deep green pearl
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
Komt nog wel. Eerst wat beter weer afwachten voor wat foto's.
Proficiat trouwens////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtendeep green pearl
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZe moesten van Europa, is ook de reden dat de productie even stil gelegen heeft vorig jaar.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Hier is de uitleg die men krijgt van de update..
This is from the changelog of the 24DK update..
“Optimization of the durability of the catalyst by adjusting the ignition interventions and cylinder deactivation when changing gear with double declutch throttle input in gear S or dynamic operation.”
Dat de productie vorig jaar stil was gevallen had eigenlijk alles te maken met de komst van de FL.
Vraag mij eigenlijk nog af of het nuttig is om de sportuitlaat als optie te nemen.
De test wagen waarmee ik mocht rijden had die optie maar ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de standaard uitlaat klikt.
Was niet echt onder de indruk van de sportuitlaat met uitzondering van de vijfpitter natuurlijk.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Is dan ook de reden dat ik geen sportuitlaat heb genomen. Zal zo ook nog genoeg herrie maken en had toch graag nog wat van de 5 cilinders gehoord. Ik wil ook niet nagekeken worden met/door die sportuitlaat maar wel voor de kleur of model. Sportuitlaat is dus ook geen meerwaarde aangezien die gewoon een frequentie lager zit dan een gewone uitlaat nu.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie
De enige echte reden die ik tot nu toe vind is dat het te maken geeft met de katalysator.
Hier is de uitleg die men krijgt van de update..
This is from the changelog of the 24DK update..
“Optimization of the durability of the catalyst by adjusting the ignition interventions and cylinder deactivation when changing gear with double declutch throttle input in gear S or dynamic operation.”
Dat de productie vorig jaar stil was gevallen had eigenlijk alles te maken met de komst van de FL.
Vraag mij eigenlijk nog af of het nuttig is om de sportuitlaat als optie te nemen.
De test wagen waarmee ik mocht rijden had die optie maar ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de standaard uitlaat klikt.
Was niet echt onder de indruk van de sportuitlaat met uitzondering van de vijfpitter natuurlijk.
Edit: te vroeg geantwoord
Comment
-
Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeertZiet eigenlijk nog iemand het verschil tussen die Audi modellen? Voor mij zijn die allemaal gelijk! Das een van de enige merken waar ik moeite heb om te zeggen welk model het nu eigenlijk is. Audi A3 4 5 6 7 of 8? Wie zal het zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGeen last van, Mercedes is erger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeertZiet eigenlijk nog iemand het verschil tussen die Audi modellen? Voor mij zijn die allemaal gelijk! Das een van de enige merken waar ik moeite heb om te zeggen welk model het nu eigenlijk is. Audi A3 4 5 6 7 of 8? Wie zal het zeggen...
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Euhh, al eens bij BMW, MB & Volvo gaan kijken? Zeker MB tegenwoordig. Denk dat ze ondertussen 32 verschillende modellen hebben waarvan er zeker/minstens 15 zijn die haast niet te onderscheiden zijn van elkaar. Wen er maar aan! :-))
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert
Heb het er echt moeilijk mee, normaal ben ik wel een kenner kwa merk en modellen, maar bij Audi... Ook zoveel verschillende modellen, waar is da goed voor? Probeer daar maar is uit te kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Heb het er echt moeilijk mee, normaal ben ik wel een kenner kwa merk en modellen, maar bij Audi... Ook zoveel verschillende modellen, waar is da goed voor? Probeer daar maar is uit te kiezen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment