Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 3008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik merkte (voor zo ver je op 10 minuten kan merken) geen verschil tussen deze automaat en de andere automaten waar ik wel eens mee rij (renault en Mercedes) . Leek me vlot en best onvoelbaar te schakelen

verstuurd op een doods moment...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
      Ik merkte (voor zo ver je op 10 minuten kan merken) geen verschil tussen deze automaat en de andere automaten waar ik wel eens mee rij (renault en Mercedes) . Leek me vlot en best onvoelbaar te schakelen

E komt die 1.2 automaat ietwat "krachtig" over? Of heb je de indruk met een lam paard te rijden?

Comment

• Het was de 1.6 hdi waar ik mee reed. Die voelde vlot aan, van de benzine kan ik niks zeggen..

Comment

• Daarstraks ook de koperkleurige gezien, echt wel een mooie kleur
          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Peugeot 3008

Eens wa foto's getrokken terwijl ik daar dan toch was.

Mooie en goed zittende zetels toch wel.

Comment

• Interieurkwaliteit zou zeer goed zijn?

Comment

• Hoe voelen de materialen van het dashboard aan?

Bij mijn 508 is dit dik in orde. Bitter weinig harde krasgevoelige plastic.

Comment

• Toch echt wel één van de meest originele interieurs in die klasse van de laatste jaren.

Comment

• Geen idee of het van goeie kwaliteit is en of het kras gevoelig is. Het enige wat ik kan zeggen dat ik het heel mooi vind!
                    Gisteren achter mijn vriendin haar wagen geweest, 2008, zeer content van ook.

Comment

• Hoe betrouwbaar zijn de laatste generaties Peugeot?

Comment

• ik heb met mijn 508 190K gedaan op 4 jaar tijd, zonder enig probleem, dus wat mij betreft top.
                        Maar da's enkel mijn ervaring natuurlijk.

Comment

• Mijn 207 Sporty Pack 1.6 HDI heb ik 9 jaar mee gereden en na bijna 100 000 km weggedaan. Nooit problemen mee gehad!

Mijne pa rijd inmiddels 4 jaar met een 5008, ook nog geen problemen gehad. 1.6 HDI ook.

Mijn tante rijd met de vorige generatie 308, gekocht net voor het nieuwe model uitkwam, rijd nog steeds perfect. Denk ook een 1.6 HDI

Voor de vriendin en mezelf net een 2008 gekocht met een 1.2 PureTech motor met 110 pk, ben benieuwd hoe die het gaat doen.

Denk dage bij elke merk wa geluk moet hebben en vooral, hoe je er zelf mee omgaat speelt ook een rol!
                          Last edited by ; 28/10/2016, 15:43.

Comment

• Ik heb nu 3 jaar een 5008 en 90k km. 1 keer iets aan de airco gehad (200euro kosten). Verder nooit in de garage geweest buiten het onderhoud. Hiervoor had ik een 407sw. Daar had ik minder geluk mee. Op.6j en.130k km de koppeling stuk. Daarvoor 160k km met een 307 gereden.

Comment

• Volgens wat ik hoor zijn de reeksen die op een 8 eindigen erg betrouwbaar en waren er in de tijd van de ##7 veel meer problemen.

Last edited by metalpe; 28/10/2016, 20:16.

Comment

• Heb nog al gehoord dat die 5008 een zeer goede en comfortabele gezinswagen is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                                  Ik heb nu 3 jaar een 5008 en 90k km. 1 keer iets aan de airco gehad (200euro kosten). Verder nooit in de garage geweest buiten het onderhoud. Hiervoor had ik een 407sw. Daar had ik minder geluk mee. Op.6j en.130k km de koppeling stuk. Daarvoor 160k km met een 307 gereden.

Denk dat een koppeling stuk op 130k niet zo uitzonderlijk is hoor. Tenzij het misschien 95% snelwegkilometers waren.

Comment

• We hebben hem toen ingeruild, mede voor de grotere kofferruimte van de 5008, maar ook omdat het vertrouwen een beetje zoek was. Onze 407 had ook regelmatig elektronische storingen, wat ons enorm stoorde.
                                    Is dat normaal, een kapotte koppeling op die kms? Er werden inderdaad vooral korte stukken mee gereden.

Alleszins, ik zou, met de ervaring van mijn huidige auto, zeker terug een peugeot durven kopen. We twijfelen nog tussen komend voorjaar omzetten (als de nieuwe 5008 er is) of de huidige oprijden. Wss het tweede wegens erg tevreden.

Comment

• Zeer positief

Comment

• Denk dat Peugeot het niet slecht doet de laatste tijd. Die 508 break zie je toch ook geregeld, en is best een mooie wagen.

Comment

• Bij de samenstelling van mijn Peugeot 3008 Gt line, twijfel ik nog tussen gewone zetels en lederen zetels.
                                          Iemand ervaring met de lederen zetels van Peugeot?

> Wegen de nadelen (koud in winter, warm in zomer, ..) op tegen de voordelen (mooi, makkelijke te reinigen, ...)
                                          > Zien de huidige generatie lederen zetels er na verloop van tijd ook gecraqueleerd uit? (Scheurtjes, lelijke strepen, ...)

Thanks,

Koen

Comment

Working...
                                          X