Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi RS3 (2017)

Audi heeft de RS3 berline voorgesteld. Hij beschikt over een nieuw vijfcilinderblok dat 400 pk en 480 Nm levert. De motor is bekend uit de TT RS. 0 naar 100 gaat in 4,1 seconden.
    Vmax kan optioneel tot 280 km/u worden opgetrokken. Het model krijgt standaard een zeventraps S tronic en 19 inch velgen. Keramische remmen zijn optioneel.
    De RS3 berline wordt in de zomer van 2017 gelanceerd in de VS en China. Een Europese startdatum of info over de Sportback is niet bekendgemaakt.

Godmiljaar
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Voor mij de ultieme kar

Comment

Kan dat ook met wat minder lelijke rode tjoening accenten. Die ventilatieroosters

Comment

Te zwak vind ik.
          Het had wat meer accenten mogen krijgen tov de S3: beetje verbreding bv...

Comment

zou deze wel trillingsvrij kunnen remmen?
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Ok dit apparaat zie ik mezelf nog besturen
              V60 Polestar

Comment

Méér moet dat voor mij feitelijk niet zijn. Graag in Nardo of in dat blauw van de nieuwe Q5
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

hmm, lekker hok. en wel leuk die rode accenten in het interieur
                  4 rings driver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    zou deze wel trillingsvrij kunnen remmen?
                    met de keramiek wel hoop ik.. btw een must have imo.

Wel vet spel zeg

Comment

Wow ! ik ben dikke fan
                      Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                      Klikerdeklikhier
                      Car name: Octavius Rsus

Comment

Toch vreemd dat ze daar weer die 7-traps S-tronic inleggen. Waarschijnlijk beter afgestemd voor in een bijtende 2.5L 5 cilinder dan in een 3.0L V6.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Comment

5-cil, nice

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Comment

Wow

Comment

geen audi fan maar zo'n RS3 sedan ziet er echt wel super uit. komt voor mij nog voor de BMW M2 coupe nu.
                                  Benieuwd of ze aan de beleving van de huidige RS3 kan tippen
                                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    Benieuwd of ze aan de beleving van de huidige RS3 kan tippen
                                    Dat trillen tijdens 't remmen bedoel je? Awel ik ben ook benieuwd

Comment

dat trillen heb ik mij eigenlijk nooit aan gestoord.
                                      lets have some more member berries

Comment

Dat blauw is wel heel mooi vanaf prijzen zijn waarschijnlijk nog niet gekend?

Comment

Working...
                                        X