uitbrengen van zulke motoren omdat er een paar mensen het willen, gaat niet. Ook al hebben ze het blok en het er zomaar even inleggen, kan niet. Ze gaan gewoon de afzet gokken en de kosten van de homologatie er tegenaan houden en als blijkt dat dit te duur is naargelang de afzet, dan komt die er niet. Het is niet van niet kunnen en niet willen, maar eerder van te duur.
In feite zou jij betaald moeten worden om kilometers te doen. Uwen uitstoot ligt veel lager dan de gemiddelde wagen. Dus de lucht die jij binnen neemt komt er via de uitlaat properder uit
In feite zou jij betaald moeten worden om kilometers te doen. Uwen uitstoot ligt veel lager dan de gemiddelde wagen. Dus de lucht die jij binnen neemt komt er via de uitlaat properder uit
The New Koleos will arrive in Europe in June 2017. Tell us what you think about its INITIALE PARIS trim.
//
Nouveau Koleos sera lancé en Europe en juin...
Comment