Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 Renault Koleos

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moet je idd ook niet moeilijk over doen. Het is een Nissan in wezen met wat aangepaste vormen. Persoonlijk vind ik hem zeer geslaagd, alleen moesten ze voor Europa minstens als optie voorzien om het chroom in zwarte lak of iets dergelijks te laten uitvoeren. Dat is nu toch wel een beetje overkill. Zeker op die zijschorten

Comment

• Ach, het is geen kwestie van 'moeilijk' over doen.
      Dat de basis een Nissan X-Trail is, is geen geheim.
      Ik vond het enkel een beetje raar dat deze snuit als 'Aziatisch' wordt bestempeld hoewel het perfect in de lijn ligt van alle Renaults van pakweg de laatste 2 jaar en die nooit als Aziaat werden bekeken.
      C'est tout.

Voor mijn part mag ieder er in zien wat hij er al dan niet graag in ziet.
      Last edited by Maurice P.P.; 21/06/2017, 11:25. Reden: tikfoutje, er stond bekenen i.p.v. bekeken. ;-)

Comment

• +1 ;-)

Comment

• Wel pluspunt van de Koleos: een 60 liter tank!
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Wel grappig filmpje. Dat parcours duf ik meteen met een voorwielgedreven Talisman afleggen zonder probleem ;-)

Comment

• Daarnet eens aant zien op de site. Desondanks renault zich goed gedroeg, heeft deze maar ff’kes 146gr CO2. Dat is gene kattepis en net 2gr te veel om nig 75% aftrekbaar te zijn. Snap niet dat ze dit niet eraf krijgen, want dit prijst hen compleet uit de leasemarkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                  Daarnet eens aant zien op de site. Desondanks renault zich goed gedroeg, heeft deze maar ff’kes 146gr CO2. Dat is gene kattepis en net 2gr te veel om nig 75% aftrekbaar te zijn. Snap niet dat ze dit niet eraf krijgen, want dit prijst hen compleet uit de leasemarkt.
                  Is met de wltp he. Met de ouwe methode zaten ze goed.
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Dacht dat ik al nen hele tijd geleden gekeken had en dat da toen al zo hoog was.

Comment

• Dat was de minste van alle wagens waar we mee gereden hebben op de SUV days.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• En welke was de beste?

Comment

Dacht dat ik al nen hele tijd geleden gekeken had en dat da toen al zo hoog was.
                          De automaat heeft altijd boven de 145gr gezeten, anders had deze ook zeker op mijn lijstje gestaan volgend jaar.
                          Is met die CVT waarschijnlijk hé?

Maar Renault is helemaal het pad kwijtmet de hele WLPT wetgeving blijkbaar. De Scenic diesel is zelfs al een hele tijd niet meer met automaat te bestellen.

Comment

En welke was de beste?
                            De meest verrassende was de Outlander Phev.
                            Ook de Peugeot en DS waren comfortabel.
                            Volvo’s deden wat je er van verwacht.
                            Evoque was ook snediger dan ik had verwacht.

Vooral de Renault en Opel vielen volledig door de mand vergeleken met de rest.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

De meest verrassende was de Outlander Phev.
                              Ook de Peugeot en DS waren comfortabel.
                              Volvo’s deden wat je er van verwacht.
                              Evoque was ook snediger dan ik had verwacht.

De 5008 ga ik de volgende keer ook es bezien. De Outkander zal idd fijn zijn. Heb de C-Crosser gehad dat een vorig model Outlander was met Citroën logo’s en graag mee gereden. Echter qua uitrusting nog niet zo ver als De Tiguan en de baas betaald den elentrik ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Het is al even geleden dat ge er mee hebt gereden, maar op welk vlak vielen ze dan door de mand ?
                                Ik ben nieuwsgierig omdat wij hier toch stilaan voor een vooral ruimere en comfortabelere auto beginnen kijken, en uit bovenstaande lijstje net uw twee afvallers mij het meest interesseren, haha :-)
                                En ik ben een beetje verbaasd dat die rijdende dakkapel van Peugeot comfortabel bevonden werd, terwijl dat toch zowat dezelfde auto is als de Opel ?

Verstuurd vanaf mijn Moto G6 Play met Tapatalk

Last edited by Fre79; 03/04/2019, 17:02.

Comment

• Oh ja de facelift komt eraan:

Verstuurd vanaf mijn SM-T315 met Tapatalk

Comment

• NIEUWE DIESEL, STANDAARD AUTOMAAT

NU MET INFORMATIE: RENAULT KOLEOS-FACELIFT

Half april kregen we voor het eerst een minimaal gefacelifte Renault Koleos te zien. Die Chinese versie bleef toen zonder nadere toelichting. Inmiddels is de Europese versie gearriveerd en weten we meer.

Veel stelt de facelift van de Koleos niet voor. De auto is aan de buitenkant herkenbaar aan een anders ingedeelde voorbumper, waarbij de verchroomde sierlijsten wat strakker van vorm zijn en de gehele breedte van de auto beslaan. De lamellen van de grille zijn ook net wat anders van vorm. Ook aan de achterkant treffen we iets meer chroom, samen met – jawel - een breder derde remlicht.

Het feestje wordt aan de buitenkant afgerond met nieuwe wielen en kleuren, maar er is meer nieuws te melden. Zo moeten de stoelen meer comfort bieden. Topversie Initiale Paris krijgt bovendien nieuwe leersoorten mee voor een nog luxueuzere uitstraling.

Het grootste nieuws is echter pas zichtbaar als de motorkap wordt geopend. Renault monteert namelijk nieuwe motoren, waarbij het opnieuw alleen om diesels gaat. De ‘oude’ DCi 130 en DCi 175 worden vervangen door de nieuwe Blue DCi-motoren die we ook in onder meer de Talisman aantreffen. Bij de Koleos gaat het om de Blue DCi 150 en de Blue DCi 190. Beide motoren worden nu bovendiens standaard gekoppeld aan een X-Tronic-automaat, waar de Koleos eerder nog wel met een handbak leverbaar was. De 190 pk sterke versie krijgt standaard vierwielaandrijving mee, de minder krachtige variant moet het met voorwielaandrijving doen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oud:

Nieuw:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ergens al CO2 cijfers bekend van die nieuwe diesels?

Comment

• Dat is toch een auto die ik heel weinig tegen kom, samen met de huidige Espace twee Renaults die je maar zelden op de weg ziet.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X