Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2016 Renault Koleos
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Koleos in donkerbruin gelijk mijne Spas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenEn niks mis met downsizing, ik vind mijn kar verrassend vlot voor "maar" een zestienhonderdje, voor toch bijna 1700kg. En natuurlijk de geweldige geluidsisolatie. Bij normaal rijden hoor je de motor bijna niet. En dat voor 200 euro taks per jaar
Voor ons omstaanders is het een afschuwelijk geluid.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMaar die kan je als statussymbool toch kopen met een 2000 cc bvb en het logo weglaten...
Je hebt wel gelijk, als ik terug denk aan de periode dat Renault wel V6 leverde was dit eigenlijk een motor die heel weinig verkocht. Ik denk aan vorige Espace V6, de Latitude V6,... Maar of dit enkel voor imago is durf ik niet zeggen. Allé, ik koop toch gene motor voor imago, enkel omdat ik die graag wil eigenlijk.
Comment
-
Die motor die ze er in china inleggen, die zou me pas interesseren, 230 pk sterke 2.52016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenDie motor die ze er in china inleggen, die zou me pas interesseren, 230 pk sterke 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten230 maar? Ze krijgen 200 uit een 1.6 molentje en dan 230pk maar uit een grote 2.5 trommel? Daar moet toch wel 310pk uit kunnen hé2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDus toch niet zoveel downsizen...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEn wij moeten het bekopen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIn feite zou jij betaald moeten worden om kilometers te doen. Uwen uitstoot ligt veel lager dan de gemiddelde wagen. Dus de lucht die jij binnen neemt komt er via de uitlaat properder uit
als ze mijn naft ook betalen: deal2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmijn laatste 2.5 haalde maar 218pk, en dat was er ééntje van BMW
Naar hedendaagse normen zou die BMW al youngtimer zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDoor de isolatie hoor je dat blokje niet afzien als het de 1700kg in beweging brengt.
Voor ons omstaanders is het een afschuwelijk geluid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenNaar hedendaagse normen zou die BMW al youngtimer zijn2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Zet maar af
Comment
-
The New Koleos will arrive in Europe in June 2017.
INITIALE PARIS :
The New Koleos will arrive in Europe in June 2017. Tell us what you think about its INITIALE PARIS trim. // Nouveau Koleos sera lancé en Europe en juin...2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
Comment