Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 3008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenUren en uren in de file en je gaat je wagen heel anders bekijkenik heb nooit begrepen waarom mensen zoveel om het uiterlijk van een wagen geven
Belangrijker is goed zit meubilair. Als ik met rugpijn/nekpijn instap en zonder terug uitstap, dan is de stoel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenUren en uren in de file en je gaat je wagen heel anders bekijkenik heb nooit begrepen waarom mensen zoveel om het uiterlijk van een wagen geven
Zelf ben ik ook geen liefhebber van Citroën, maar als er alles op zit wat ik erop wil, en het rijdt goed, blijf me dat egaal welk logo erop staat.
Maar gelukkig kan ik mijne agenda zo maken dat ik niet continu in de file sta. Als ik in de file sta, is het omdat een afspraak niet anders kan, of er is er iets aan de hand op de baan door ongeval of werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk BerichtenDit is een knappe wagen geworden
Benieuwd om deze in het echt te zien. De facelift van de 2008 vind ik ook heel mooi.
Welke deze opvolgt geen idee van, ben een beetje de weg kwijt geraakt in de nummering van hun nieuwe modellen.
Als ik het goed begrijp is de 3008 gewoon het nieuwe model van de 3008, uiteraard. Valt de 4008 weg en wordt de 5008 monovolume binnenkort vervangen door een 5008 SUV?
Oh en voor mij is zowel het innerlijke als het uiterlijke belangrijk, binnenin moet het gezellig vertoeven zijn en als ik de wagen achterlaat wil ik ook kunnen zeggen bij het nog is achteruit kijken, hmm toch wel mooie wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDat hangt van persoon tot persoon af. Ik vind het innerlijke belangrijker dan het uiterlijke, omdat ik de meeste tijd in de auto zit en er dus in leef. Anderen hebben dan weer meer belang aan het uiterlijke. Zo had ik ooit een vrouwelijke collega die liever met ne kale BMW zou rijden dan met hare C4P mooi uitgerust omdat ze zich ervoor schaamde dat al haar vrienden en familie haar in een Citroën zagen rijden.
Zelf ben ik ook geen liefhebber van Citroën, maar als er alles op zit wat ik erop wil, en het rijdt goed, blijf me dat egaal welk logo erop staat.
Maar gelukkig kan ik mijne agenda zo maken dat ik niet continu in de file sta. Als ik in de file sta, is het omdat een afspraak niet anders kan, of er is er iets aan de hand op de baan door ongeval of werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenZeer knap, maar vond de 4008 eigenlijk ook al knap, maar heb deze nooit echt in het straatbeeld gezien, heel af en toe kwam ik er is ene tegen. De 2008 zie je heel vaak. Deze 3008 zullen we wel meer zien wsl.
Benieuwd om deze in het echt te zien. De facelift van de 2008 vind ik ook heel mooi.
Welke deze opvolgt geen idee van, ben een beetje de weg kwijt geraakt in de nummering van hun nieuwe modellen.
Als ik het goed begrijp is de 3008 gewoon het nieuwe model van de 3008, uiteraard. Valt de 4008 weg en wordt de 5008 monovolume binnenkort vervangen door een 5008 SUV?
Oh en voor mij is zowel het innerlijke als het uiterlijke belangrijk, binnenin moet het gezellig vertoeven zijn en als ik de wagen achterlaat wil ik ook kunnen zeggen bij het nog is achteruit kijken, hmm toch wel mooie wagen!
Wil je toch nog een monovolume dan moet je bij Citroen zijn.
Vind dat maar een rare manier van besparen.
Niet elke Peugeot liefhebber is automatisch fan van Citroen en omgekeerd.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
In het weekend in Parijs ook eens in de 3008 gaan zitten
Ik ben absoluut geen Peugeot liefhebber, nooit geweest, d'r is iets van kleins af aan dat me aan de meeste modellen stoort...Van de franse merken trok ik altijd naar Renault...afin dit terzijde
Van het uiterlijk ben ik geen fan, maar ik moet hier ook mee op de kar springen...dat interieur (hoe het daar stond) vond ik echt wel een knap design, en leuk met dat stofje in het dashboard.
De Scenic heeft hier denk ik toch een concurrent aan (ook al gaat de ene wat richting SUV en de andere...tja eigenlijk ook )Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Peugeot 3008
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenAlle monovolumes worden bij Peugeot vervangen door SUV's.
Wil je toch nog een monovolume dan moet je bij Citroen zijn.
Vind dat maar een rare manier van besparen.
Niet elke Peugeot liefhebber is automatisch fan van Citroen en omgekeerd.
Comment
-
Ik rij ook met een 5008. Die kozen we toen om zijn 800liter grote koffer. Als de nieuwe 5008 suv dat nog heeft ben ik enthousiast. Ik zou liever een suv rijden dan een monovolume, als de bagageruimte even groot blijft en de prijs niet stijgt. Dat zijn echter 2 alsen waar ik schrik voor heb....
