Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2017)
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHet kriebelt toch serieus om er eentje in de UK te bestellen. Ben hier al eens bij D'Ieteren langs geweest maar hier valt het toch echt duur uit. Wat ik vooral jammer vind is dat ze bijna geen packs hebben op de RS3. Geen Business Plus, geen Technology. Als je die opties apart moet aanvinken ..
Als ik in België bestel kom ik op een 67.000 zonder GPS (en dus zonder Virtual Cockpit). In UK kom ik na wisselkoers op 56.000 inclusief GPS en Virtual Cockpit. Is al eens de moeite.
Of ik wacht op een mooie tweedehands
Shame on you D'Ieteren, nu wil ik wel eens weten hoe je dit alles kan gaan regelen en betalen want zal hier ook wel een procedure achter zitten.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
Ik zou mijn kans wagen op eentje uit de UK. Door jouw schrijven ook eens de test gedaan ...OMG...daar zit alles standaard bijna op voor inderdaad rond de 56000 €.
Shame on you D'Ieteren, nu wil ik wel eens weten hoe je dit alles kan gaan regelen en betalen want zal hier ook wel een procedure achter zitten.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
Heb de test ook eens gedaan. Ik heb besteld met de actie op Rs-modellen tijdens de Knokke Zoute. In UK voor exacte dezelfde auto kom ik aan ongeveer 300 euro verschil uit in het voordeel van UK
Gelukkig was er geen verplichting aan verbonden om volgend jaar mee te doen...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Ik heb ook besteld met deze Zoute Grand Prix actie.
Gelukkig was er geen verplichting aan verbonden om volgend jaar mee te doen...Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Ik heb ook besteld met deze Zoute Grand Prix actie.
Gelukkig was er geen verplichting aan verbonden om volgend jaar mee te doen...
Mijne staat ingepland voor eerste week februari en dat zou vast zijn.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Niet specifiek maar al wel vernomen dat hij vroeger gaat komen dan gepland. Zal dus ook ergens in februari zijn veronderstel ik. Maak mij niet echt veel uit, als we hem maar hebben ergens tussen 15 maart & 15 april is dit goed voor ons.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Heb de test ook eens gedaan. Ik heb besteld met de actie op Rs-modellen tijdens de Knokke Zoute. In UK voor exacte dezelfde auto kom ik aan ongeveer 300 euro verschil uit in het voordeel van UK
Bij welke dealer was dit...veronderstel ergens in Knokke.
Is dit nog lopende ?
Hoe kan ik in de toekomst op de hoogte gebracht worden van dergelijke acties.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie
zoveel korting in België...bijna niet te geloven. Ik heb namelijk nooit iets vernomen van dergelijke actie op RS-modellen.
Is dit nog lopende ?
Hoe kan ik in de toekomst op de hoogte gebracht worden van dergelijke acties.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
zoveel korting in België...bijna niet te geloven. Ik heb namelijk nooit iets vernomen van dergelijke actie op RS-modellen.
Is dit nog lopende ?
Hoe kan ik in de toekomst op de hoogte gebracht worden van dergelijke acties.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Heerlijke versie!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
-
De salon Condities variëren tussen de 2 à 3000 € voor de RS-modellen naar hoelang de optielijst + het % korting van de dealer die er nog af gaat, toch nog redelijk duurder dan de UK hoor.
Blijft voor mij nog altijd een raadsel hoe jullie op +-300 € verschil komen met de UK. Tenzij jullie een gigantische korting verkregen hebben is er niet tot weinig verschil dan tijdens de Knokke Zoute.
Iemand zo vriendelijk om z'n korting/dealer te delen ?////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Vandaag een testrit gaan doen met de RS3 - Nardo - sportuitlaat...gewoon super.
De salon Condities variëren tussen de 2 à 3000 € voor de RS-modellen naar hoelang de optielijst + het % korting van de dealer die er nog af gaat, toch nog redelijk duurder dan de UK hoor.
Blijft voor mij nog altijd een raadsel hoe jullie op +-300 € verschil komen met de UK. Tenzij jullie een gigantische korting verkregen hebben is er niet tot weinig verschil dan tijdens de Knokke Zoute.
Iemand zo vriendelijk om z'n korting/dealer te delen ?
Daarnaast: er was de korting voor de actie, de korting van Audi-days + de wagen was basisprijs nog eens 1000 euro goedkoper...
Maar het is en blijft een dure wagen.Last edited by Gtske; 31/12/2017, 01:28.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Volgens mij komt de UK interessanter uit...
Wagen geconfigureerd in België => +- 67,000 €
Wagen geconfigureerd in de UK => +- 48,670 GBP of 54,774 €
Neem nu de basis korting vanuit één van onze dealers
bv: -6% + opties tot 10,000 € - 3,000€ totaal in België = 59,980 €
Gaan we nu naar de UK = 48,670 -6% = 45,750 GBP of 51,488 €
De BTW vervalt bij nieuw aankoop dus ik veronderstel -20% => 45,750 / 1.2 = 38,125 GBP of 42,908 €
BTW betalen in België/Douane +21% => 42,908 x 1.21 = 51,919 €
Toch wel een verschil van een dikke 8,000 €
Natuurlijk nog rekening houden met de transitplaten + de reis kosten.
Stuur gerust bij als ik hier zaken of onkosten over het hoofd zie.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenVolgens mij komt de UK interessanter uit...
Wagen geconfigureerd in België => +- 67,000 €
Wagen geconfigureerd in de UK => +- 48,670 GBP of 54,774 €
Neem nu de basis korting vanuit één van onze dealers
bv: -6% + opties tot 10,000 € - 3,000€ totaal in België = 59,980 €
Gaan we nu naar de UK = 48,670 -6% = 45,750 GBP of 51,488 €
De BTW vervalt bij nieuw aankoop dus ik veronderstel -20% => 45,750 / 1.2 = 38,125 GBP of 42,908 €
BTW betalen in België/Douane +21% => 42,908 x 1.21 = 51,919 €
Toch wel een verschil van een dikke 8,000 €
Natuurlijk nog rekening houden met de transitplaten + de reis kosten.
Stuur gerust bij als ik hier zaken of onkosten over het hoofd zie.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
kost LHD nog vergeten. €500 of €750 was dat destijds.
Maar het blijft zeker in de UK beter om te kopen als je tijd hebt van wachten, je de 20% voorschot wil betalen, hier geen fleetkorting hebt, enz...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichtenkost LHD nog vergeten. €500 of €750 was dat destijds.
Comment
Comment