Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten

We kregen nu formeel bevestiging dat de NEDC-waarden ook effectief gebruikt zullen worden tot minstens 31/12/2020 op federaal niveau (bedrijfswagens) en tot minstens 31/12/2019 op Vlaams niveau.
    Bron : https://www.traxio.be/nl/nieuws/2018...n-wltp-wagens/
    Mjah... Enfin, ze spreken van "geruststellend"... Ja, maar bon, een horizon van 10 maand of zelfs 22 maand is toch niet fenomenaal lang voor een auto. Daarenboven geven de meeste producenten zelfs nog geen WLTP waarde mee hun website en configurators.

Wat een puinhoop zeg. Als je een "goede" vast hebt is het toch de moment om die vast te houden tot er eindelijk duidelijkheid is, zowel vanuit de wegever(s) na de verkiezingen als vanuit de producenten (systematisch WLTP gebruiken of op zijn minst ook beschikbaar stellen).

Ik moet eerlijk zijn: als ik morgen een ongeval zou hebben met mijn auto zou ik er geen flauw idee van hebben wat te kopen.

Comment

• Hier een filmpje van de nieuwe Audi RS3 2019 met partikkel filter.
      De 5cil. is nog duidelijk hoorbaar maar vrees dat de sensatie eruit is gefilterd.
      Tijdens warm starten geen geknal meer als ook bij het schakelen zijn de DSG plofjes precies weg.
      Gelukkig weet Audi z'n 5cil. toch maar door de WLTP-norm te krijgen.

////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

•  
        ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

•  
          ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Stoer geluid zo'n RS3
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Lol, zo klinkt mijne alvast (gelukkig) niet!
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Lol, zo klinkt mijne alvast (gelukkig) niet!
                En je hebt dan nog de standaard uitlaat erop
                ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
                  En je hebt dan nog de standaard uitlaat erop
                  Maakt lawaai genoeg naar mijn goesting. Zou trouwens even veel lawaai maken dan met sportuitlaat, alleen zit die een tonatie lager bij de zwarte pijpjes.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ja, die vijfpitter is niet stil te noemen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

• Dubbelpost

Last edited by Speedhunter; 15/03/2019, 22:19.

Comment

• Trippelpost

Last edited by Speedhunter; 15/03/2019, 22:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                          Stoer geluid zo'n RS3
                          Onthoud het maar goed, de Volgende RS3 zou geen 5-cilinder meer krijgen, maar de één of andere Hybrid oplossing met 4 cilinder en elektromotor.
                          There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Onthoud het maar goed, de Volgende RS3 zou geen 5-cilinder meer krijgen, maar de één of andere Hybrid oplossing met 4 cilinder en elektromotor.
                            Onthoud het maar dubbel zo goed...Die hybride oplossing zitten ze al te testen op de 5cil. Waarom denk je dat Audi zoveel moeite doen om de RS modellen door de WLTP-norm te sleuren.
                            Indien jou verhaal ook maar iets zou kloppen dan spreken we niet meer over een RS en gaan ze verder met hun S gamma.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Van de week nog ergens gelezen dat Audi RS modellen steeds meer naar hybrid oplossingen zullen schuiven.
                              5 cilinder met elektromotor tussen motor en versnellingsbak gaat niet passen, met 4 cilinder motor zou wel passen.
                              There are Pretenders among us.....

Comment

• Straks ga je ons nog vertellen dat ze een dieselmotor gaan gebruiken...ook van ergens te lezen.
                                Sorry "Pretenderen" ik blijf mijn theorie geloven. Die 5 cilinder is al jaren hun parade paardje, die gaan ze niet zomaar opgeven. Mooiste bewijs wat ze nu met die WLTP-norm konden doen was vechten om de 5cil. gehomologeerd te krijgen.
                                Job done met behoud van de huidige pk.

////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Mijn garagist ( werkt alleen ) heeft toch een rs3 gekocht, ene die van audi zelf was ( een jaar oud ) stond wel in belgische garage. Kwestie van nog zeker één te hebben.
                                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
                                    Straks ga je ons nog vertellen dat ze een dieselmotor gaan gebruiken...ook van ergens te lezen.
                                    Sorry "Pretenderen" ik blijf mijn theorie geloven. Die 5 cilinder is al jaren hun parade paardje, die gaan ze niet zomaar opgeven. Mooiste bewijs wat ze nu met die WLTP-norm konden doen was vechten om de 5cil. gehomologeerd te krijgen.
                                    Job done met behoud van de huidige pk.

Inderdaad toch wel straf feitelijk dat ze dat klaargespeeld hebben. Wel benieuwd wat ze hiervoor hebben moeten aanpassen want met de gegevens die ze nu de wereld hebben ingestuurd worden we niet veel wijzer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Inderdaad toch wel straf feitelijk dat ze dat klaargespeeld hebben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      Yep...en voorspelt op 27/01/2019 #416
                                      Be aware of post #418
                                      ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

•  
                                          Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                          Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Working...
                                          X