Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Kodiaq

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
    wordt een verkoopstopper, watch my words :-)
    Jup ben ik ook zeker van.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Vorige generatie Q7 met Skoda lichten.. Ik ben er niet wild van.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
      Net wat ik dacht!

KodiaQ7...

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Deed mij ook direkt aan de q7 denken.
        Lengte is 470cm heb ik ergens gelezen, wat een stuk langer is dan de Tiguan. Prijzen zouden dan weer net onder die van de Tiguan liggen.
        Ik ben alvast geinteresseerd. Begin 2017 sta ik bij de Skoda dealer
        heden 2014 Bmw M235i 326pk
        heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk

Comment

Oei, dan mss beter nog wachten als die goedkoper gaat zijn dan de Tiguan.

Comment

Achterkant vind ik niet mooi.

Comment

alles behalve skoda fan maar op dit model komt hun manier van style wel goed voor de dag. geen geforceerde lijnen die het geheel doen lijken alsof het een plastiek doos is en het interieur is ook mooi, geen mislukte futuristische look zoals we tegenwoordig veel zien.
              ik blijf de strategie binnen de VAG groep toch bizar vinden want de skoda zal toch wel een grote hap uit de VW en audi koek nemen
              lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                ik blijf de strategie binnen de VAG groep toch bizar vinden want de skoda zal toch wel een grote hap uit de VW en audi koek nemen
                Wat maakt dat uiteindelijk uit vraag ik me af als dat toch uiteindelijk naar dezelfde groep vloeit?
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                  Wat maakt dat uiteindelijk uit vraag ik me af als dat toch uiteindelijk naar dezelfde groep vloeit?
                  Dat wel, maar als straks alles naar 1 merk vloeit, komen andere fabrieken in de groep stil te liggen. Daar moet ergens wel een evenwicht zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                    Dat wel, maar als straks alles naar 1 merk vloeit, komen andere fabrieken in de groep stil te liggen. Daar moet ergens wel een evenwicht zijn.
                    Als Skoda een klant kan afsnoepen van de concurrentie dan heeft VAG er een klant bij.

de meeste Audi adepten zullen niet zomaar een Skoda kopen,
                    want Audi is nu eenmaal een teken van prestige voor een bepaald deel van de bevolking.

ik zie hierin een zeer slimme strategie.
                    net zoals bvb Renault en Dacia nu doet.

Comment

maar langs de andere kant zullen sommige potentiele VW tiguan-rijders geen enkel probleem hebben om "af te zakken" naar Skoda-niveau als je iets meer krijgt voor iets minder geld, dus daar worden wel centen verloren, net zoals golf/passat rijders ondertussen ook al de weg naar octavia/superb gevonden hebben ...
                      1 ding is zeker, ze gaan overal klanten afsnoepen, zowel van de premium's als klanten uit het eigen huis (VW/Seat)

Ik rij nu zelf met een X3 en eerlijk is eerlijk, ik ga naar die Kodiaq gaan zien, en hij zal wel iets minder premium aanvoelen als een X3, maar als hij me ongeveer hetzelfde biedt voor 10.000 euro minder, zou ik er echt niets mee inzitten om die als vervanger te kopen, een badge is me geen 10.000 euro waard...

Comment

Ze gaan ze niet snel genoeg kunnen aanslepen, denk ik...
                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                          Ze gaan ze niet snel genoeg kunnen aanslepen, denk ik...
                          vandaar dat ik er niet op ga wachten. Vorig jaar gaan zien voor de nieuwe passat en was op dat moment 7 maanden wachten. Vind het nu wel vreemd dat de wachttijd op de nieuwe Tiguan zo kort is, vermits die reuze meevalt qua prijs.
                          Volgens mij zit de kodiaq daar voor iets tussen en mss zelfs ook wel de Ateca die er kort tegenaan leunt en goedkoper is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                            Ha neen hé. Er werden nog nooit zoveel Audi's, Volkswagens, Seats en Skoda's en Porsche's verkocht als voorheen. Dus fabrieken moeten op volle toeren draaien en dat zal op nog een grotere schaal gaan gebeuren.

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Is dit een MQB product of een MLB product, met andere worden zit de motor dwars of in de lengte.

Comment

Netjes, die Skodiaq. Komt er een hybride?
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

En nog maar een veel te groot en log vehicul om de kinderen mee naar 't school te brengen. 2 ton staal om 100 kg te vervoeren... Yeah
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    Netjes, die Skodiaq. Komt er een hybride?

Daar zou op termijn sprake van zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Is dit een MQB product of een MLB product, met andere worden zit de motor dwars of in de lengte.
                                      MQB, zelfde als een Tiguan dus.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Daar zou op termijn sprake van zijn.
                                        Goed!

tenzij ze hem ook voorstellen en 6 jaar later pas uitbrengen.
                                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                                          maar langs de andere kant zullen sommige potentiele VW tiguan-rijders geen enkel probleem hebben om "af te zakken" naar Skoda-niveau als je iets meer krijgt voor iets minder geld, dus daar worden wel centen verloren, net zoals golf/passat rijders ondertussen ook al de weg naar octavia/superb gevonden hebben ...
                                          1 ding is zeker, ze gaan overal klanten afsnoepen, zowel van de premium's als klanten uit het eigen huis (VW/Seat)

Ik rij nu zelf met een X3 en eerlijk is eerlijk, ik ga naar die Kodiaq gaan zien, en hij zal wel iets minder premium aanvoelen als een X3, maar als hij me ongeveer hetzelfde biedt voor 10.000 euro minder, zou ik er echt niets mee inzitten om die als vervanger te kopen, een badge is me geen 10.000 euro waard...
                                          Het premium aanvoelen is exact hetzelfde als je hem mooi uitrust, vriendin haar Superb is full option en is gewoon nog luxueuzer en mooier dan mijn vorige CLA en mijn nieuwe C waarop ik nu wacht. De tijd dat skoda saai en lelijk was is al een tijdje voorbij hoor

Comment

Working...
                                          X