Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Zéér mooi maar de spiegelkappen hadden volledig zwart moeten zijn. Hij zou ook nog een 1,5 cm lager mogen liggen precies.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ondertussen nog steeds niet leverbaar... Iemand zicht hoe de vooruitzichten zijn?
        Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
        Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
          Zéér mooi maar de spiegelkappen hadden volledig zwart moeten zijn. Hij zou ook nog een 1,5 cm lager mogen liggen precies.
          Ik zou de spiegelkappen Oranje maken.
          There are Pretenders among us.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
            Ondertussen nog steeds niet leverbaar... Iemand zicht hoe de vooruitzichten zijn?
            Er gaan geruchten dat na de "Auto salon van Genève" de TT RS en RS3 weer bestelbaar gaan worden met naar verluid 420 pk, het zelfde zou gaan gelden voor de RSQ3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Mmmmm, ook mogelijk maar hou dan liever van het contrast zwart op een oranje deur.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Ondertussen nog steeds niet leverbaar... Iemand zicht hoe de vooruitzichten zijn?
                Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Er gaan geruchten dat na de "Auto salon van Genève" de TT RS en RS3 weer bestelbaar gaan worden met naar verluid 420 pk, het zelfde zou gaan gelden voor de RSQ3.
                Er wordt beweerd dat ze terug gebouwd gaan worden vanaf week 10/11. Normaal zou dan eerst de HB kunnen besteld worden, pas achteraf een sedan-uitvoering. Zijn ook maar rumours hé.

Comment

Dit zou dan gaan om een 4-pitter met elektromotor, lees ik. Ben vooral benieuwd of de 5 cil. er nog komt.
                  Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                  Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Dit zou dan gaan om een 4-pitter met elektromotor, lees ik. Ben vooral benieuwd of de 5 cil. er nog komt.
                    Dan wordt het een Mild Hybrid zonder stekker neem ik aan.

Btw, dan is het ook wel gedaan met de RS3 en TT RS, die worden juist gekocht voor de 5 cilinder motor.

Comment

Comment

Idem, ongeacht welke buitenkleur zou ik altijd spiegelkappen in koetswerkkleur nemen.

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Dan wordt het een Mild Hybrid zonder stekker neem ik aan.

Btw, dan is het ook wel gedaan met de RS3 en TT RS, die worden juist gekocht voor de 5 cilinder motor.
                        Daar vrees ik ook voor. Ze zijn best prijzig, maar voor die vijfcilinder doe je het wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Idem, ongeacht welke buitenkleur zou ik altijd spiegelkappen in koetswerkkleur nemen.

Daar vrees ik ook voor. Ze zijn best prijzig, maar voor die vijfcilinder doe je het wel.
                          Als het een 4 cilinder wordt met 420 pk dan zullen ze ook wel een stuk goedkoper worden.
                          Zeker in Nederland, hoe minder uitstoot hoe minder belast.
                          Audi heeft de 5 cilinder motor nog steeds niet aangepast naar WLTP.
                          Wat ik er van begrijp is, dat er dan ook een Partikelfilter gemonteerd moet gaan worden, en de vraag is of daar ruimte voor is en hoeveel vermogen dat gaat kosten.
                          Als het zou betekenen dat de turbo kleiner zou moeten worden om ruimte te bakenvoor de PF en het teveel vermogen kost, dan zou de keus voor een 2.0ltr 4 cilinder niet vreemd kunnen zijn.

Comment

Als het een 4 cilinder wordt met 420 pk dan zullen ze ook wel een stuk goedkoper worden.
                            Zeker in Nederland, hoe minder uitstoot hoe minder belast.
                            Audi heeft de 5 cilinder motor nog steeds niet aangepast naar WLTP.
                            Wat ik er van begrijp is, dat er dan ook een Partikelfilter gemonteerd moet gaan worden, en de vraag is of daar ruimte voor is en hoeveel vermogen dat gaat kosten.
                            Als het zou betekenen dat de turbo kleiner zou moeten worden om ruimte te bakenvoor de PF en het teveel vermogen kost, dan zou de keus voor een 2.0ltr 4 cilinder niet vreemd kunnen zijn.
                            Qua extra aan taksen zal dat idd zo zijn, maar de vraag is of dat ook met de prijs van de wagen zelf (dus van de fabrikant uit) zal zijn. En daar vrees ik voor. Ik heb echt getwijfeld om mijn A45 in te ruilen voor een RS3, omwille van de vijfcilinder. Uiteindelijk niet gedaan, maar de optie ligt nog steeds open. Behalve als ze er een viercilinder inpluiren, dan blijf ik wel met mijn viercilinder rijden. Want dan is het mij de kost niet waard om te wisselen.

Comment

• Audi ‘s 5 cilinder niet voor niets jaren beste moter en geluid in zijn klasse.
                              rij nu 2 jaar met mijn wagen en nog geen moment spijt van gehad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audi s1 Bekijk Berichten
                                Audi ‘s 5 cilinder niet voor niets jaren beste moter en geluid in zijn klasse.
                                rij nu 2 jaar met mijn wagen en nog geen moment spijt van gehad!
                                Er zijn motoren die altijd hun klasse winnen omdat er niets anders is in de desbetreffende klasse als concurrentie.
                                Of een 5 cilinder goed klinkt hangt ook sterk van de uitlaat af, en de huidige 5 cilinder kan niet tippen aan de 5 cilinder van voeger qua geluid.
                                De katalysator en nu nog de Partikel filter voor benzine motoren, noodzakelijk voor WLTP, maakt het geluid nog minder.

Comment

• Volgens mij komt binnenkort (Maart) de wltp versie op de markt en gaan we mogen blij zijn dat die nog z'n huidige 400pk en geluid blijft houden. De 420pk RS3 zie ik eerder in 2020 verschijnen nieuw model maar zeker met een 5cil.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Er gaan geruchten dat de volgende generatie RS3 wel degelijk een 4 cilinder motor gaat krijgen.

Comment

Er gaan geruchten dat de volgende generatie RS3 wel degelijk een 4 cilinder motor gaat krijgen.
                                      Alsook de geruchten dat 5cil wordt behouden maar wel met een partikelfilter voor de generatie 2020/21. Waterstof injectie en hybride zou het vermogen naar 420 a 450 pk moeten helpen. Tijd zal het uitwijzen welk gerucht uiteindelijk zal uitgevoerd worden, maar zou mij niet verbazen dat de huidige RS3 dit voorjaar toch nog in een wltp versie opnieuw wordt aangeboden.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X