Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 718 Cayman

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Niks wat Fabspeed of Dundon niet kan oplossen, asso luide Porsche

    Spyder is awesome maar zou de GT4 nemen.


    Wat betreft OPF, AMG heeft dat omzeild. Als je de sportknop/sportuilaat open zet dan passeert die de OPF en je heb het zalige geluid van vroeger. Had het vorige week gelezen en een straat verder hebben ze sinds vorige week een G63 en die zei het zelfde. Dus als iedereen het zo doet komt dat wel slim.

    Comment


    • GT4 is prachtig, maar de Spider is echt adembenemend. Waw!!

      Comment








      • Jawaddedadde
        BMW X5 45e

        Comment


        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Ben geen echte porsche kenner maar zou wel eens willen weten wat het verschil is tussen de Cayman S en T ?

            Aangezien de T tussen de S en GTS zou moeten liggen zou je verwachten dat de prijs van de T ook ertussen is maar dat is niet zo deze is goedkoper dan de S??? ...

            Comment


            • De T gebruikt de 2.0 motor ipv de 2.5 in de GTS

              De T krijgt dan wel PASM, sport chrono, mechanisch sper mee.
              Standaard komt er geen infotainment systeem en een klein beetje gewicht eraf. -+ 15kg eraf.

              Dat is bij de 911 T. Gebruikt het gewone carrera blok maar krijgt wel een hoop sportievere zaken als standaard mee.
              Last edited by kefkie; 26/06/2019, 07:57.
              BMW X5 45e

              Comment


              • 991.2 T, das de Porsche die ik zou willen.
                Deze ketel heeft afgelopen 6 maand, 25.000km gedaan over heel de wereld. Afgehaald bij de dealer en volgende dag naar Australië verscheept.

                Comment


                • Ik zou zelf geen 911 carrera S/T kopen mocht ik het geld hebben. Of het moest een extremere versie zijn zoals een GT3(RS).

                  Ik vond de 911 iets te makkelijk (?) rijden, toch zeker met PDK. Oké, die ging wel 300+ en was best snel qua acceleratie en die sound

                  Als daily is zoiets wel aangenamer, zeker als turbo(s).
                  Last edited by kefkie; 26/06/2019, 11:56.
                  BMW X5 45e

                  Comment


                  • Ge hebt liever een auto die iets te moeilijk rijdt, geen 300+ gaat en niet snel qua acceleratie is, onaangenaam als daily, en met een sound van

                    Comment


                    • Ik heb liever een auto die moeilijker is om snel te rijden.

                      De 911 is een fantastische auto, laat dat duidelijk zijn, enorm veelzijdig. Je kan die makkelijk als daily gebruiken en als je af en toe op circuit gaat rijden zal die ook niet tegenslagen. Maar zelfs met elektronica af, staat die niet af en blijft die helpen om (makkelijker) snel te rijden. Beetje cru gezegd, je zet dat ding in D en je bent weg.
                      Het is moeilijk uit te leggen maar enkele forummers hebben ook ervaring met dezelfde auto en begrijpen wel wat in bedoel.

                      Ik heb liever iets waar de leercurve moeilijker is, bv een 997 GT3, caterham, oid. Ik heb op Zolder eens met een radical gereden. Da was nie simpel( op z’n zachts gezegd )en ik was de eerste keren zeker trager dan bij de 911 maar het was zoveel leuker.
                      Last edited by kefkie; 27/06/2019, 08:07.
                      BMW X5 45e

                      Comment


                      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • TERUG NAAR DE ZESCILINDER!

                                DÍT ZIJN DE PORSCHE 718 BOXSTER ÉN CAYMAN GTS 4.0!

                                Porsche heeft het digitale doek getrokken van twee héél leuke nieuwkomers. We heten welkom: de 718 Cayman GTS 4.0 en de 718 Boxster GTS 4.0. Inderdaad: met zescilinders!

                                Een snelle terugblik. De Porsche Boxster en Cayman werden in 2016 gefacelift, een moderniseringsronde waarbij het tweetal de toevoeging '718' in de naam kreeg. Dat was naast een reeks uiterlijke aanpassingen destijds niet het enige nieuws. De 718 Boxster en 718 Cayman moesten het voortaan namelijk vooral met vier- in plaats van zespitters doen. Zelfs de GTS-versies, die daarvoor voorzien waren van een 3,5-liter zescilinder boxermotor, kregen een 2,5-liter boxerblok met vier pitten achter de voorstoelen. Een zescilinder was slechts voorbehouden aan de GT4's. Dat zet Porsche nu recht.

                                Stuttgart presenteert namelijk deze volledig nieuwe 718 Cayman GTS 4.0 en 718 Boxster GTS 4.0. Allebei krijgen ze de 4,0-liter boxermotor van de GT4-varianten achter de voorstoelen gelepeld. Waar die van cilinderuitschakeling voorziene machine in de GT4-versie het tot 420 pk, stampt het blok in de GTS'en 400 pk uit. Dat is 35 pk meer dan de 2.5 van de 'oude' GTS. Het vermogen vindt zijn weg via een handgeschakelde zesbak naar de achterwielen en wie die transmissie kundig bedient, moet het nieuwe tweetal in 4,5 tellen op een snelheid van 100 km/h kunnen krijgen. De topsnelheid ligt op 293 km/h. Porsches actieve PASM-ophanging is een optie zonder meerprijs, terwijl zaken als Porsche Torque Vectoring én, leuk voor de echte scheurneuzen, ook een mechanisch sperdifferentieel altijd van de partij zijn. Ook standaard: het Sport Chrono Pakket.

                                Geheel volgens GTS-traditie zijn de 718 Boxster en Cayman GTS 4.0 vanbuiten voorzien van een reeks zwarte details. Het uitlaatsysteem, met dynamische kleppen en centraal geplaatste uitlaatpijpen, is afkomstig van de GT4- en Spyder. Het tweetal staat op 20-inch lichtmetaal waarachter zich geperforeerde schrijven met rode klauwen schuilhouden. Keramische remmerij staat op de optielijst. Vanbinnen wordt de boel onder meer ruimhartig aangekleed met alcantara. Het materiaal vinden we terug op de stoelen, op het stuurwiel, op de middenconsole, op de versnellingspook, op de armsteunen, op de portieren, op de A-stijlen en zelfs op het hemeltje. Porsches infotainmentsysteem, dat gekoppeld is aan een 7-inch display, is standaard.
















                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                Comment


                                • Snap de meerwaarde hier niet van, dan ga je toch gewoon voor de GT4?

                                  Comment


                                  • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X