Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
    Eerste indruk is meteen een goeie! Dat lompe, zwaarlijvige in het huidige ontwerp is mooi weggegomd. Knap interieur ook.
    Volledig mee eens! In zijaanzicht gelijkt hij op de maserati ghibli met enige verschil dan dat het dak doorloopt tot het einde van de achterdeur waar het bij de ghibli nog een koffer is.

Wel nooit geen fan geweest van zo'n uitklapbare achterspoiler en op deze zeker ook niet... begrijp niet waarom ze dit eigenlijk doen.
    Last edited by Schnippy; 29/06/2016, 11:48.

Comment

Prachtige machine, wachten op shooting braeke?

Comment

Prachtig amai. Achterkant is een serieuze verbetering!
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Zaaaaaaaaaaalig!!!!!!!!!!!

Comment

Voor mij een echte droomwagen zo'n nieuwe Panamera.

Comment

Prijzen en specs in Belgie:

Model Panamera 4S Panamera Turbo Panamera 4S Diesel
              Vermogen kW/pk (t/min.) 324/440 (5.650) 404/550 (5.750) 310/422 (3.500)
              Koppel Nm (t/min.) 550 (1.750-5.500) 770 (1.960-4.500) 850 (1.000-3.250)
              0-100 km/u, s 4,4 (4,2*) 3,8 (3,6*) 4,5 (4,3*)
              Topsnelheid km/u 289 306 285
              Verbruik l/100 km 8,1 9,3 6,7
              Uitstoot (g CO2/km) 184 212 176
              Prijs incl. btw** € 116.523 € 157.179 € 120.516

Comment

Die diesel 4.5 sec naar 100 En 3.8 bij de Turbo benzine is ook wel indrukwekkend.

Comment

Wanneer zou de hybrid hiervan uitkomen?
                  Hoop op serieuze vermogens stijging.

de huidige is niet over qua vermogen vind ik

Comment

Holy F?ck . Hij ziet er bom uit. Motoren zien er zeer interessant uit .

Comment

gelukkig is de console met de veelvulduge knoppen weg...

Comment

850NM voor de diesel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                          850NM voor de diesel
                          Deze motor hoort er ook in . Maserati mocht ook wel een krachtigere diesel er in lepelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Deze motor hoort er ook in . Maserati mocht ook wel een krachtigere diesel er in lepelen.
                            Er is geen V8 diesel beschikbaar op dit moment bij FCA helaas..
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              gelukkig is de console met de veelvulduge knoppen weg...
                              Vond dat wel iets hebben. Of het praktisch was daar spreek ik me niet over uit.

Comment

Zotte prijzen maar hij is prachtig. Kippevel door een wagen
                                heden 2014 Bmw M235i 326pk
                                heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                                  850NM voor de diesel
                                  Zie ik dat goed? Vanaf 1.000 toeren al? Lol.

Comment

wow, na de rs6 is dit toch nummer 2 op men droomwagenlijst
                                    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                    Klikerdeklikhier
                                    Car name: Octavius Rsus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten

Idd, de huidige hybride rijdt echt niet leuk. De 3.0d met 300pk rijdt zoveel plezanter. Daarom dat ik het niet begrijp dat zovelen de hybride kiezen, terwijl deze 30k euro meer kost dan de diesel. Ok, het VAA is minder, maar dan nog krijg je dat gat van 30k euro niet dicht gereden, temeer de hybride heel veel verbruikt.
                                      Ik hoop dan ook echt dat de nieuwe hybride een plezantere auto wordt.

Van de motorisaties die nu zijn voorgesteld heb ik het meeste zin in de 4S benzine. De andere 2 zijn dan weer teveel van het goede wat power betreft.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Idd, de huidige hybride rijdt echt niet leuk. De 3.0d met 300pk rijdt zoveel plezanter. Daarom dat ik het niet begrijp dat zovelen de hybride kiezen, terwijl deze 30k euro meer kost dan de diesel. Ok, het VAA is minder, maar dan nog krijg je dat gat van 30k euro niet dicht gereden, temeer de hybride heel veel verbruikt.
                                        Ik hoop dan ook echt dat de nieuwe hybride een plezantere auto wordt.

Van de motorisaties die nu zijn voorgesteld heb ik het meeste zin in de 4S benzine. De andere 2 zijn dan weer teveel van het goede wat power betreft.
                                        Voor mij ook de 4S benzine, perfect te doen qua taxen en dergelijke, die achtcilinders zijn te in alles...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten

Is idd een serieuze verbetering maar de prijs is dan minder natuurlijk

Comment

Working...
                                          X