Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu bij metaxa is dat niet nodig, hij koos voor de Standaarduitlaat is gelijk aan comfort. Punt is om te weten waar het verschil zit tussen de std en sportuitlaat.
Nu bij metaxa is dat niet nodig, hij koos voor de Standaarduitlaat is gelijk aan comfort. Punt is om te weten waar het verschil zit tussen de std en sportuitlaat.
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik ken hem al lang, ik geef het tot na de garantie periode en hij steekt er iets anders onder
Haha, neen toch niet, dat zal niet gebeuren. Een chippeke na de garantieperiode sluit ik niet uit maar extra muziek...no way.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
MTM hat eine neue Leistungsstufe für den RS 3 am Start. Dank umfangreichem Motortuning kratzt der RS 3 R Clubsport an der 600 PS-Grenze. AUTO BILD hat alle Infos!
Neuer Motor, noch mehr Leistung! Während bisher bei 502 PS Schluss war, legt MTM beim RS 3 R noch mal nach. Dazu holt der Tuner gleich mehrere namhafte Zulieferer ins Boot und präsentiert den ganz neuen RS 3 R Clubsport mit 572 PS und TÜV-Segen! Ab Werk leistet das Audi RS 3 Facelift mit dem intern EA855evo genannten Motor 400 PS und 480 Nm. Das reicht für eine Zeit von 4,1 Sekunden auf 100 km/h. Zahlen, die der RS 3 R Clubsport wahrscheinlich bei Dreiviertelgas schafft, denn der Alu-Fünfzylinder leistet nach dem umfassenden Tuning-Programm 572 PS und 670 Nm. Landstraßentempo liegt nach nur 3,55 Sekunden an und Schluss ist erst bei 300 km/h. So viel Leistung holt man natürlich nicht per Software-Eingriff aus dem Motor und so tauscht MTM den Turbolader, verändert die Ansaugung, baut einen neuen Ladeluftkühler und einen Klappenauspuff ein und stimmt die Software am Ende darauf ab. Maßnahmen, die nicht nur ordentlich Leistung bringen, sondern auch noch gut aussehen. Wer die Motorhaube öffnet, wird von einer Eventuri-Ansaugung aus Vollcarbon begrüßt, die sich auch gut im Wohnzimmer machen würde. Nur so am Rande: das komplette Motortuning kostet gut 17.600 Euro, dafür ist dann auch alles offiziell vom TÜV abgenommen.
572 PS in einem Audi A3 sind eine echte Ansage, die versprochenen Fahrwerte auf Sportwagen-Niveau. Für entscheidende Teile hat sich MTM namhafte Unterstützung geholt und die Verarbeitungsqualität passt. Das komplette Tuning-Programm kostet über 26.000 Euro. Das Komplettfahrzeug gibt es für gut 82.000 Euro – auch das ist eine echte Ansage.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Pffff, sukkelaars daar bij MTM. ;-) In Amerika waar uiteraard alles “bigger en faster” moet zijn, zitten ze al aan 668 hp op de wielen. :-)
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Vooral dat stukje dat de tuning 17k kost en alles dan officieel gekeurd is vind in straf hier smeren ze u al een tuning attest aan bij een originele spoiler.
Comment