Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZaterdag een mooie rit mee kunnen doen. Helemaal weg van zijn motor karakter.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Velarian Bekijk Berichten
Ouderwetse sleutel? Is daar een specifieke reden voor of is dit omdat dit een lager RS model is vergeleken met RS4 enz ?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Neen, bewust voor gekozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Slimme keuze, gezien het aantal wagens met keyless-entry die aan de lopende band gestolen worden.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Inderdaad nog geen slecht gedacht, hoe vergaat het jou trouwens met de wagen. T'is hier redelijk stil op dit forum. Nog geen filmpje van jou wagen Metaxa ? Benieuwd hoe hij klinkt zonder sportuitlaat... weinig te vinden trouwens.Last edited by Doohie; 15/06/2018, 19:55.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenInderdaad nog geen slecht gedacht, hoe vergaat het jou trouwens met de wagen. T'is hier redelijk stil op dit forum. Nog geen filmpje van jou wagen Metaxa ? Benieuwd hoe hij klinkt zonder sportuitlaat... weinig te vinden trouwens.
Je gaat hier niet veel foto's of video vinden van mijn wagen, doe/hou ik bewust zo. We zullen hier nog wel even een detail foto plaatsen.
(waarschijnlijk één van de weinigen met gele callipers).
Ik vind het geluid zonder sportuitlaat in dynamic méér dan voldoende. Het blijkt trouwens niet echt veel te verschillen met ééntje mét sportuitlaat. Naar het schijnt is het zelfs een fractie van een frequentie lager maar met dezelfde db.Last edited by Metaxa; 15/06/2018, 20:54.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDat exclusive kleurtje blijft machtig.
Misschien heb je dit reeds meegedeeld maar heb de 18 pagina's niet overlopen - scusi.
Comment
-
Speciale kleur inderdaad! Welke kleur is dat Metaxa? Customized? En is dat pareleffect?
Misschien heb je dit reeds meegedeeld maar heb de 18 pagina's niet overlopen - scusi.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenPolar Blue -> Audi Exclusive
Comment
-
Passend voor een 'fin de carrière' auto! Zo ga je er geen twee in BE tegenkomen...
Comment
-
Klopt allemaal hierboven.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk pak u werk af
- Likes 1
Comment
Comment