Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Komt zo toch niet over, te weinig rubber en staat te hoog. Het model ansicht vind ik wel goed maar wel in zilver dan.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Blijkbaar druk bij Audi... wachttijden lopen nu al op tot 8 maanden voor België
Oei, vreemd want ook mijne was een dikke maand te vroeg geleverd bij de dealer. Zou de nieuwe emissiekeuring er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
Als ik 8 maanden op mijn nieuwe auto zou moeten gaan wachten, dan koop ik wat anders.
Goh, ik heb ooit eens op 10d. na één jaar op mijn wagen moeten wachten. We kregen toen wel een 6 cil. 2.7L ipv een 4 cil. 2.0L en dit voor dezelfde prijs...
Oei, vreemd want ook mijne was een dikke maand te vroeg geleverd bij de dealer. Zou de nieuwe emissiekeuring er misschien iets mee te maken kunnen hebben?
Productiestop wegens nieuwe emissie, is bij andere merken ook zo.
Die nieuwe filters zijn toch maar verplicht op nieuwe wagens vanaf september 2018.. Andere gerucht is de grote vraag naar de nieuwe RS3 waardoor de levertijden niet meer gehaald worden. (bron Audi dealer).
Die nieuwe filters zijn toch maar verplicht op nieuwe wagens vanaf september 2018.. Andere gerucht is de grote vraag naar de nieuwe RS3 waardoor de levertijden niet meer gehaald worden. (bron Audi dealer).
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ja klopt wel, maar het is wel zo dat je die op voorhand moet testen en je een aanvraag moet doen om deze al naar de nieuwe normen te laten testen. Bij Mercedes zijn er ook al heel wat wagens op de lange baan geschoven.
During Industry Pool at the Nürburgring I have filmed a 2020 Audi TT-RS prototype. Audi's TT RS is due to come in for some minor updates as confirmed by our ...
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Wie von Euch gewünscht bin ich zu HGP gefahren und habe mich nach deren Audi RS3 erkundigt. Leider nur ein sehr spontanes kurzes Status-Update Video, aber ic...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment