Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 3008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je kan kiezen zou ik toch altijd leder kiezen. Je interieur oogt er toch mooier door, en het zit ook wel iets aangenamer dan stof. Plus het poetst ook makkelijker (bv vlekken).

In de winter is het zeker koud, maar volgens mij zal je die kou pas echt voelen als je wagen ganse nacht heeft buitengestaan. Zelfs in een niet verwarmde garage zal je het niet zo fel voelen. Zetelverwarming is hier een oplossing maar dat kan soms even duren eer je het echt voelt.

Zweten in de zomer kan je oplossen met ventilerende stoelen, als die optie mogelijk is.

Laatste tijd zie je bij veel merken een combinatie leder/stof, waarbij het zit- en ruggedeelte zelf meestal in stof is (besparing zeker).

Comment

• Ni twijfelen, leder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Toch echt wel één van de meest originele interieurs in die klasse van de laatste jaren.
        Klopt!

ik stel mij idd alleen nog de vraag of ze op het vlak van duurzaamheid/betrouwbaarheid ook vooruit gegaan zijn...
        "Turbo lag is just a courtesy head start!"

Comment

• interieur is wat ge er zelf van maakt: misbruikt ge dat, dan is het niet te verwonderen dat het niet mee gaat. Het interieur van de 607 mag na 11 jaar toch nog altijd gezien worden. Ja, slijtage is aanwezig, maar vind ik normaal voor een auto waar teveel korte afstanden mee worden gereden.
          www.peugeotforum.be

Comment

• Edit: mijn bericht wordt hier afgekapt :s
            Last edited by ; 17/11/2016, 21:38.

Comment

• Edit: Mijn bericht wordt nog altijd afgekapt. Vanaf een bepaalde aantal karakters verdwijnt alles ...

Comment

• Oei, mss eens via een andere browser proberen?

Comment

• Blijkbaar een probleem met bepaalde karakters/encoding. Probeer maar eens een bericht te maken met een speciaal karakter (vb e met streepje op)

Soit, de kogel is door de kerk, dit is mijn configuratie:

Peugeot 3008 1.2 PureTech - GT Line Automaat
                  Binnenbekleding Leder Nappa + Pack Electric & Massage
                  Panoramisch schuifdak
                  Premium Focal hifi-systeem : 10 luidsprekers, subwoofer en digitaal versterker 12-voudig - 515 Watts
                  Gemotoriseerde opening/sluiting van de achterklep
                  Visiopark 2: camera's met 360 zichtbaarheid + Park assist
                  Metaalkleur
                  Pack Motricite
                  Volumetrisch en perimetrisch alarm + supervergrendeling van de deuren + elektrisch kinderslot
                  Inductielader voor smartphone + 220V-stopcontact
                  Platinium Grijs metaalkleur
                  Pack Electric & Massage
                  Leder 'Nappa' Mistral
                  Last edited by ; 21/11/2016, 12:04.

Comment

• Ohja: vermoedelijke leverdatum: 9 juni. Das wel lang

Comment

• Mooiste kleur imo.

Comment

• Moet ogenschijnlijk wel populair zijn, zie er per dag meer dan een handvol van rijden.
                        There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Er zou ook nog een GTI versie kunnen komen.

There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Mijn schoonvader heeft zo ne metallic zwarten, ma die is al is terug naar de fabriek gemoeten omdat de lak aan de binnenkant van de deuren eraf gaat. En nu onlangs had hij terug hetzelfde probleem, terug mee naar de garage geweest. Heb er zelf ook naar gekeken en het valt echt op, weet wel niet hoe het verder is afgelopen.

Mooie wagen, hebben het ook nog overwogen, maar de 2008 is voor ons groot genoeg, kan al amper binnen in de garage.

Comment

• Ik zou zeggen ‘Fransen en lakken zijn nooit goede vrienden geweest’

Alhouwel dit de laatste 2 decennia opgelost zou moeten zijn.

Bij mijne C5 was de lak af aan de hoeken van kofferdeksel omdat deze de bumper raakte. Idem verhaal bij mijne DS5 dat het deksel de bumper raakt, maar die ging al naar een collega voordat de lak kon lossen .

Bij de C4 GP van mijn vrouw kwamen er allemaal blazen in de lak van de kunststofprofielen naast de voorruit.

Hopelijk geraakt het definitief opgelost bij jullie familie. PSA werkt nogal veel samen met de chinezen. Dus mss slecht chinees staal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                Ik zou zeggen ‘Fransen en lakken zijn nooit goede vrienden geweest’

Alhouwel dit de laatste 2 decennia opgelost zou moeten zijn.

Bij mijne C5 was de lak af aan de hoeken van kofferdeksel omdat deze de bumper raakte. Idem verhaal bij mijne DS5 dat het deksel de bumper raakt, maar die ging al naar een collega voordat de lak kon lossen .

Bij de C4 GP van mijn vrouw kwamen er allemaal blazen in de lak van de kunststofprofielen naast de voorruit.

Hopelijk geraakt het definitief opgelost bij jullie familie. PSA werkt nogal veel samen met de chinezen. Dus mss slecht chinees staal
                                Het zijn gewoon witte strepen die ge ziet aan de binnenkant van de deuren, echt opvallen doet het niet, maar echt goed kan het ook niet zijn denk ik. Mijn 207'ken had da ook een beetje, maar heb da gelaten voor wat het was en nooit echt problemen mee gehad.

Comment

• Ietwat serieuze garage lost dat wel op

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• topversie zien staan in de garage deze week: 60.000 €'s... nou, die gaan ze toch niet kwijtgeraken vrees ik
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X