Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 718 Cayman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

knap! Ik ben fan
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
      En meestal is zo'n Cayman/Boxster nog voor madam en wat trekt madam haar nu aan van 4 of 6 cilinders. Zolang er maar "Porsche" op staat, is madam content.
      Ik zie nochtans weinig madammen rijden in Boxster of Cayman.
      Madammen rijden met Macan/Cayenne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Hoe goed die auto meer dan waarschijnlijk is, op dit ogenblik verslik ik mij toch aan de viercilinder, puur voor het geluid ('k blijf nu eenmaal een zwak hebben voor het geluid van een zescilinder).
        Ik snap volledig wat je bedoelt (meer nog dan een 6-cilinder geeft vooral zo'n 6-cilinder boxer motor een prachtige klank). Maar ik wil deze 4-pitter toch een kans geven. Ik heb hem nog niet gehoord irl, maar op de filmkes klinkt die 4-cilinder in ieder geval al niet slecht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
          Dan heeft porsche dit toch wel stukken beter gezien. Geen enkele van hun huidige modellen doen in de verste verte nog aan een model van, laten we zeggen, meer dan 20 jaar geleden denken.

Of wacht, ...

Wel, ik heb ze eens in een collage naast elkaar gezet. En inderdaad, ik blijf bij mijn standpunt, ik vind dat er bij Porsche toch meer vooruitgang inzit en dat de TT is blijven stilstaan qua ontwerp.

Comment

@ rx8 ik beelde me net in hoe jij vrouwen vergelijkt... ;-)

hoe waren ze aan hun 18, en hoe evolueren ze... Hoe ze vroeger waren, boeit toch niet?
            Last edited by ; 26/04/2016, 22:01.

Comment

Wel als ze er na 20 jaar nog steeds jong en fris uitzien ;-)
              En de Porsche blijft jong, de Audi veroudert :-)

Comment

Eerste tt wordt mooier met de dag! Kan je moeilijker zegeen van de eerste boxters. De nieuwe porsche ziet er dan wel weer strakker uit dan de nieuwe tt.
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Sorry das persoonlijk maar die vind ik echt gedateerd en hondslelijk xD

Comment

De nieuwe cayman is

Echt wel serieus interessant als opvolger voor over 3 jaar
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ik vind die motoren juist perfect voor de boxster en cayman. Wie een 6 cilinder wilt koopt maar een 911.
                      BMW heeft de fout gemaakt door in de M2 een 6pitter te steken . Ik vind dat in zo een wagen juist een opgeblazen 4 pitter hoort zoals bij een A45.
                      Zo maak je ook een beter onderscheid tss alle reeksen .

Comment

Dus deze is voor het plebs?
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                          Dus deze is voor het plebs?
                          En BMW een fout maken door in hun M's een zes-in-lijn te steken.

Comment

Ik ben blij dat ze zulke fouten maken 1-reeks met zespitter ftw

Comment

Juist zoals bij Porsche had BMW ook 4 cilinder m uitvoeringen...
                              E30 m3
                              https://nl.m.wikipedia.org/wiki/BMW_M3
                              Last edited by ; 27/04/2016, 18:08.

Comment

zo'n auto's zijn geen race wagens maar GT's en daar hoort toch ook comfort bij die een 4 cilinder nooit kan geven ook al persen ze er 5000pk uit
                                bij de A, CLA, GLA kan je de 4 cilinder nog door de vingers zien omdat er gewoon geen plaats voorzien is voor een grotere motor bij die wagens
                                lets have some more member berries

Comment

Bwa, zal best wel comfortabel zijn met gemiddeld 400 Nm... Das diesel koppel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                    E30 m3
                                    Inderdaad, had. En dat zou uiteraard perfect terug kunnen.
                                    Maar dat betekent niet dat een zes-in-lijn nu niet meer zou mogen of kunnen hé. Laat staan het als 'fout' gaan omschrijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                      E30 m3
                                      En toevallig is deze tegenwoordig meer waard dan de o zo geweldige 6 cilinder e36 en e46m3 .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                        En toevallig is deze tegenwoordig meer waard dan de o zo geweldige 6 cilinder e36 en e46m3 .
                                        Omdat er een viercilinder in ligt zeker?

Comment

In het prototype werd geëxperimenteerd met een 3,5-liter 24 kleps-6-in-lijnmotor uit de M5 E28. Deze zorgde door zijn massa echter voor een benadeeld weggedrag.

Comment

Working...
                                          X