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Comment
-
Deze morgen is gaan kijken en wel verrast. Zeer mooi interieur, speciaal die zetels en zoals altijd een goede zit. Tellerpartij is volledig digitaal geworden. Weet wel niet of dit bij elk type is?
Heb er wel geen foto's van genomen, was een zwarte met grijze velgen. Niet direct hoe ik een auto zou kopen.
Waar ik wel foto's van heb is deze.
Mijn vriendin haar nieuwe wagen is toegekomen en moet zeggen, wauw! Mooie kleur ook! Een maand vroeger dan normaal.
Comment
-
Net een kort testritje gemaakt. Ik ging eigenlijk zomaar even kijken, maar ze boden direct een ritje aan.
Uiterlijk heel mooi, tellerpartij en zo ook een super vooruitgang.. Ik was echt enthousiast.
Ik ga wel zeker niet omzetten, ik vond het koffer wel groot maar niet groot genoeg. Eerst de 5008 eens afwachten....
verstuurd op een doods moment...Last edited by metalpe; 22/10/2016, 20:10.
Comment
-
De voorkant viel wa tegen, maar denk da da eerder aan de zwarte kleur lag. Op deze en vorige foto's vind ik het veel mooier.
Zelf geen testrit gemaakt, hadden er maar 1 staan en die stond in de toonzaal, maar aangezien ik nog geen enkele Peugeot slecht weten rijden heb zal deze het ook wel goed doen. De zetels vind ik echt mooi en heb de indruk dat het scherm meer naar de chauffeur gericht staat, maw beter dan bij de 308.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenNet een kort testritje gemaakt. Ik ging eigenlijk zomaar even kijken, maar ze boden direct een ritje aan.
Uiterlijk heel mooi, tellerpartij en zo ook een super vooruitgang.. Ik was echt enthousiast.
Ik ga wel zeker niet omzetten, ik vond het koffer wel groot maar niet groot genoeg. Eerst de 5008 eens afwachten....
verstuurd op een doods moment...2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Hoe mee rik hem zie, hoe mooier hij wordt. Zeker de zwarte band achteraan deed m'n eerst twijfelen. Maar het went snel.
Wat ik wel straf vond. Ik kreeg deze week telefoon van m'n garagist. "Je hebt info gevraagd over deze 3008?" Ik heb dat niet gedaan maar wel op de Peugeot site zitten kijken? En ik heb een account op de site dus ik vermoed dat dat dus allemaal netjes geregistreerd wordt. Heb thuis zelfs een plexiglas foto gekregen
Normaal niet zo zot van grijze auto's maar deze hierboven doet me van gedacht veranderen. Die velgen staat hem ook heel goed.
Denk dat dit een verkoopstopper wordt. De 2008 zie je ook echt veel rondbollen.Last edited by Hayes; 23/10/2016, 12:37.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Omdat ik van werk verander, mag ik ook een nieuwe wagen kiezen. Dit weekend ook eens gaan kijken naar die nieuwe 3008 en echt danig onder de indruk. Binnenin is het een pareltje. Enkel de koffer valt kleiner uit dan gedacht.
Ik heb 10 jaar lang met Duitse wagens gereden (2 x Audi en 1 x BMW) en ik heb eigenlijk totaal geen ervaring met Peugeot. Ik twijfel momenteel tussen volgende wagens:
> Audi A4 avant 1.4 (automaat)
> BMW 318i (automaat)
> Peugeot 3008 (automaat)
Zowel de audi als de BMW kan ik ietwat in een sportief kleedje steken (wat ik mooi vind), maar voor overige opties is er - buiten de standaard (gps, ..) - niet veel ruimte.
De peugeot kan ik compleet full-option pakken in een GT-line pakket. Het leder laat ik misschien achterwege omdat ik de standaard zetels in de GT-line zo mooi en cosy vond. Surplus: ik wil ook eens iets anders, een hogere auto lijkt mij wel fijn. Achteraan in de wagen lijkt er voldoende plaats voor onze 3 kleine helden.
Het enige waar ik een beetje schrik voor heb, is of de 1.2 benzine-motor niet te "licht" gaat zijn. Momenteel rij ik met een 318D en daar heb ik natuurlijk niet over te klagen.
De 3008 kon ik niet testrijden in een 1.2 automaat, omdat die er simpelweg niet stond.
Mocht er iemand iets zinnigs pro of contra kunnen zeggen: be my guest
Gr,
Koen
Comment
-
Ik ben alweer niet heel zeker, maar ik denk dat de 3008 nog de automaat met enkele koppeling heeft ook in die motorisatie.
Niet te vergelijken met de boterzachte automaten van de Audi, noch de BMW.
Mocht het niet zo zijn, zeker een valabel alternatief voor mij ook.
Benzine rijden gaat sowieso iets compleet anders zijn dan diesel... Minder koppel.
Comment
-
Comment