is ondertussen ook te configureren op de citroen website
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2016 Citroën C3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWaarom zouden ze? Wat verkoopcijfers betreft heeft de VAG groep geen lessen te leren. En design, das ieder zijn smaak natuurlijk.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Kwestie van smaken.
In ieder geval waren ze in de garage bij ons heel enthousiast. Ze wisten dat er een aantal nieuwe modellen voor 2017 op stonden, maar ze hadden blijkbaar al heel wat info daarover binnen gekregen. Garage kloeg al 2 jaar dat de verkoop achteruit ging bij het uitblijven van deftige modellen. Zo gaat de C5 al van 2008 mee en verkoopt die van geen knijt meer.
Comment
-
citroen stoomt c3 concept klaar voor nieuw WRC
https://youtu.be/Y-9HN6Ce2Hs. Finland
https://youtu.be/5FOFBvyauLU. Italie
Comment
-
160.000 STUKS IN 2018
CITROËN C3 BREEKT DOOR 400.000 STUKS
Citroën boert goed met de nieuwe C3. In totaal heeft het merk 400.000 exemplaren gebouwd waarvan in dit jaar alleen al 160.000.
In maart dit jaar meldde Citroën trots dat de huidige generatie C3 sinds zijn lancering in 2017 al 300.000 keer is gebouwd. Nog geen 6 maanden later zijn daar weer 100.000 stuks bijgekomen, wat de productieteller dus op 400.000 stuks brengt. Daarmee is de C3 het bestverkopende model van het merk.
Natuurlijk laat Citroën een stel interessante C3-feitjes los. 40 procent van de klanten zou kiezen voor het hoogste uitrustingsniveau Shine. Daarnaast kiest 65 procent van de klanten voor een in twee kleuren uitgevoerde C3 en opteert 55 procent van de klanten voor de optionele Airbump-optie. Een kwart van alle kopers kiest voor een interieur dat in een speciale kleur is afgewerkt. In Nederland zijn dit jaar 3.302 C3's verkocht. De C3 die bij onze dealers staat, wordt in Slowakije geproduceerd. De auto rolt eveneens in Indonesië van de band.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Blijf het een leuk autootje vinden. Alleen kan ik maar niet wennen aan die air bumps, weet niet goed wat ik er van moet denken. De ene keer vind ik het 'wel iets hebben' de andere keer vind ik het weer lelijk. Hangt van de kleuren combo af denk.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
Comment