knap! Ik ben fan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 718 Cayman
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk BerichtenEn meestal is zo'n Cayman/Boxster nog voor madam en wat trekt madam haar nu aan van 4 of 6 cilinders. Zolang er maar "Porsche" op staat, is madam content.
Madammen rijden met Macan/Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHoe goed die auto meer dan waarschijnlijk is, op dit ogenblik verslik ik mij toch aan de viercilinder, puur voor het geluid ('k blijf nu eenmaal een zwak hebben voor het geluid van een zescilinder).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenDan heeft porsche dit toch wel stukken beter gezien. Geen enkele van hun huidige modellen doen in de verste verte nog aan een model van, laten we zeggen, meer dan 20 jaar geleden denken.
Of wacht, ...
Wel, ik heb ze eens in een collage naast elkaar gezet. En inderdaad, ik blijf bij mijn standpunt, ik vind dat er bij Porsche toch meer vooruitgang inzit en dat de TT is blijven stilstaan qua ontwerp.
Comment
-
De nieuwe cayman is
Echt wel serieus interessant als opvolger voor over 3 jaarThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Ik vind die motoren juist perfect voor de boxster en cayman. Wie een 6 cilinder wilt koopt maar een 911.
BMW heeft de fout gemaakt door in de M2 een 6pitter te steken . Ik vind dat in zo een wagen juist een opgeblazen 4 pitter hoort zoals bij een A45.
Zo maak je ook een beter onderscheid tss alle reeksen .
Comment
-
Dus deze is voor het plebs?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenDus deze is voor het plebs?
Comment
-
zo'n auto's zijn geen race wagens maar GT's en daar hoort toch ook comfort bij die een 4 cilinder nooit kan geven ook al persen ze er 5000pk uit
bij de A, CLA, GLA kan je de 4 cilinder nog door de vingers zien omdat er gewoon geen plaats voorzien is voor een grotere motor bij die wagenslets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenJuist zoals bij Porsche had BMW ook 4 cilinder m uitvoeringen...
E30 m3
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/BMW_M3
Maar dat betekent niet dat een zes-in-lijn nu niet meer zou mogen of kunnen hé. Laat staan het als 'fout' gaan omschrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenJuist zoals bij Porsche had BMW ook 4 cilinder m uitvoeringen...
E30 m3
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/BMW_M3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenEn toevallig is deze tegenwoordig meer waard dan de o zo geweldige 6 cilinder e36 en e46m3.
Comment
Comment