Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAN TGE Transporter.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenMan heeft duidelijke vw connecties.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
line up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentge gaat hoger in tonnemaat, of gaat crafter uiteindelijk ook tot 5 ton ?
Edit: moet wel gezegd worden dat het geen lelijk ding is imo.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
àls je 5.5 ton + aanhanger 2.5 ton, 100% van de tijd zou benutten ga je beter naar een tgl of vario gaan...die hun chassis is er ook een stuk beter op voorzien
okkazie sprinters met 2.1 cdi...km afdalend en we beginnen aan 2.5 miljoen km met de lichste versie, een 80pk-er
de 2.7 en 3.0 versies gaan slechts tot 760000 km
leeggewicht is sowieso +2 ton
uit curiositeit ook de crafter 2.0
en de 2.5 tdi
bij vw lijkt de 2.0 idd minder km's in okkazie te hebben en er is natuurlijk nix geen wetenschappelijke basis rond...gewoon wat gemobile voor het plezier door mijn geloof in de stevigheid van een 4 cylinder tov een zesser
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Deze Sprinter heeft dus geen 2437486 km, maar 243748 km op zijn teller ... daar gaat je keurig onderbouwde stelling ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenàls je 5.5 ton + aanhanger 2.5 ton, 100% van de tijd zou benutten ga je beter naar een tgl of vario gaan...die hun chassis is er ook een stuk beter op voorzien
okkazie sprinters met 2.1 cdi...km afdalend en we beginnen aan 2.5 miljoen km met de lichste versie, een 80pk-er
de 2.7 en 3.0 versies gaan slechts tot 760000 km
leeggewicht is sowieso +2 ton
uit curiositeit ook de crafter 2.0
en de 2.5 tdi
bij vw lijkt de 2.0 idd minder km's in okkazie te hebben en er is natuurlijk nix geen wetenschappelijke basis rond...gewoon wat gemobile voor het plezier door mijn geloof in de stevigheid van een 4 cylinder tov een zesser
Comment
Comment