Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault ZOE (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault ZOE (2017)

Actieradius is onrealistisch (NEDC). Renault gaat uit van 300 km in de praktijk.
    Snelladen (Quickcharge) = 80% in 30 minuten.
    Model komt sowieso in aanmerking voor Zero Emission Bonus.
    Ook zou het mogelijk worden om de batterij mee aan te kopen in plaats van een huurformule.

egear.be

Prijzen (huurformule)
    22 kWh: vanaf 21 800 €
    41 kWh: vanaf 22 300 €

Huur batterij: 49 tot 202 € per maand.

Last edited by Löwe; 01/10/2016, 21:16.

(Franse) prijzen zijn nogthans bekend gemaakt op het salon van Parijs , geloof van 25 tot 40k.
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Is dat prijs met of zonder batterij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
          Is dat prijs met of zonder batterij?
          De goedkoopste zullen met huurformule zijn veronderstel ik.

De Renault Zoé krijgt een nieuwe batterij en daardoor een stevig rijbereik! Na grondige research en ontwikkeling komt Renault met een hoogtechnologische Z.E. 43 kWh batterij en daar maakt de compacte Zoé maar al te graag gebruik van. Momenteel heeft deze slechts een 22 kWh batterij en een rijbereik van 240 km (wat 160+ in de praktijk is), […]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
            De goedkoopste zullen met huurformule zijn veronderstel ik.

https://www.groenlicht.be/2016/09/30...ik-van-400-km/
            Thanks, post aangepast.

Comment

Ik blijf dit een mooi autootje vinden, met 400 Km bereik wordt het al wat interessanter.
              Maar worden de voor of achter wielen aangedreven bij deze EV. ??

Comment

Ik rijd nu elke dag 140 km met een Kangoo Express dCi naar mijn werk. Dit begint me wel serieus te interesseren.
                Op het werk zelf rijd ik ook al jaren elektrisch, dus dat moet lukken...
                King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

LoL.
                  Daar kan je al wat voor tanken.
                  Waarom moet een batterij gehuurd worden ? Op 10 jaar kost u dat een volledige auto aan huur alleen ?

Comment

das goed voor vrouwen maar als man wil je daar toch niet in gezien worden
                    lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      das goed voor vrouwen maar als man wil je daar toch niet in gezien worden
                      Voor jezelf spreken is altijd het leukst. Het imago van een wagen is het allerlaatste wat me interesseert. De kleur van de koelvloeistof is bij manier van spreken belangrijker. Voor jou kan dat anders zijn en dat respecteer ik.
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                        LoL.
                        Daar kan je al wat voor tanken.
                        Waarom moet een batterij gehuurd worden ? Op 10 jaar kost u dat een volledige auto aan huur alleen ?
                        Ik krijg mijn tank niet vol voor 49 euro... en dat is een klein tankje hoor.

Wat kost zo'n batterij? Dat is de vraag die telt.

Comment

Actieradius is onrealistisch (NEDC). Renault gaat uit van 300 km in de praktijk.
                          Snelladen (Quickcharge) = 80% in 30 minuten.
                          Model komt sowieso in aanmerking voor Zero Emission Bonus.
                          Ook zou het mogelijk worden om de batterij mee aan te kopen in plaats van een huurformule.

egear.be

Prijzen (huurformule)
                          22 kWh: vanaf 21 800 €
                          41 kWh: vanaf 22 300 €

Kan iemand mij de verschillen in de versies uitleggen? Verschil R90 en Q90? Waarom de Quickcharge maar 370km range ipv 400?
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            Kan iemand mij de verschillen in de versies uitleggen? Verschil R90 en Q90? Waarom de Quickcharge maar 370km range ipv 400?
                            Volgens mijn resulteert Quickcharge in een 80% volle accu, dus minder range.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                              Voor jezelf spreken is altijd het leukst. Het imago van een wagen is het allerlaatste wat me interesseert. De kleur van de koelvloeistof is bij manier van spreken belangrijker. Voor jou kan dat anders zijn en dat respecteer ik.
                              Ik sluit me toch aan bij Doa. Voorlopig 2-1 dus. Nog iemand met een mening daarover ?
                              Het heeft ook niks met imago te zien. Ik denk niet dat Renault deze auto profileert als een auto voor vrouwen, toch ? Maar toch is het er één.

Comment

ander kleurke, andere velgen, misschien wat lager en die heeft al direct heel andere looks
                                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                  Ik sluit me toch aan bij Doa. Voorlopig 2-1 dus. Nog iemand met een mening daarover ?
                                  Het heeft ook niks met imago te zien. Ik denk niet dat Renault deze auto profileert als een auto voor vrouwen, toch ? Maar toch is het er één.
                                  Ik ben het eens met Timothy. Ik zou liever in een Zoe gezien worden als in een W204.
                                  En die batterijverhuur, dat is een mechanisme om de aankoopprijs laag te houden. Lijkt me voor mensen die weinig met de auto rijden wel veel, 50 EUR per maand.
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

wij zaten voor batterijhuur voor een kangoo ZE aan 112 euro per maand, nu is er nog eens 12 euro bijgekomen voor een (verplichte) omniumverzekering voor de batterij
                                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                      Ik ben het eens met Timothy. Ik zou liever in een Zoe gezien worden als in een W204.
                                      En die batterijverhuur, dat is een mechanisme om de aankoopprijs laag te houden. Lijkt me voor mensen die weinig met de auto rijden wel veel, 50 EUR per maand.
                                      Inderdaad, als je maar 200 km doet met je tweede wagen is dat zeer duur... als ik het bereken voor onze 2de wagen, zijnde ongeveer 1100 km per maand, kan het wel werken denk ik.

Comment

Mensen die met imago inzitten, moeten vooral deze auto mijden.
                                        Maar het is nogal... (ik zoek een beleefd woord maar vind het niet)... belachelijk.

Ik vind het een mooi autootje. Ander kleur misschien.
                                        Emeltrizche auto's komen langzaamaan op een kantelpunt. Het rijbereik nadert de afstand waar 75% van ons genoeg aan heeft.
                                        De prijs van batterijen moet eerst nog een stuk dalen. Maar dat hangt samen de massaproductie (die er nu nog niet is).

Ik persoonlijk rij nog geen 5000 km met onze tweede auto. Max. 100km per dag.
                                        Dus praktisch kan het. Alleen ga ik voor ons tweede autootje niet het dubbel betalen van de eerste auto die 20.000km per jaar doet.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                        X