Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
A quick video from Eventuri of EKS Team Audi Sport's training fleet of Audi RS3's, all with the Eventuri Intake System fitted. Eventuri Intake System for the...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Ben eens benieuwd hoelang die pk race gaat blijven doorgaan, nu 400, volgende 420-450... Dit kan je toch niet blijven houden.
Ik hoop van wel he, maar vrees ervoor
Ondertussen kan je de RS3 opnieuw configureren op audi.de.
Met een uitstoot van
216 - 214 g/km (volgens wltp).
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Loooool!!!
Gaan ze de rijtaks dan (ook) herzien van onze "oude" modellen?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Neen niet van onze wagens...die blijven de ingeschreven waarden hanteren in mijn geval de huidige 189g/km
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Hier 188gr.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Je hebt NEDC, NEDC 2.0 en WLTP. Ik dacht toch dat momenteel nog NEDC 2.0 van tel is?
Belangrijk: in de communicatie moeten de via WLTP gemeten waarden tot 01/01/2019 worden teruggerekend naar NEDC-waarden, volgens een procedure die door de EU werd ontwikkeld. Deze teruggerekende waarden noemen we de NEDC 2.0-waarden. Ze zullen in België tot nader order de basis vormen voor de fiscaliteit. Vanaf september 2018 zullen alle voertuigen onder de WLTP-norm dus gehomologeerd worden met een NEDC 2.0-waarde!
Dus het is wat verwarrend. Telt nu fiscaal gezien ook WLTP vanaf 01/01/2019? Of nog altijd NEDC 2.0? Tot nader order lijkt voor mij dat ze nog van tel zijn (anders is er geen enkele hybride die onder de 50 gaat).
Fiscale aftrekbaarheid zakt ook naar 40%. VAA wil je zelfs niet weten... VAA 10K/jaar. Niet meer normaal. Jammer. Jammer. Dit soort wagens gaan in BE gewoon uitsterven.
Telt nu fiscaal gezien ook WLTP vanaf 01/01/2019? Of nog altijd NEDC 2.0? Tot nader order lijkt voor mij dat ze nog van tel zijn (anders is er geen enkele hybride die onder de 50 gaat).
We kregen nu formeel bevestiging dat de NEDC-waarden ook effectief gebruikt zullen worden tot minstens 31/12/2020 op federaal niveau (bedrijfswagens) en tot minstens 31/12/2019 op Vlaams niveau.
Bron : https://www.traxio.be/nl/nieuws/2018...n-wltp-wagens/
Comment