Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Crafter (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendacht even cx van 0.33, maar de oude had ook al .32, al weet ik niet of het zelfde versie dan is
is dit geen scoop ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenModel is compleet nieuw en staat los van de Mercedes Sprinter. De motor is een nieuwe 2.0 TDI (EA288Nutz) met 102, 122, 140 of 177 pk.
Manuele zesbak of achttrapsautomaat. Achter-, voor-, of vierwielaandrijving.
Comment
-
Comment
-
Knappe bus!! MAN brengt enkel de 4.2t-versie (misschien ook reductie naar 3.5t voor BE-rijbewijs) uit, dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenKnappe bus!! MAN brengt enkel de 4.2t-versie (misschien ook reductie naar 3.5t voor BE-rijbewijs) uit, dacht ik?
Comment
-
ik vind het wel een vooruitgang, denk je dat deze ook met koetswerkkleurige bumpers te verkrijgen gaat zijn?
Wel zonde dat je, net zoals de Transporter, in België vaak de minste versies ziet...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Weer die besch*ten 2.0 liters in een camionet die 9 van de 10 overladen gaat worden met daarachter nog een remork.
Ze gaan dan weer verwonderd zijn dat de motor na 100 dkm naar de zak is. ( zie amorok, ook terug een 3.0 TDI)
Dowsizing noemen ze dat, die 2.0tdi gaat zeker 12 liter drinken bij zware lading, dus wat is het nut daar toch van?
Ik wil z'n olietemperatuur es weten met een 2.0 TDI die een ton of 5 naar boven moet trekken in Ardennen aan 130 km/h op cruisecontrol.
gooi daar nu toch es een 3.0tdi in samen met een deftige automaat ( geen dsg)
Inerieur en uiterlijk vind ik wel netjesLast edited by BARTVDS; 30/07/2016, 01:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenWeer die besch*ten 2.0 liters in een camionet die 9 van de 10 overladen gaat worden met daarachter nog een remork.
Ze gaan dan weer verwonderd zijn dat de motor na 100 dkm naar de zak is. ( zie amorok, ook terug een 3.0 TDI)
Dowsizing noemen ze dat, die 2.0tdi gaat zeker 12 liter drinken bij zware lading, dus wat is het nut daar toch van?
Ik wil z'n olietemperatuur es weten met een 2.0 TDI die een ton of 5 naar boven moet trekken in Ardennen aan 130 km/h op cruisecontrol.
gooi daar nu toch es een 3.0tdi in samen met een deftige automaat ( geen dsg)
Inerieur en uiterlijk vind ik wel netjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEen 4.2t versie met 2.0TDI is natuurlijk waardeloos.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEen 4.2t versie met 2.0TDI is natuurlijk waardeloos.
Het begint wel moeilijk te worden om nog een camionet in 3.0 te vinden.
Ik moet het einde van het jaar een nieuwe hebben , tot nu altijd een Citroën jumper gekocht ( is al m'n 4 de) met een 3.0 , blijkbaar kan je deze sinds kort met de euro 6 enkel nog in 2.0 kopen met slechts 160 pk. Gevolg mij zijn ze kwijt als klant.
vw enkel 2.0
renault ,Nissan en Opel enkel 2,3
Peugeot, Citroën enkel 2.0
FIAT max 2.2
enkel nog iveco of Mercedes bieden nog 3.0 aan
dus veel keuze is er niet meer , volgend jaar komt de nieuwe sprinter uit , vraag is of de 3.0 V6 gaat blijven?
Comment
Comment