Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk BerichtenDat blauw is wel heel mooi vanaf prijzen zijn waarschijnlijk nog niet gekend?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Waw waw waaauwLast edited by seetjetoebak; 01/10/2016, 12:41.heden 2014 Bmw M235i 326pk
heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk
Comment
-
wooohoow! benieuwd naar de hatchback versie2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenwooohoow! benieuwd naar de hatchback versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDie krijgt de zelfde voorkant en 400 pk motor.
Wat een geluk dat de achterkant soms nog wat verschillend is, of we reden allemaal met dezelfde wagen.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWaarom off-topic ? is toch ook een RS3.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Kwam dit nog eens tegen: https://www.youtube.com/watch?v=g6l3uo74uAA
Wat een gemiste kans de RS3 Sedan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenVoor mijn is een Sportback de mooiste vorm, sedans zijn toch een beetje een saaie bejaarde look en verre van sportief.
ma ale lol een hatchback is net gehandicapt, een auto die zijn achterste verloren is en niet meer compleet oogtlets have some more member berries
Comment
-
WOW! Best looking RS sinds de RS2 voor mij!
Komt in de buurt van een RS2 sedan helaas nooit in productie gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenma ale lol een hatchback is net gehandicapt, een auto die zijn achterste verloren is en niet meer compleet oogt
Even snel een photoshopje.
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenWOW! Best looking RS sinds de RS2 voor mij!
Komt in de buurt van een RS2 sedan helaas nooit in productie gekomen.
Ik leer bij, wist niet dat er een prototype van was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk bedoel dan niet zoals de Sportback nu is, maar één meer in style met de A5 SB en A7 SB, maar gebaseerd op de Sedan.
Even snel een photoshopje.
Al van in het begin mooier gevonden dan de 4/5 deurs...
Comment
Comment