Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zo'n auto's zijn geen race wagens maar GT's en daar hoort toch ook comfort bij die een 4 cilinder nooit kan geven ook al persen ze er 5000pk uit
bij de A, CLA, GLA kan je de 4 cilinder nog door de vingers zien omdat er gewoon geen plaats voorzien is voor een grotere motor bij die wagens
Voor mij is een m2 niets gt en hoort zoiets een hardcore toy te zijn en voor comfort koop je zoiets niet. Als hij zowat dezelfde prestaties neerzet zie ik het nut van een m3 m4 niet in.
ik heb overlaatst nog een vergelijkende test gelezen tussen de 911 met 6cylindermotor en de nieuwe met turbomotor.
In theorie veel zuiniger...in praktijk....een contadorreke...zero, zero zero zero zero zero zero .... (allez, t was echt iets in de grootte orde van 0,2 of 0,3) op een gemeenschappelijk parcours
Voor een doorsnee merk als Hyundai, Opel, of ook zuinigheidsgerichte modellen van premium merken (bvb 330e) whatever zou ik dat een goede beslissing vinden om dan te downgraden, alle beetjes helpen daar een lager verbruik te krijgen.
Die helpen dan weer het merk vooruit om voor de liefhebbers toch nog iets leuk te kunnen aanbieden (focus RS, M2, ....)
Voor een merk als Porsche echter...voor zo een klein verschil in effectief verbruik is dat het echt niet waard om te downgraden...Ik denk niet dat er veel Porsches Boxster of 911 nieuw verkocht worden als enige auto om dagelijks in de file te gaan staan, en diegene die dat wel doen gaan echt niet wakker liggen van dat halve litertje
Wat maakt dat halve litertje uit op 100000 euro...De mensen die daar echt mee inzitten zullen wel de diesels of hybrides van Porsche kopen...
Dit is gewoon een kind van de C02 rekening, de politiek heeft zijn werk gedaan...ook al rijdt het zeker en vast goed, het geluid is voor mij een groot deel van de beleving (ook de reden dat er nu toch nog een M2 in bestelling staat)
...zonde
ik heb overlaatst nog een vergelijkende test gelezen tussen de 911 met 6cylindermotor en de nieuwe met turbomotor.
In theorie veel zuiniger...in praktijk....een contadorreke...zero, zero zero zero zero zero zero .... (allez, t was echt iets in de grootte orde van 0,2 of 0,3) op een gemeenschappelijk parcours
Voor een doorsnee merk als Hyundai, Opel, of ook zuinigheidsgerichte modellen van premium merken (bvb 330e) whatever zou ik dat een goede beslissing vinden om dan te downgraden, alle beetjes helpen daar een lager verbruik te krijgen.
Die helpen dan weer het merk vooruit om voor de liefhebbers toch nog iets leuk te kunnen aanbieden (focus RS, M2, ....)
Voor een merk als Porsche echter...voor zo een klein verschil in effectief verbruik is dat het echt niet waard om te downgraden...Ik denk niet dat er veel Porsches Boxster of 911 nieuw verkocht worden als enige auto om dagelijks in de file te gaan staan, en diegene die dat wel doen gaan echt niet wakker liggen van dat halve litertje
Wat maakt dat halve litertje uit op 100000 euro...De mensen die daar echt mee inzitten zullen wel de diesels of hybrides van Porsche kopen...
Dit is gewoon een kind van de C02 rekening, de politiek heeft zijn werk gedaan...ook al rijdt het zeker en vast goed, het geluid is voor mij een groot deel van de beleving (ook de reden dat er nu toch nog een M2 in bestelling staat)
...zonde
het koppel onderin, maakt het toch een leuke every day car... Zonder altijd hoog in de toeren te moeten gaan... Rust, weet je...
Is de service dan zo slecht bij de Belgische Porschedealers? Heb al wat verhalen hier gehoord over Porsche Antwerpen en Mechelen, maar bijv. Penders en Porsche Knokke hebben toch een goede reputatie.
't Vraagt gewenning, maar ik voel dat die viercilinder al minder een struikelblok vormt dan enkele maanden geleden. Omdat zo'n Cayman nooit een supercar geweest is, maar wel een compacte lichtvoetige uitgebalanceerde sportwagen, in die optiek voornamelijk beter geworden.
Ik kwam deze video tegen, een 981s eigenaar die de vergelijking maakte... misschien wat langdradig, maar wel een interessant point of view.
Comment