Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    geen audi fan maar zo'n RS3 sedan ziet er echt wel super uit. komt voor mij nog voor de BMW M2 coupe nu.
    Benieuwd of ze aan de beleving van de huidige RS3 kan tippen
    Staat hier ook voor de M2 .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
      Dat blauw is wel heel mooi vanaf prijzen zijn waarschijnlijk nog niet gekend?
      Is nog niet geweten wanneer hij in Europa gaat gelanceerd worden...geen prijzen dus.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Waw waw waaauw
        Last edited by seetjetoebak; 01/10/2016, 12:41.
        heden 2014 Bmw M235i 326pk
        heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk

Comment

wooohoow! benieuwd naar de hatchback versie
          2013- Volvo V60 D3 R-Design
          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

ben echt wel enorme fan van het geluid van de TTRS, hopelijk krijgen we dit ook bij deze te horen, want TTRS vindek niet zo geslaagd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
              wooohoow! benieuwd naar de hatchback versie
              Die krijgt de zelfde voorkant en 400 pk motor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Die krijgt de zelfde voorkant en 400 pk motor.
                zoals met elk merk zen modellen tegenwoordig zeker
                Wat een geluk dat de achterkant soms nog wat verschillend is, of we reden allemaal met dezelfde wagen.
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

beetje off topic misschien, maar in parijs is ook een LMS versie gepresenteerd

Comment

Waarom off-topic ? is toch ook een RS3.

Comment

Comment

Waarom off-topic ? is toch ook een RS3.
                        En trager dan een "gewone" versie.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Audi RS3 (2017)

Prachtig! Een sedan blijft toch de mooiste vorm van een wagen. Spijtig dat het minder praktisch is itt suv of dwaze breaks (minst aantrekkelijke vorm van een wagen in mijn ogen met een lange kont voor babyspullen) Sedans for the win!

Zet em maar af, wel met goeie remmen

Comment

Voor mijn is een Sportback de mooiste vorm, sedans zijn toch een beetje een saaie bejaarde look en verre van sportief.

Comment

Kwam dit nog eens tegen: https://www.youtube.com/watch?v=g6l3uo74uAA
                              Wat een gemiste kans de RS3 Sedan

Comment

Voor mijn is een Sportback de mooiste vorm, sedans zijn toch een beetje een saaie bejaarde look en verre van sportief.

ma ale lol een hatchback is net gehandicapt, een auto die zijn achterste verloren is en niet meer compleet oogt
                                lets have some more member berries

Comment

WOW! Best looking RS sinds de RS2 voor mij!
                                  Komt in de buurt van een RS2 sedan helaas nooit in productie gekomen.
                                  Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    ma ale lol een hatchback is net gehandicapt, een auto die zijn achterste verloren is en niet meer compleet oogt
                                    Ik bedoel dan niet zoals de Sportback nu is, maar één meer in style met de A5 SB en A7 SB, maar gebaseerd op de Sedan.
                                    Even snel een photoshopje.

Comment

Vanaf 05':39" de blauwe:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                        WOW! Best looking RS sinds de RS2 voor mij!
                                        Komt in de buurt van een RS2 sedan helaas nooit in productie gekomen.

Ik leer bij, wist niet dat er een prototype van was.

Comment

Ik bedoel dan niet zoals de Sportback nu is, maar één meer in style met de A5 SB en A7 SB, maar gebaseerd op de Sedan.
                                          Even snel een photoshopje.
                                          Wel, zoiets zou er zeker mogen gekomen zijn ipv de sedan:

Al van in het begin mooier gevonden dan de 4/5 deurs...
                                          Last edited by ; 10/10/2016, 20:56.

Comment

Working...
                                          X