Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suzuki Ignis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Suzuki Ignis

VROLIJKE JAPANNER DEBUTEERT IN PARIJS

Suzuki had hem al aangekondigd, maar nu hebben we nagenoeg alle details van de splinternieuwe Ignis te pakken!

Suzuki neemt de nieuwe Ignis mee naar de Autosalon van Parijs die volgende week losbarst, de auto waarop we in de vorm van de iM-4 Conceptvorig jaar al een voorproefje kregen.
    De Ignis krijgt een 90 pk sterke 1.2 DualJet viercilinder onder de kap gemonteerd, een blok dat we al kennen uit de Baleno. Op de bestellijst staat ook een tweede variant van die viercilinder, een blok met SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki)-techniek. Daarmee is die versie geen volwaardige hybride, maar een elektromotor ondersteunt de Ignis. Tijdens het remmen opgewekte energie wordt in een accuopgeslagen en wordt gebruikt voor diverse elektronische onderdelen. Daarmee wordt de dynamoontzien en kan brandstof worden bespaard. Allgrip-aandrijving is beschikbaar voor bepaalde versies. Een gerobotiseerde handbak (AGS) staat ook op de bestellijst.
    De compacte vijfdeurs heeft een verschuifbare achterbank, handig voor als je wilt kiezen tussen veel been- of veel bagageruimte. In januari staat de splinternieuwe Ignis bij de dealers. Bijgevoegd hebben we een afbeelding van het interieur van een rechtsgestuurde variant van de Ignis. Beeld van het binnenste van een linksgestuurde variant hebben we nog niet.

http://www.autoweek.nl/nieuws/in-detail-nieuwe-suzuki-ignis/
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Comment

leuk in voor- en zijaanzicht. Maar de achterkant is er precies zelf niet graag bij.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Dat ziet er bijna goed uit.

Comment

leuk autootje!
            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Suzuki brought their new Ignis at the Paris Auto Show for its European debut, with the new compact crossover wanting to attract customers out for a

Comment

Geinig autootje. Vind het wel iets hebben.

Comment

Ik begin hem meer en meer te waarderen, ben benieuwd naar de prijs

Comment

Ik wil die graag eens in het echt bekijken... Vreemd maar ziet er leuk uit
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                      Ik wil die graag eens in het echt bekijken... Vreemd maar ziet er leuk uit
                                      Ik ben 'm in Parijs gaan bekijken, ik vond dat er erg veel goedkope plastics in het interieur zaten. Die rol waarop de airco-unit zit was wel leuk. Ik weet het zo niet, die achterkant staat me nog altijd niet aan.

Iemand al een zicht op de prijs ervan?
                                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Echt helemaal mijn goesting!
                                        Knap gedaan.
                                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Working...
                                        X