Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Kodiaq

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De RS versie zit in de configurator in Duitsland. Benieuwd wanneer en voor hoeveel hij naar België komt.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Die Sportline II versie zit er zeer knap uit op de website. Maar naar mijn goesting bruto zit hij op €51400 Weet nu niet of het bij skoda ook 8,5% korting is als bij VW, maar met deze prijzen scheelt het al niet meer veel van ne Tiguan. Iets dat de verkoper van onze VW/Skoda garage al eens zei.

Comment

• Ik sta op het punt om ofwel een Kodiaq of een Karoq te kopen. Ik.vind de Kodiaq persoonlijk mooier.
          Iemand ervaring als eigenaar met de Kodiaq in stadsomgevingen? Lijkt me toch een beetje lang om handig in het Antwerpse te parkeren?

Comment

• Bij mij op het werk rijden er twee rond als bedrijfswagen. De ene is er reuze content van, en de andere wil hem na een jaar al terug inruilen.
            Dus zelf gaan testrijden, is de boodschap, lijkt mij.

Hij lijkt ook wel langer dan hij is. 4.69 m, is nu niet zooo lang.
            Mijn volvo XC60 is ook 4,63m, maar ik ervaar hem nooit als echt té groot, zelfs niet in de stad.

Comment

Working...
            X