Slammed RS3. #airliftperformance
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2017)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
OranjeThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Heerlijke kleur.
Maar moet je gelijk geven.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Ben eens benieuwd hoelang die pk race gaat blijven doorgaan, nu 400, volgende 420-450... Dit kan je toch niet blijven houden.
Ik hoop van wel he, maar vrees ervoor2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
En viola...
Als deze nieuwe TT-RS de vijfpitter blijft behouden dan zeker de RS3.
Audi heeft in navolging van de TT ook de TT-RS een facelift gegeven. Die krijgt een pak minieme wijzigingen mee.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenEn viola...
Als deze nieuwe TT-RS de vijfpitter blijft behouden dan zeker de RS3.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenOndertussen kan je de RS3 opnieuw configureren op audi.de.
Met een uitstoot van
216 - 214 g/km (volgens wltp).
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Gaan ze de rijtaks dan (ook) herzien van onze "oude" modellen?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doohie Bekijk Berichtenondertussen kan je de rs3 opnieuw configureren op audi.de.
Met een uitstoot van
216 - 214 g/km (volgens wltp).
Verstuurd vanaf mijn was-lx1a met tapatalk
vb: 708.72
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Loooool!!!
Gaan ze de rijtaks dan (ook) herzien van onze "oude" modellen?
////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar momenteel telt NEDC 2.0 voor nieuw ingeschreven wagens, toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenNeen niet van onze wagens...die blijven de ingeschreven waarden hanteren in mijn geval de huidige 189g/km
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Neen, nieuwe regeling toch?
Belangrijk: in de communicatie moeten de via WLTP gemeten waarden tot 01/01/2019 worden teruggerekend naar NEDC-waarden, volgens een procedure die door de EU werd ontwikkeld. Deze teruggerekende waarden noemen we de NEDC 2.0-waarden. Ze zullen in België tot nader order de basis vormen voor de fiscaliteit. Vanaf september 2018 zullen alle voertuigen onder de WLTP-norm dus gehomologeerd worden met een NEDC 2.0-waarde!Last edited by caoimhin; 18/02/2019, 17:31.
Comment
-
Dan is het al duidelijk dat ze ingeschreven zullen worden als N1
Dikke 2k biv naar zeer dikke 4k dat zijn wel serieuze bedragen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
biv: 4689
vb: 708.72
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenTelt nu fiscaal gezien ook WLTP vanaf 01/01/2019? Of nog altijd NEDC 2.0? Tot nader order lijkt voor mij dat ze nog van tel zijn (anders is er geen enkele hybride die onder de 50 gaat).
Bron : https://www.traxio.be/nl/nieuws/2018...n-wltp-wagens/
Comment
Comment