Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 718 Cayman

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    En toevallig is deze tegenwoordig meer waard dan de o zo geweldige 6 cilinder e36 en e46m3 .
    Ja dat komt vooral niet door de beperktere productieaantallen zeker
    BMW X5 45e

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      zo'n auto's zijn geen race wagens maar GT's en daar hoort toch ook comfort bij die een 4 cilinder nooit kan geven ook al persen ze er 5000pk uit
      bij de A, CLA, GLA kan je de 4 cilinder nog door de vingers zien omdat er gewoon geen plaats voorzien is voor een grotere motor bij die wagens
      Voor mij is een m2 niets gt en hoort zoiets een hardcore toy te zijn en voor comfort koop je zoiets niet. Als hij zowat dezelfde prestaties neerzet zie ik het nut van een m3 m4 niet in.

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Ja dat komt vooral niet door de beperktere productieaantallen zeker
        Plus, de eerste generatie M3.

        Comment


        • #44
          ik heb overlaatst nog een vergelijkende test gelezen tussen de 911 met 6cylindermotor en de nieuwe met turbomotor.
          In theorie veel zuiniger...in praktijk....een contadorreke...zero, zero zero zero zero zero zero .... (allez, t was echt iets in de grootte orde van 0,2 of 0,3) op een gemeenschappelijk parcours

          Voor een doorsnee merk als Hyundai, Opel, of ook zuinigheidsgerichte modellen van premium merken (bvb 330e) whatever zou ik dat een goede beslissing vinden om dan te downgraden, alle beetjes helpen daar een lager verbruik te krijgen.
          Die helpen dan weer het merk vooruit om voor de liefhebbers toch nog iets leuk te kunnen aanbieden (focus RS, M2, ....)

          Voor een merk als Porsche echter...voor zo een klein verschil in effectief verbruik is dat het echt niet waard om te downgraden...Ik denk niet dat er veel Porsches Boxster of 911 nieuw verkocht worden als enige auto om dagelijks in de file te gaan staan, en diegene die dat wel doen gaan echt niet wakker liggen van dat halve litertje
          Wat maakt dat halve litertje uit op 100000 euro...De mensen die daar echt mee inzitten zullen wel de diesels of hybrides van Porsche kopen...

          Dit is gewoon een kind van de C02 rekening, de politiek heeft zijn werk gedaan...ook al rijdt het zeker en vast goed, het geluid is voor mij een groot deel van de beleving (ook de reden dat er nu toch nog een M2 in bestelling staat)
          ...zonde
          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
            ik heb overlaatst nog een vergelijkende test gelezen tussen de 911 met 6cylindermotor en de nieuwe met turbomotor.
            In theorie veel zuiniger...in praktijk....een contadorreke...zero, zero zero zero zero zero zero .... (allez, t was echt iets in de grootte orde van 0,2 of 0,3) op een gemeenschappelijk parcours

            Voor een doorsnee merk als Hyundai, Opel, of ook zuinigheidsgerichte modellen van premium merken (bvb 330e) whatever zou ik dat een goede beslissing vinden om dan te downgraden, alle beetjes helpen daar een lager verbruik te krijgen.
            Die helpen dan weer het merk vooruit om voor de liefhebbers toch nog iets leuk te kunnen aanbieden (focus RS, M2, ....)

            Voor een merk als Porsche echter...voor zo een klein verschil in effectief verbruik is dat het echt niet waard om te downgraden...Ik denk niet dat er veel Porsches Boxster of 911 nieuw verkocht worden als enige auto om dagelijks in de file te gaan staan, en diegene die dat wel doen gaan echt niet wakker liggen van dat halve litertje
            Wat maakt dat halve litertje uit op 100000 euro...De mensen die daar echt mee inzitten zullen wel de diesels of hybrides van Porsche kopen...

            Dit is gewoon een kind van de C02 rekening, de politiek heeft zijn werk gedaan...ook al rijdt het zeker en vast goed, het geluid is voor mij een groot deel van de beleving (ook de reden dat er nu toch nog een M2 in bestelling staat)
            ...zonde
            het koppel onderin, maakt het toch een leuke every day car... Zonder altijd hoog in de toeren te moeten gaan... Rust, weet je...

            Comment


            • #46
              Een 991 Mk1 heeft genoeg koppel om gewoon mee te gaan met het verkeer zonder de 3.000 toeren te passeren.




              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              BMW X5 45e

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Een 991 Mk1 heeft genoeg koppel om gewoon mee te gaan met het verkeer zonder de 3.000 toeren te passeren.




                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Die zit wel een segment hoger dan de Cayman...
                ik vergelijk met de vorige... De eerste 2.7 waar nu de 2.0 tov staat... Lijkt me eerlijker, niet?

                Comment


                • #48
                  Porsche 718 Cayman

                  Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  Die zit wel een segment hoger dan de Cayman...
                  ik vergelijk met de vorige... De eerste 2.7 waar nu de 2.0 tov staat... Lijkt me eerlijker, niet?
                  Aja oke, ik zag u iets quoten van berengun over een 911 en kdacht dat het daarover ging .
                  Last edited by kefkie; 27/04/2016, 23:34.
                  BMW X5 45e

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Aja oke, ik zag u iets quoten van berengun over een 911 en kdacht dat het daarover ging .
                    Nu zie ik het ook... Ook een stukje mijn fout...

                    In het 911 segment is het zonde...

                    Comment


                    • #50
                      Hoeveel korting zou men geven op de nieuwe cayman?

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                        Hoeveel korting zou men geven op de nieuwe cayman?
                        Als ik de verhalen hier mag geloven ga je beter naar Duitsland...
                        service lijkt toch wel belangrijk voor een Porsche...

                        Comment


                        • #52
                          Is de service dan zo slecht bij de Belgische Porschedealers? Heb al wat verhalen hier gehoord over Porsche Antwerpen en Mechelen, maar bijv. Penders en Porsche Knokke hebben toch een goede reputatie.

                          Comment


                          • #53
                            Knokke is goed idd.

                            Antwerpen, tja
                            BMW X5 45e

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Knokke is goed idd.

                              Antwerpen, tja
                              Antwerpen in't algemeen ahja, BMW, Porsche... Service kennen ze daar niet

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Antwerpen in't algemeen ahja, BMW, Porsche... Service kennen ze daar niet

                                Da is


                                Alhouwel, seat tot nog toe tevreden van!
                                BMW X5 45e

                                Comment


                                • #56
                                  Komt hier ook een GT4 versie van?
                                  2015 Mercedes C250 break AMG line

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                    Antwerpen in't algemeen ahja, BMW, Porsche... Service kennen ze daar niet
                                    Is de Service niet goed in Antwerpen?
                                    Ik zou daar eens gaan zien naar de nieuwe 718 2.0.

                                    Comment


                                    • #58
                                      't Vraagt gewenning, maar ik voel dat die viercilinder al minder een struikelblok vormt dan enkele maanden geleden. Omdat zo'n Cayman nooit een supercar geweest is, maar wel een compacte lichtvoetige uitgebalanceerde sportwagen, in die optiek voornamelijk beter geworden.

                                      Ik kwam deze video tegen, een 981s eigenaar die de vergelijking maakte... misschien wat langdradig, maar wel een interessant point of view.

                                      Comment


                                      • #59
                                        Het volume op 11:

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Het volume op 11:

                                          Volumeknop staat hier op 2 .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X